דף הבית » תרופות סבתא » ביטול נעילת הסעדים שנבדקו על ידי סבתא לכאבי בטן: הוכח כי הוא נרפא מדורות עבר

ביטול נעילת הסעדים שנבדקו על ידי סבתא לכאבי בטן: הוכח כי הוא נרפא מדורות עבר

מבוא

הסעדים של סבתא לכאבי בטן קיימים כבר דורות.הם פתרונות פשוטים, סבירים ויעילים למגוון מחלות בטן.בין אם אתם מתמודדים עם בטן מוטרדת, קלקוליות, בחילה או שלשול, הסעדים של סבתא בטוחים לספק הקלה מסוימת.כאן נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי בטן וכיצד להשתמש בהם כדי להרגיע את הסימפטומים שלך.

הסעדים של סבתא לכאבי בטן

הסעדים של סבתא לכאבי בטן כוללים מגוון תרופות ביתיות ובית ששימשו במשך דורות.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לכאבי בטן כוללים:

  • ג’ינג’ר
  • Peppermint
  • קמומיל
  • שומר
  • לימון
  • חומץ תפוחים
  • אלם חלקלק
  • ליקריץ

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת ג’ינג’ר במגוון צורות, כולל שורש ג’ינג’ר טרי, תה ג’ינג’ר, כמוסות ג’ינג’ר ותמצית ג’ינג’ר.אם אתה לוקח ג’ינג’ר בצורתו הטרייה, פשוט קילף ופרוס את השורש ומוסיף אותו לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

PEPPERMINT

מנטה היא גם תרופה פופולרית לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת מנטה במגוון צורות, כולל תה מנטה, כמוסות מנטה ותמצית מנטה.להכנת תה מנטה, פשוט הוסף 1 כפית מנטה מיובשת לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת קמומיל במגוון צורות, כולל תה קמומיל, כמוסות קמומיל ותמצית קמומיל.להכנת תה קמומיל, פשוט הוסף כפית קמומיל מיובש לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

שומר

שומר הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת שומר במגוון צורות, כולל תה שומר, כמוסות שומר ותמצית שומר.להכנת תה שומר, פשוט הוסף כפית זרעי שומר לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

לימון

לימון הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת לימון במגוון צורות, כולל תה לימון, כמוסות לימון ותמצית לימון.להכנת תה לימון, פשוט הוסיפו כפית כפית מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן.יש לו תכונות חיטוי ואנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת חומץ תפוחים במגוון צורות, כולל תה חומץ תפוחים, כמוסות חומץ תפוחים ותמצית חומץ תפוחים.להכנת תה חומץ תפוחים, פשוט הוסיפו 1 כפית חומץ תפוחים לכוס מים רותחים.תן לתערובת תלולה למשך 10-15 דקות, ואז מסננים ושותה אותה.

אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.אתה יכול לקחת אלם חלקלק במגוון צורות, כולל תה אלם חלקלק, כמוסות אלם חלקלקות ותמציות אלם חלקלקות

תרופות צמחיות לכאבי בטן

הסעדים של סבתא לכאבי בטן יכולים oFTEN כוללים תרופות צמחיות ששימשו במשך מאות שנים.תרופות צמחי מרפא הן תרופות טבעיות העשויות מצמחים, ירקות ועשבי תיבול.הם יעילים להקלה על אי הנוחות של כאבי בטן ויכולים להועיל מאוד בטיפול בגורם הבסיסי לנושא.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד העשבים הפופולריים ביותר המשמשים בסעדים של סבתא לכאבי בטן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ועיכול המסייעות להפחתת בחילות ואי נוחות בבטן.כדי להשתמש בג’ינג’ר, אתה יכול להכין תה על ידי תלול כפית ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך חמש דקות, או שתוכל להוסיף אותו לאוכל.

קמומיל

קמומיל הוא עשב נוסף המשמש לעתים קרובות בסעדים של סבתא לכאבי בטן.יש לו תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אי נוחות הבטן.כדי להשתמש בקמומיל, תוכלו להכין תה על ידי תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות, או שתוכלו לקחת אותו בצורה קפסולה.

PEPPERMINT

מנטה משמשת לרוב לתכונות העיכול שלו ויכולה לעזור להפחית את הבחילות והתכווצויות הבטן.כדי להשתמש במנטה, תוכלו להכין תה על ידי תלול כפית עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות, או שתוכלו לקחת אותו בצורה כמוסה.

תרופות תזונתיות לכאבי בטן

הסעדים של סבתא לכאבי בטן יכולים לכלול גם שינויים תזונתיים.אכילת מזונות מסוימים יכולה לעזור להרגיע את הקיבה, להפחית בחילה ולשפר את העיכול.

בננות

בננות הן מקור נהדר לאשלגן, שיכול לעזור להפחית התכווצויות בטן.בננות הן גם מקור טוב לסיבים, שיכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת בחילות.

יוגורט

יוגורט הוא מקור טוב לפרוביוטיקה, שיכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את אי הנוחות בבטן.זהו גם מקור טוב לסידן, שיכול לעזור להפחית את הבחילה.

מי קוקוס

מי קוקוס הם אלקטרוליט טבעי שיכול לעזור להפחית התכווצויות בטן.זהו גם מקור טוב לאשלגן ומגנזיום, שיכול לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת בחילות.

התרופות של סבתא לכאבי בטן יכולים לרוב לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לכאבי בטן ולשפר את הגורמים הבסיסיים.תרופות צמחיות ושינויים תזונתיים יכולים להועיל שניהם בטיפול בכאבי בטן, וניתן להשתמש בהם בשילוב זה עם זה לקבלת תוצאות טובות יותר.

שאלות נפוצות

  • באילו תרופות צמחיות ניתן להשתמש בכאבי בטן?
    תרופות צמחיות שיכולות לשמש לכאבי בטן כוללות ג’ינג’ר, קמומיל ומנטה.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של תה או כמוסות.
  • אילו שינויים תזונתיים יכולים לעזור בכאבי בטן?
    שינויים תזונתיים שיכולים לעזור בכאבי בטן כוללים אכילת בננות, יוגורט ומי קוקוס.מזונות אלה יכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת בחילות.

התרופות של סבתא לכאבי בטן יכולים לרוב להיות דרך יעילה להקל על אי הנוחות של כאבי בטן ולשפר את הגורמים הבסיסיים.תרופות צמחיות ושינויים תזונתיים יכולים להועיל שניהם בטיפול בכאבי בטן, וניתן להשתמש בהם בשילוב זה עם זה לקבלת תוצאות טובות יותר.הסעדים של סבתא יכולים לספק הקלה טבעית לכאבי בטן ולעזור לאנשים להרגיש טוב יותר במהירות. התרופות של סבתא עבור כאבי בטן הם דרך מסורתית ובטוחה לטיפול באי נוחות הקשורה לכאבי בטן.

סיכום: הסעדים של סבתא לכאבי בטן יכולים לרוב להיות דרך יעילה להקל על אי הנוחות של כאבי בטן ולשפר את הגורמים הבסיסיים.תרופות צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, קמומיל ופפרמנט יכולים לעזור להפחית את אי הנוחות בבטן, בעוד שינויים תזונתיים כמו אכילת בננות, יוגורט ומי קוקוס יכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחתת הבחילה.הסעדים של סבתא לכאבי בטן הם דרך מסורתית ובטוחה לטיפול באי הנוחות הקשורה לבטן אצ’ס.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן