דף הבית » תרופות סבתא » הסודות השמורים ביותר של סבתא: תרופות ביתיות לזיהומי אוזניים

הסודות השמורים ביותר של סבתא: תרופות ביתיות לזיהומי אוזניים

מבוא

דלקות אוזניים הן חלק מצער בחיים, במיוחד עבור קשישים.ההערכה היא שכמעט שליש מהמבוגרים מעל גיל 65 סובלים מדלקות אוזניים, ולרבים, הכאב ואי הנוחות יכולים להיות חמורים למדי.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של דלקות אוזניים בקשישים.במאמר זה, נבחן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לזיהומי אוזניים בקשישים, כמו גם כמה טיפים לשימוש בהם.

הסעדים של סבתא לזיהומי אוזניים

זיהומי אוזניים בקשישים יכולים להיות קשים לניהול ויכולים לגרום לאי נוחות רבה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור לספק הקלה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לזיהומי אוזניים בקשישים:

שמן שום

שמן שום הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לזיהומי אוזניים בקשישים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן שום עם מים חמים ומורחים אותם על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.

קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע למשך 15 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לזיהומי אוזניים בקשישים.פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהומים באוזניים.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא עוד תרופה ביתית פופולרית לזיהומי אוזניים בקשישים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.

תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו קמומיל, Echinacea ו- Goldenseal כדי לסייע בטיפול בדלקות אוזניים בקשישים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של תרופת הצמחים עם כמה מים חמים ומרחי אותם על האזור הנגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מכאב ואי נוחות.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא

להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת השימוש בתרופות של סבתא לזיהומי אוזניים בקשישים:

  • עקוב תמיד אחר ההוראות על החבילה והשתמש בתרופה כביכול.
  • הקפד לדבר עם הרופא שלך לפני שתשתמש בסעדים ביתיים כלשהם מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות.
  • לעולם אל תשתמש בתרופה יותר מכמה ימים מבלי להתייעץ עם הרופא שלך.
  • אם נראה כי התרופה לא מספקת הקלה, הפסק את השימוש והדבר עם הרופא שלך.
  • השתמש תמיד בחומרים נקיים בעת שימוש בתרופה ולעולם לא לעשות בהם שימוש חוזר.

טיפ ייחודי ומועיל

טיפ ייחודי ומועיל לשימוש בתרופות של סבתא לזיהומי אוזניים בקשישים הוא לוודא שאתה משתמש נכון בתרופה.רבים מהתרופות המוזכרות במאמר זה דורשים תערובת ספציפית של רכיבים, וחשוב לוודא שאתה משתמש בכמויות הנכונות.אם יש ספק, דבר עם הרופא או הרוקח שלך לקבלת עצות.

זיהום באוזן תרופות סבתות: חלק 2

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים מועברים לרוב מדור לדור, והופכים פופולריים יותר ויותר בקרב אלה המחפשים דרכים טבעיות לטפל במחלותיהם.במאמר זה, נבחן מקרוב כמה מהזיהום הנפוץ ביותר באוזניים תרופות סבתות, כולל ג’ינג’ר, שום, בצל וחומץ תפוחים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פנטסטית לזיהומים באוזניים, מכיוון שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ כמה שורשי ג’ינג’ר טריים על משחה והחל אותו על האזור הנגוע.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי ג’ינג’ר לדחיסה חמהוהחל אותו על האוזן שלך.

שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לזיהומים באוזניים, מכיוון שהיא עמוסה בנוגדי חמצון ותכונות אנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים שתי שיני שום ושתי כפות שמן זית יחד ומחממים כחמש דקות על אש נמוכה.מסננים את התערובת, מקררים אותה ואז מורחים אותה על האזור הפגוע.

בצל

בצל הוא עוד תרופה נהדרת לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בו, מחממים בצל בתנור במשך כרבע שעה ואז מועכים אותו לעיסה.החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לזיהומי אוזניים, מכיוון שיש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו.

תרופות טבעיות אחרות

בנוסף לתרופות הנזכרות, ישנם מספר תרופות טבעיות אחרות לזיהומים באוזניים שניתן להשתמש בהם.אלה כוללים החלת דחיסה חמה על האזור המושפע, שימוש בשמנים אתרים ולקיחת אמבטיות חמות.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי, ותמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות טבעיות.

מסקנה

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים הופכים פופולריים יותר ויותר, ולא בכדי.הם בטוחים, טבעיים ויעילים.עם השילוב הנכון של תרופות, אתה יכול לטפל ביעילות בדלקת האוזניים שלך ללא שימוש בתרופות.עם זאת, חשוב לזכור כי אין להשתמש בתרופות אלה במקום ייעוץ רפואי, ותמיד עדיף להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות טבעיות.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לזיהומי אוזניים? כמה תרופות טבעיות לזיהומים באוזניים כוללים זנגביל, שום, בצל, חומץ תפוחים, שמנים אתריים ודחיסות חמות.
  • האם עלי להשתמש בתרופות טבעיות במקום ייעוץ רפואי? לא, אין להשתמש בתרופות טבעיות במקום ייעוץ רפואי.עדיף תמיד להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות טבעיות.

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים הם דרך יעילה וטבעית לטיפול במחלתך.עם השילוב הנכון של תרופות, אתה יכול לטפל ביעילות בדלקת האוזניים שלך ללא שימוש בתרופות.עם זאת, חשוב להתייעץ תמיד עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בתרופות טבעיות כלשהן. זיהום באוזן הוא מצב שכיח שניתן לטפל בתרופות של סבתא, אך תמיד עדיף לקבל דעה מקצועית קודם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן