דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: איך להשיג את השיניים הלבנות של חלומותיך!

הסעדים של סבתא: איך להשיג את השיניים הלבנות של חלומותיך!

שיניים לבנות עם הסעדים של סבתא

ככל שאנו מתבגרים, השיניים שלנו נוטות לאבד את הלובן הטבעי שלהן ולהיות מוכתמות.עבור אנשים רבים זה יכול להוות מקור למבוכה.אבל אין צורך לדאוג, מכיוון שאפשר לשמור על השיניים למראות לבנות ובריאות עם כמה תרופות ביתיות פשוטות.המתכונים של סבתא הם לרוב הדרך היעילה ביותר והפחות יקרה להשיג את השיניים הלבנות היפות והנוצצות האלה.

תרופות הלבנת שיניים טבעיות

ישנם כמה תרופות טבעיות המשמשות שנים כדי לעזור להלבין שיניים.להלן כמה מהתרופות של סבתא שתוכלו לנסות בבית:

  • משיכת שמן: משיכת שמן היא תרגול איורוודי עתיק של הסחת שמן בפה למשך מספר דקות.זה עוזר להפחתת חיידקים ולוח העלולים לגרום לשינוי צבע השיניים.שמן קוקוס, שמן שומשום ושמן חמניות הם השמנים הנפוצים ביותר לתרופה זו.
  • פחם מופעל: פחם מופעל הוא מלבן שיניים טבעי נוסף.זה עוזר לספוג רעלים ולהסיר כתמים מהשיניים.אתה יכול למצוא פחם פעיל בצורת אבקה, שניתן לערבב עם מים כדי ליצור משחה שניתן להשתמש בה כדי לצחצח שיניים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור להלבין שיניים.פשוט מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה לאחר צחצוח השיניים.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה היא מלבן טבעי וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהסרת כתמים מהשיניים.פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.ואז השתמש בו כדי לצחצח שיניים ולשטוף את הפה שלך במים אחר כך.
  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא מלבן שיניים טבעי נוסף.פשוט מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון וסודה לשתייה כדי להכין משחה.צחצח שיניים עם העיסה ושטוף את הפה שלך במים אחר כך.

טיפים נוספים לשמירה על שיניים לבנות

בנוסף לשימוש בתרופות טבעיות כדי לעזור להלבין את השיניים שלך, ישנם עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לשמור על השיניים שלך למראות לבנות ובריאות.

  • צחצח שיניים פעמיים ביום עם משחת שיניים הלבנה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • חוט דנטלי מדי יום להסרת חלקיקי מזון ולוח העלולים לגרום לשינוי צבע.
  • הימנע ממזונות ומשקאות שיכולים להכתים את השיניים, כמו קפה, תה, יין אדום ופירות וירקות בצבע כהה.
  • בקר ברופא השיניים שלך באופן קבוע לניקוי ובדיקות מקצועיות.
  • שתו הרבה מים שיעזרו לשמור על הפה לחות ובריא.

שימוש בתרופות של סבתא לשיניים לבנות הוא דרך נהדרת לשמור על שיניים שנראות בריאות ולבנות.זו גם אפשרות הרבה פחות יקרה מאשר טיפולי הלבנה מקצועיים.אז למה לא לנסות ולראות את התוצאות בעצמך?

טיפ: שקול להשתמש במברשת שיניים חשמלית כדי להפיק את המרב משגרת הלבנת השיניים שלך.מברשות שיניים חשמליות יעילות יותר בהסרת פלאק וכתמים מאשר מברשות שיניים ידניות, והם יכולים לעזור לשמור על השיניים שלך להיראות הכי לבנות.

תרופות DIY לשיניים לבנות

הסעדים של סבתא לשיניים לבנות הם דרך נהדרת לקבל חיוך בריא ויפה מבלי לבזבז יותר מדי כסף.ישנם מגוון של מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לייצור פיתרון הלבנת שיניים תוצרת בית.להלן כמה מהשיטות הפופולריות ביותר.

סודה לשתייה וחמצן מי חמצן

סודה לשתייה היא שחיקה טבעית שיכולה לעזור להסיר כתמי שטח מהשיניים.בשילוב עם מי חמצן, זה יכול לעזור להלבין את השיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית סודה לשתייה עם 2 כפיות מי חמצן מימן ליצירת משחה.החל את העיסה על השיניים והשאיר אותה דולקת למשך 1 עד 2 דקות לפני השטיפה במים.השתמש בתרופה זו לא יותר מפעמיים בשבוע.

לימון ומלח

תרופה פופולרית נוספת היא להשתמש בלימון ומלח.לשילוב זה תכונות הלבנה ופילינג טבעיות שיכולות לעזור להלבין את השיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד 1 כפית מלח ומיץ חצי לימון.מרחו את התערובת על השיניים והשאירו אותה דקה אחת לפני השטיפה במים.השתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

פחם מופעל

פחם מופעל שימש במשך מאות שנים כמלבן שיניים טבעי.כדי להשתמש בתרופה זו, הרטיבו מברשת שיניים וטבלו אותה באבקת הפחם המופעלת.צחצח את השיניים למשך 2 דקות ושוטף במים.השתמש בתרופה זו לא יותר מפעם בשבוע.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לשיניים לבנות

האם הסעדים של סבתא לבטוח שיניים לבנות?

כן, הסעדים של סבתא לשיניים לבנות בדרך כלל בטוחים כאשר משתמשים בהם כמופנים.עם זאת, חשוב להשתמש בהם בזהירות מכיוון שהם עלולים לגרום לגירוי בחניכיים ואזורים אחרים בפה אם משתמשים בהם בתדירות גבוהה מדי או בכמויות גדולות מדי.

באיזו תדירות יש להשתמש בתרופות של סבתא לשיניים לבנות?

בדרך כלל יש להשתמש בסעדים של סבתא לשיניים לבנות לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע.חשוב לעקוב אחר ההוראות עבור כל תרופה ולא להשתמש בהם בתדירות גבוהה מדי או בכמויות גדולות מדי.

התרופות של סבתא לשיניים לבנות הן דרך נהדרת לקבל חיוך בריא ויפה מבלי לבזבז יותר מדי כסף.ישנם מגוון של מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם לייצור פיתרון הלבנת שיניים תוצרת בית.סודה לשתייה וחמצן מימן, לימון ומלח ופחם פעיל הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להלבין את השיניים.עם זאת, חשוב להשתמש בהם בזהירות מכיוון שהם עלולים לגרום לגירוי בחניכיים ואזורים אחרים בפה אם משתמשים בהם בתדירות גבוהה מדי או בכמויות גדולות מדי.בדרך כלל יש להשתמש בתרופות של סבתא לשיניים לבנות לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע.

התרופות של סבתא לשיניים לבנות יכולות להיות דרך יעילה להלבין את השיניים שלך, אך חשוב לזכור להשתמש בהן בבטחה ולעקוב אחר ההוראות לכל תרופה.למידע נוסף תוכלו לקרוא את הגדרת Wikipedia.org על התרופות של סבתא לשיניים לבנות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן