דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים המוכחים של סבתא: עצור שלשול בעקבותיה!

הסעדים המוכחים של סבתא: עצור שלשול בעקבותיה!

מבוא

שלשול הוא בעיית עיכול נפוצה שיכולה להיות לא נוחה, לא נוחה ואפילו מסוכנת אם היא נמשכת.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו את סבתותינו לאורך השנים כדי להקל על התסמינים ולעזור לאנשים להתאושש מהר יותר.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לשלשול שתוכלו לנסות בבית.

הסעדים של סבתא לשלשול

שלשול יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל הרעלת מזון, וירוסים, חיידקים ואפילו תרופות מסוימות.לא משנה מה הסיבה, זו יכולה להיות חוויה לא נוחה ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לשלשול.

1.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה נהדרת לשלשול.הוא מלא באלקטרוליטים ומינרלים אחרים המסייעים לחדש נוזלים שאבדו ולהפחית את תסמיני השלשול.מי הקוקוס עשירים גם באשלגן, המסייע לאזן את המינרלים בגוף ולהפחית את חומרת השלשול.

2.יוגורט

יוגורט עשירה בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים המסייעים להחזיר את איזון החיידקים הטובים במעיים.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול, כמו גם למנוע התרחשויות עתידיות.עדיף לבחור יוגורט רגיל ולא ממותק, מכיוון שהסוכרים הנוספים ביוגורטים בטעם יכולים להחמיר שלשול.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במחלות בטן רבות, כולל שלשול.זה עוזר להרגיע את דרכי העיכול, להפחית דלקת ולשפר את העיכול.אתה יכול לשתות תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי כדי להקל על התסמינים.

4.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית מרגיעה שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.זה עוזר להרפות את מערכת העיכול, להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.אתה יכול לקנות שקיות תה קמומיליות או להכין תה משלך באמצעות פרחי קמומיל מיובשים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במחלות עיכול.זה עוזר לאזן את החומציות בקיבה, להפחית דלקת ולקדם עיכול בריא.אתה יכול לערבב כפית חומץ תפוחים לכוס מים ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להישאר לחות אם יש לך שלשול.שתו הרבה נוזלים, כמו מים, מי קוקוס ותה צמחים כדי לעזור לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו.משקאות אלקטרוליטים, כמו gatorade, יכולים גם לעזור להחזיר את רמות האלקטרוליטים ולהפחית את תסמיני השלשול.

אלה רק כמה מהתרופות הטבעיות הרבות ששימשו את סבתותינו לאורך השנים כדי לעזור להקל על תסמיני השלשול.אם אתם סובלים משלשול, נסו את אחד הסעדים הללו שיעזרו לכם לחזור למסלול.

הסעדים של סבתא לשלשול: חלק 2

הסעדים של סבתא לטיפול בשלשול הועברו לאורך הדורות, ורבים מהם הוכיחו כיעילים.למרות שסעדים אלה עשויים שלא להיות יעילים כמו רפואה מודרנית, הם יכולים לספק הקלה מהתסמינים הקשורים לשלשול.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לטיפול בשלשול.

1.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף שתי כפיות שורש ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שלכם שוככים.

2.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים ושמרים שנמצאים במזונות ותוספי מזון מסוימים.הם עוזרים להחזיר את מאזן החיידקים במעיים שלך, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה במזונות מותססים כמויוגורט, כרוב כבוש וקימצ’י, או שאתה יכול לקחת תוסף פרוביוטיקה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את תסמיני השלשול.כדי ליצור תרופה, הוסף כף אחת של חומץ תפוחים לכוס מים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

4.תה קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.להכנת תה קמומיל, הוסף שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שלכם שוככים.

שאלות נפוצות על התרופות של סבתא לשלשול

ש: האם הסעדים של סבתא לשלשולים בטוחים?

א: הסעדים של סבתא לשלשול הם בדרך כלל בטוחים ויעילים.עם זאת, אם אתה נוטל תרופות או שיש לך מצבים רפואיים קיימים, עליך לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

ש: כמה זמן ייקח עד שהתרופות יעבדו?

א: זה תלוי בתרופה ובמצבך האישי.עם זאת, מרבית הסעדים צריכים להתחיל לעבוד תוך מספר שעות.אם אינך רואה שיפור לאחר שניסית תרופה, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך.

מסקנה

הסעדים של סבתא לשלשול הועברו דרך הדורות ורבים מהם עדיין יעילים כיום.אמנם אין להשתמש בסעדים אלה במקום הרפואה המודרנית, אך הם יכולים לספק הקלה מהתסמינים הקשורים לשלשול.כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר לשלשול כוללות תה ג’ינג’ר, פרוביוטיקה, חומץ תפוחים ותה קמומיל.לפני שתנסה את אחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.

כשמדובר בסעדים טבעיים לשלשול, הסעדים של סבתא הם לרוב הבחירה הטובה ביותר.הם בטוחים ויעילים ויכולים לספק הקלה מהתסמינים הקשורים לשלשול.בעזרת הסעדים האלה אתה יכול לחזור על הרגליים תוך זמן קצר.

למידע נוסף על הסעדים של סבתא לשלשול, אנא בקרו ב wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן