דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » תרופות סבתא מוכחות לדלקת פרקים
דלקת מפרקים תרופות סבתא

תרופות סבתא מוכחות לדלקת פרקים

דלקת פרקים היא הפרעה במפרקים הגורמת לכאב ונפיחות במפרקים. מפרקים הם המקום שבו שתי עצמות נפגשות. ישנן תרופות רבות לדלקת פרקים עבור סבתות זמינות, אך תמיד מומלץ להתייעץ עם רופא לפני שתנסה אחת מהן.

ישנן תרופות רבות לדלקת פרקים עבור סבתות זמינות, אך תמיד מומלץ להתייעץ עם רופא לפני שתנסה אחת מהן.

אף תרופה לא יעילה ב-100%, כך שאם ניסיתם את כל התרופות והטיפולים ללא הצלחה, אולי כדאי לשקול ניתוח או דיקור סיני.

דלקת פרקים היא מצב המשפיע על המפרקים ועלול לגרום לכאב, נוקשות ונפיחות. זה יכול גם להשפיע על חלקים אחרים בגוף כמו העיניים, העור והריאות.

הסוג הנפוץ ביותר של דלקת פרקים הוא דלקת מפרקים ניוונית. זהו מצב ניווני הפוגע בעיקר באנשים מבוגרים. סוגים אחרים של דלקת מפרקים כוללים דלקת מפרקים שגרונית ודלקת מפרקים צנית.

ישנן דרכים רבות לטפל בתרופות סבתא לדלקת פרקים, כולל:

– נטילת תרופות ללא מרשם

– שימוש בתרופות ביתיות כגון טיפול בחום או בקור

– שימוש בתרופות מרשם

– ניתוח

המילה דלקת פרקים באה מהמילה היוונית “ארתרון”, שפירושה מפרק. דלקת פרקים היא מצב הגורם לכאבים במפרקים. הכאב יכול להיות קל או חמור, והוא יכול להשפיע על מפרק אחד או יותר. זה יכול גם לגרום לנוקשות במפרקים ולהפחית את היכולת שלך להזיז אותם.

ישנם מספר סוגים שונים של דלקת פרקים, כגון דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים פסוריאטית ודלקת מפרקים צנית. התסמינים של כל סוג משתנים.

הדרך הטובה ביותר למצוא הקלה בכאבי דלקת פרקים היא לטפל בגופך על ידי אכילת מזון בריא, שמירה על פעילות, ניהול רמות מתח באמצעות טכניקות הרפיה כמו מדיטציה או יוגה, ושמירה על משקל בריא. יש גם תרופות ללא מרשם שאתה יכול לקחת עבורן

תרופות טבעיות לדלקת פרקים כוללות:

– תה צמחים: תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות. הוא מכיל גם קפאין שעוזר עם כאבי דלקת פרקים. מומלץ לשתות תה ירוק שלוש פעמים ביום כדי להפיק ממנו את המקסימום.

– כורכום: כורכום שימש כתרופה אלטרנטיבית במשך מאות שנים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות ויכולתו להקל על תסמיני דלקת פרקים ללא כל תופעות לוואי או אינטראקציות בין תרופתיות. כורכום לא רק מקל על דלקת אלא גם מפחית נפיחות, משפר את ניידות המפרקים, ו

דלקת מפרקים בידיים

דלקת פרקים היא מחלה הפוגעת במפרקים. זה יכול להיגרם מגורמים רבים, כמו גיל, גנטיקה ופציעה. דלקת פרקים בידיים היא צורה נפוצה של דלקת פרקים. ישנם 5 סוגים של דלקות פרקים המשפיעות על הידיים: דלקת מפרקים שגרונית, דלקת מפרקים ניוונית, דלקת מפרקים צנית, דלקת מפרקים פסוריאטית ודלקת ספונדיליטיס.

ליד יש מפרקים רבים הרגישים לדלקת או צורות אחרות של נזק עקב דלקת פרקים. המפרקים בבסיס האגודל (המפרק המטקרפופלנגאלי) ואלו שבבסיס כל אצבע (המפרק הבין-פלנגאלי) מושפעים לרוב ממצב זה.

דלקת בגיד ביד תרופות סבתא

דלקת בגידים היא בעיה שכיחה הפוגעת ביד ובשורש כף היד. זה יכול להיגרם משימוש חוזר ביד, פציעה או שימוש יתר.

ייתכן שחלק מהאנשים לא מודעים לכך שדלקת בגידים היא לא רק בעיה עבור ספורטאים. כל מי שמבצע מטלות חוזרות בידיים עלול לחוות כאבים בגידים וברצועות המשמשות להזזת האצבעות.

דלקת בגידים עלולה לגרום לכאב באגודל, באצבע המורה, באצבע האמצעית, באצבע הקמיצה, באצבע הקטנה או בכולם. הכאב עשוי להיות מורגש בלילה כאשר אנו נחים או לאחר פעילות כמו הקלדה על מקלדת או נגינה בכלי.

דלקת באצבע תרופות סבתא

דלקת האצבע אינה מצב חמור, אך היא עלולה להיות מאוד כואבת ומעצבנת. זה קורה בדרך כלל כאשר אנו נחשפים לתנאי קור או רטובים למשך תקופה ארוכה.

דלקת באצבע היא למעשה סימפטום שיכול להיגרם ממצבים רבים אחרים כגון כוויות קור, פציעה, דלקת פרקים או סוכרת. למצב יש גם שלבים שונים. בשלב הראשון יש אדמומיות ונפיחות על האצבע ובשלב השני יש שלפוחיות ונפיחות בעור סביבה.

על מנת להיפטר ממצב זה יש להשתמש בתרופות אנטי דלקתיות ללא מרשם כגון איבופרופן או נפרוקסן נתרן (Aleve). כדאי גם להקפיד לא לחשוף את הידיים לתנאי קור או רטובים עבור

דלקת מפרקים שגרונית

דלקת מפרקים שגרונית היא מחלה אוטואימונית הגורמת לדלקת במפרקים. הדלקת עלולה להוביל לכאב, נוקשות ואובדן תפקוד במפרקים. זה יכול גם להוביל לסיבוכים אחרים כגון פריחות בעור.

ישנם מספר טיפולים זמינים עבור דלקת מפרקים שגרונית, כולל תרופות ושינויים באורח החיים. טיפולים אלו יכולים לסייע בהפחתת התסמינים ולהאט את התקדמות דלקת מפרקים שגרונית.

דלקת בכף הרגל תרופות סבתא

דלקת בכף הרגל היא מצב השכיח ביותר בקרב אנשים הסובלים מסוכרת. זה יכול לקרות גם לאנשים שיש להם בעיות במחזור הדם.

ניתן לטפל בדלקת בכף הרגל באמצעות תרופת סבתא, שהיא תרופה טבעית של צמחי מרפא לדלקות.

דלקת מפרקים ניוונית

דלקת מפרקים ניוונית

דלקת מפרקים ניוונית היא מצב המאופיין בכאבי מפרקים ונוקשות. זה נגרם מפירוק הסחוס והעצם במפרקים.

דלקת מפרקים ניוונית היא מצב המאופיין בכאבי מפרקים ונוקשות. זה נגרם מפירוק הסחוס והעצם במפרקים. המחלה יכולה להשפיע על כל מפרק, אך לרוב היא פוגעת במפרקים נושאי משקל כגון ברכיים, ירכיים, עמוד שדרה או אצבעות. התסמינים כוללים כאבי מפרקים שמחמירים עם השימוש; נְפִיחוּת; נוקשות בוקר; ירידה בטווח התנועה (ROM); קושי בפעילויות יומיומיות; וירידה באיכות החיים (QOL).

המחלה יכולה להשפיע על כל מפרק, אך לרוב היא פוגעת במפרקים נושאי משקל כגון ברכיים, ירכיים, עמוד שדרה או אצבעות.

איך מרפאים דלקת פרקים

ישנן דרכים רבות לסייע במניעת התפתחות או החמרה של דלקת פרקים, אך אין תרופה לדלקת פרקים.

כמה מהדרכים לסייע במניעת דלקת פרקים הן:

– שמירה על משקל תקין

– הקפדה על תזונה בריאה

– ביצוע מספיק פעילות גופנית

– הגבלת צריכת אלכוהול

– הגבלת צריכת קפאין

– הפחתת מתח

דלקת פרקים נעלמה

The Arthritis is gone הוא ספר המדבר על האופן שבו המחבר, ד”ר ג’ו דיספנזה, עזר לאנשים רבים להיפטר מדלקת המפרקים שלהם על ידי שימוש בטכניקה שלו שנקראת “מעבר לטכניקה”.

ספר זה עוסק כיצד אדם יכול לחיות חיים בריאים ופעילים מבלי שיצטרך להיות מוטרד מדלקת פרקים. המחבר מראה לנו את הדרך בתהליך להיפטר ממחלה זו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן