דף הבית » תרופות סבתא » הסודות של סבתא לשיער בריא: תרופות טבעיות שעמדו במבחן הזמן

הסודות של סבתא לשיער בריא: תרופות טבעיות שעמדו במבחן הזמן

תרופות השיער הבריאות של סבתא שלי

כשגדלתי, תמיד הערצתי את השיער היפה, הארוך והבוהק של סבתי.אפילו בשנות ה -80 לחייה, שיערה היה עדיין במצב מדהים ורציתי לדעת את הסוד שלה.לאחר דחיפה רבה ושאלות, היא סוף סוף שפכה את השעועית ושיתפה את הסעדים הטבעיים והביתיים שלה בה היא משתמשת במשך שנים.

תרופות אלה לא היו דבר מסובך או יקר מדי.למעשה, הם היו בעיקר דברים שכבר היו במטבח של סבתא שלי.הסעדים שלה עזרו להזין, להגן ולתקן את שיערה, ואני כל כך נרגש לחלוק איתם היום.

מסכת שיער שמן זית

אחת התרופות האהובות על סבתא שלי הייתה מסכת שיער פשוט של שמן זית.מסכה זו עוזרת להזין ולהגן על השיער מבפנים החוצה.להכנת המסכה, מערבבים יחד שלוש כפות שמן זית עם חלמון ביצה אחת.לעסות את התערובת לקרקפת ולשיער שלך.השאירו אותו כ 20 דקות ואז שוטפים במים חמים.

מסכת שיער שמן קוקוס

סבתא שלי אהבה גם להשתמש בשמן קוקוס במסכות השיער שלה.שמן קוקוס עשיר בחלבונים ובחומצות שומן, המסייעות להזין את הקרקפת והשיער שלך.להכנת המסכה, מערבבים יחד כף אחת של שמן קוקוס עם כפית דבש אחת.לעסות את התערובת לקרקפת ולשיער שלך ולהשאיר אותה לפחות 30 דקות.שוטפים במים חמים.

טיפ מועיל:

כדי להפיק את המרב מהמסכות האלה, עטפו את השיער במגבת חמה או לבשו כובע מקלחת לפני השטיפה.החום עוזר לשמנים לחדור לשיער שלך, נותן לך תוצאות טובות יותר.

חלק 2: תרופות טבעיות לשיער בריא

תרופות סבתות לשיער בריא הן כמה מהשיטות הוותיקות והיעילות ביותר להזנת השיער שלנו ולחיזוק השיער שלנו.החל משמנים וצמחים טבעיים ועד מרקחות ביתיות מיוחדות, סבתות העבירו את הידע שלהן בטיפול בשיער ותרופות שיער בריאות במשך דורות.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לשיער בריא שיכולים לשמש כחלק משגרת טיפוח השיער היומי שלך.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד מתרופות השיער הטבעיות הפופולריות והנפוצות ביותר.זה ארוז בחומצות שומן חיוניות המסייעות להזין ולהרטיב את הקרקפת, להפחית קשקשים ולקדם צמיחת שיער בריאה.ניתן ליישם שמן קוקוס על הקרקפת ולעסוק פנימה כדי לעזור לעורר את הקרקפת ולקדם זרימת זרימה.זה יכול לשמש גם כטיפול במיזוג עמוק, על ידי יישוםו על השיער והקרקפת ולהשאיר אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים קרירים.שמן קוקוס יכול לשמש גם כמרכך חופשה כדי לסייע בהגנה על השיער ולהשאיר אותו לחות.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -פטריות, ולעתים קרובות משמש כדי לסייע באיזון רמת החומציות של הקרקפת והשיער.זה יכול לשמש כשטיפה לאחר השמפו כדי לסייע בהסרת כל הצטברות ממוצרי סטיילינג וכדי להבהיר את הקרקפת והשיער.חומץ תפוחים עוזר גם להפחית את קשקשים ומעודד צמיחת שיער בריאה.זה יכול לשמש כשטיפה על ידי ערבוב חומץ תפוחים חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומריחתו על השיער לאחר שמפו ומיזוג.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים קרירים.

עשבי תיבול וצמחים

עשבי תיבול וצמחים הם כמה מהתרופות הביתיות העתיקות ביותר לשיער בריא.עשבי תיבול רבים, כמו רוזמרין, סרפד ומרווה, שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בקידום צמיחת שיער בריאה ולהפחית את קשקשים.הם יכולים להיות ספוגים במים רותחים להכנת תה ואז להשתמש בהם כשטיפה לאחר שמפו ומיזוג.צמחים כמו אלוורה, קמומיל ולבנדר יכולים לשמש גם כשטיפה או כטיפול במיזוג עמוק על ידי יישוםם על השיער והקרקפת והשאירו אותם למשך 30 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

מסכות וטיפולים תוצרת בית

תרופות לסבתא לשיער בריא כוללות גם מסכות ביתיות וטיפולים המיוצרים עם מרכיבים טבעיים שנמצאים במִטְבָּח.ביצים, דבש, שמן זית ואבוקדו הם כולם מרכיבים פופולריים במסכות שיער ביתיות וטיפולים.מרכיבים אלה ארוזים בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המסייעים להזין ולחזק את השיער והקרקפת.הם יכולים לשמש כטיפול במיזוג עמוק על ידי החלתם על השיער והקרקפת ולהשאיר אותם במשך 30 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של תרופות לסבתא לשיער בריא?

תרופות סבתות לשיער בריא הן כמה מהשיטות הוותיקות והיעילות ביותר להזנת השיער שלנו ולחיזוק השיער שלנו.תרופות טבעיות אלה ארוזות בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המסייעים להזין ולחזק את השיער והקרקפת.הם גם עוזרים להפחתת קשקשים, לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ולקדם צמיחת שיער בריאה.בנוסף, הם הרבה יותר זולים ונגישים ממוצרי שיער מסחריים, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור כל מי שמחפש לשמור על שיער בריא.

תרופות סבתות לשיער בריא הן דרך מצוינת להזין ולחזק את שיערך באופן טבעי וללא כל כימיקלים קשים.משמנים וצמחים טבעיים ועד מסכות וטיפולים תוצרת בית, תרופות אלה ארוזות בחומצות שומן ויטמינים חיוניים המסייעים לשמור על שיער וקרקפת בריאים וחזקים.עם שימוש קבוע, אתה יכול לראות תוצאות בולטות בבריאות השיער והקרקפת שלך.אז למה לא לנסות את הסעדים של סבתא לנסות ולראות את ההבדל בעצמך?

לסיכום, לסיכום, סעדות סבתא לשיער בריא הן כמה מהשיטות הוותיקות והיעילות ביותר להזנת השיער שלנו ולחיזוק השיער שלנו.שמנים טבעיים, עשבי תיבול וצמחים, ומסכות ביתיות וטיפולים הם כולם אפשרויות מצוינות עבור כל מי שמחפש לשמור על שיער בריא.אז למה לא לנסות את הסעדים האלה ולראות את ההבדל בעצמך?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן