דף הבית » תרופות סבתא » בלתי יאומן!הורדת הטריגליצרידים עם תרופות לסבתא – אלטרנטיבה טבעית!

בלתי יאומן!הורדת הטריגליצרידים עם תרופות לסבתא – אלטרנטיבה טבעית!

מהם טריגליצרידים?

טריגליצרידים הם שומנים בזרם הדם שנוצר כאשר אוכלים מזון המכיל שומן או סוכר.כשאתה אוכל יותר קלוריות ממה שגופך זקוק לו, הקלוריות שאינן בשימוש מומרות לטריגליצרידים ונשמרות בתאי השומן שלך.רמות גבוהות של טריגליצרידים יכולות להגביר את הסיכון שלך למחלות לב ושבץ מוחי.

מה גורם לטריגליצרידים גבוהים?

טריגליצרידים גבוהים נגרמים לרוב על ידי אורח חיים לא בריא, כולל תזונה לקויה, חוסר פעילות גופנית ועישון.מצבים רפואיים מסוימים, כמו סוכרת או מחלת כליות, יכולים להוביל גם לרמות טריגליצרידים גבוהים.בנוסף, תרופות מסוימות יכולות להשפיע על רמות הטריגליצרידים, כמו גלולות למניעת הריון, סטרואידים ותשתיות.

תרופות לסבתא להפחתת טריגליצרידים

תרופות לסבתא הן תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל טריגליצרידים גבוהים.תרופות אלה מיוצרות בדרך כלל מעשבי תיבול, תבלינים ומרכיבים טבעיים אחרים שניתן למצוא במטבח שלך.להלן כמה תרופות לסבתא שיכולות לעזור להוריד את הטריגליצרידים.

  • שום: שום עשיר באליצין, שהוכח כמפחית את רמות הטריגליצרידים.מחקרים הראו כי שום עשוי להיות מסוגל להפחית את הטריגליצרידים עד 17%.
  • חילבה: חילבה היא תבלין הנפוץ במטבח ההודי והמזרח התיכון.מחקרים מצאו שזה יכול לעזור להפחית את רמות הטריגליצרידים עד 24%.
  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה, אך זה יכול גם לעזור להוריד את רמות הטריגליצרידים.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להפחית את הטריגליצרידים בעד 17%.
  • קינמון: קינמון משמש זה מכבר כתרופה למגוון מחלות, כולל טריגליצרידים גבוהים.מחקרים מצאו כי קינמון יכול להפחית את הטריגליצרידים בעד 27%.
  • כורכום: כורכום הוא תבלין פופולרי המשמש במטבח הודי, ונמצא שהוא מפחית את רמות הטריגליצריד.מחקרים מצאו כי כורכום יכול להפחית את הטריגליצרידים בעד 24%.

תרופות סבתות אלה יכולות לשמש כתרופה טבעית לטריגליצרידים גבוהים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת סעדים אלה, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח כרגע.בנוסף, חשוב לבצע שינויים באורח החיים, כמו אכילת תזונה בריאה ולהתאמן באופן קבוע, כדי לעזור להוריד את רמות הטריגליצריד.

קצה ייחודי ומועיל להפחתת טריגליצרידים

חשוב להפחית את כמות הסוכר ואת הפחמימות המעודנות בתזונה.סוכר ופחמימות מזוקקות עלולות לגרום לגופך לייצר יותר טריגליצרידים, ולכן חשוב להגביל את המזונות הללו.בנוסף, הוספת סיבים נוספים לתזונה שלך יכולה לעזור להפחית את הטריגליצרידים.סיבים עוזרים להאט את ספיגת הסוכר והשומן, שיכולים לעזור להפחית את הטריגליצרידים.

הבנת הטריגליצרידים

טריגליצרידים הם סוג של שומן המאוחסן בגוף והם חלק חשוב ממעגל האנרגיה של הגוף.כאשר אנו אוכלים אוכל, טריגליצרידים מיוצרים בגוף ומאוחסנים בתאי השומן.טריגליצרידים משתחררים לזרם הדם כאשר הגוף זקוק לאנרגיה, ויכול לגרום למגוון בעיות בריאות אם הם גבוהים מדי.רמות גבוהות של טריגליצרידים יכולות להעלות את הסיכון למחלות לב, שבץ מוחי ובעיות בריאות אחרות.

איגוד הלב האמריקני ממליץ למבוגרים לרמת טריגליצרידים של פחות מ -150 מיליגרם טריגליצרידים לדקילטר דם.אם הרמה גבוהה מזה, חשוב לנקוט צעדים להפחתתו.אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות “תרופות סבתות”.

מהן תרופות סבתות?

תרופות לסבתא הן תרופות המשמשות שנים לטיפול במצבים רפואיים שונים.תרופות אלה נבדקו והוכחו כבטוחות ויעילות.תרופות לסבתא זמינות בדרך כלל ללא מרשם והן זולות בהרבה מתרופות חדשות יותר.

ניתן להשתמש בתרופות סבתות לטיפול במגוון מצבים, כולל T גבוהריגליצרידים.קיימות מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את רמות הטריגליצרידים בדם, כמו fenofibrate, gemfibrozil ו- niacin.תרופות אלה פועלות על ידי חסימת ספיגת הטריגליצרידים מהתזונה, כמו גם הפחתת כמות הטריגליצרידים המיוצרים על ידי הגוף.

היתרונות של תרופות סבתות להפחתת טריגליצרידים

תרופות לסבתא יכולות להיות דרך יעילה להוריד את הטריגליצרידים בדם.בדרך כלל הם זולים בהרבה מתרופות חדשות יותר וניתן ליטול אותם עם תרופות אחרות, כמו סטטינים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת תרופות כלשהן, ולעקוב אחר ההוראות על התווית.

בנוסף להורדת טריגליצרידים, תרופות סבתות יכולות גם לסייע בהפחתת הסיכון לבעיות בריאות אחרות, כמו שבץ מוחי ומחלות לב.הם יכולים גם לעזור להפחית את רמות הכולסטרול בדם, מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב.נטילת תרופות לסבתא להפחתת טריגליצרידים יכולה גם לעזור בשיפור הבריאות הכללית.

סיכונים של נטילת תרופות לסבתא להפחתת טריגליצרידים

כמו כל תרופה, לתרופות סבתות יכולות להיות תופעות לוואי.תופעות לוואי שכיחות כוללות בחילה, הקאות, שלשול, כאבי בטן ועצירות.חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו.ייתכן שהרופא שלך יוכל להפחית את המינון או לעבור לתרופה אחרת.

חשוב גם לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה נוטל תרופות לסבתא אם אתה בהריון או מניקה.חלק מתרופות סבתות יכולות להיות מסוכנות לתינוק המתפתח ואין ליטול אותה בזמן ההריון או הנקה.

שאלות נפוצות

  • האם תרופות סבתא בטוחות לקחת כדי להוריד טריגליצרידים?
    כן, תרופות לסבתא יכולות להיות בטוחות לנקוט בהורדת הטריגליצרידים, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שנטילת תרופה כלשהי.הרופא שלך יכול לעזור לך לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר להפחתת רמות הטריגליצרידים שלך.
  • מהם היתרונות של נטילת סמים לסבתא להפחתת הטריגליצרידים?
    תרופות לסבתא יכולות להיות דרך יעילה להוריד את רמות הטריגליצרידים בדם.הם יכולים גם לעזור להפחית את הסיכון לבעיות בריאות אחרות, כמו שבץ מוחי ומחלות לב, כמו גם לשפר את הבריאות הכללית.

הורדת הטריגליצרידים באמצעות שימוש בתרופות סבתות יכולה להיות דרך יעילה להפחתת הסיכון למחלות לב ובעיות בריאות אחרות.תרופות לסבתא הן בדרך כלל זולות בהרבה מתרופות חדשות יותר וניתן ליטול בתרופות אחרות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות לסבתא ולמלא אחר ההוראות על התווית. הורדת טריגליצרידים באמצעות תרופות סבתות יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה לשיפור הבריאות הכללית.

לסיכום, תרופות סבתות יכולות להיות דרך יעילה להוריד טריגליצרידים ולהפחית את הסיכון למחלות לב.בדרך כלל הם זולים בהרבה מתרופות חדשות יותר וניתן ליטול אותם עם תרופות אחרות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות לסבתא ולמלא אחר ההוראות על התווית.הורדת הטריגליצרידים באמצעות שימוש בתרופות סבתות יכולה להיות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן