דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לאטופיק דרמטיטיס: מסע ריפוי בלתי נשכח

הסעדים של סבתא לאטופיק דרמטיטיס: מסע ריפוי בלתי נשכח

מבוא לתרופות של סבתא אטופית דרמטיטיס

דלקת עור אטופית היא מצב עור כרוני ומגרד הפוגע במיליוני אנשים בכל רחבי העולם.בדרך כלל זה נראה אצל ילדים, אך יכול גם להשפיע על מבוגרים.למרות שאין תרופה לדלקת דרמטיטיס אטופית, ישנם תרופות וטיפולים רבים הזמינים להפחתת הסימפטומים.אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הם אלה שהועברו מסבתות.הם ידועים בתרופות הטבעיות שלהם ומשמשות במשך מאות שנים.במאמר זה נבחן כמה מהסעדים הנפוצים ביותר של דרמטיטיס דרמטיטיס ונדון ביעילותם.

היתרונות של אטופיק דרמטיטיס סבתא סבתא

הסעדים של סבתא דרמטיטיס אטופית הפכו פופולריים יותר ויותר בגלל המרכיבים הטבעיים שלהם והיעדר כימיקלים קשים.רבים מהתרופות הללו שימשו במשך דורות והוכחו כיעילים בטיפול באטופיק דרמטיטיס.הם גם חסכוניים יותר מרבים מהתרופות והטיפולים ללא מרשם.בנוסף, קל להכין אותם בבית וניתן להתאים אותם כך שיתאימו לצרכיו של האדם.

האטופיק הדרמטיטיס הנפוץ ביותר של סבתא סבתא

ישנם תרופות רבות ושונות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול באטופיק דרמטיטיס.להלן כמה מהתרופות של סבתא דרמטיטיס אטופית הנפוצה ביותר:

  • אמבטיות שיבולת שועל: אמבטיות שיבולת שועל הן אחת מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא דרמטיטיס דרמטיטיס.שיבולת שועל ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.דאג לשטוף לאחר האמבטיה כדי להימנע מלהשאיר שאריות על העור.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אחד מקרמי הלחות הטבעיים הטובים ביותר וניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת עור אטופית.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • ג’ל אלוורה: ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בדרמטיטיס אטופית.זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והקירור.כדי להשתמש בג’ל אלוורה, פשוט החל כמות קטנה על האזור המושפע ועיסוי בעדינות.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כשמשתמשים באחד מאותם תרופות של סבתא דרמטיטיס אטופית, חשוב לזכור להשתמש בהם במשורה.שימוש יתר בסעדים אלה יכול להוביל לגירוי בעור ודלקת.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם לא מתאימים לכולם.

אטופית דרמטיטיס סבתא: חלק 2

דלקת דרמטיטיס אטופית (AD) היא מצב עור כרוני שיכול להיות קשה לניהול.למרות שאין תרופה למודעה, ישנם כמה תרופות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות של סבתא אלה למודעה וכיצד הם יכולים לעזור.

תרופות ביתיות לדרמטיטיס אטופית

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות טבעיות לטיפול במצבי עור במשך דורות, ודלקת דרמטיטיס אטופית אינה יוצאת דופן.כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר למודעה כוללות:

  • קומפרסים מגניבים: החלת קומפרס מגניב על האזור הפגוע יכול לעזור להרגיע את הגירוד והאי -נוחות של Ad.
  • אמבטיות שיבולת שועל: אמבטיות שיבולת שועל הן תרופה פופולרית למודעה.שיבולת שועל נחשבת לסייע בהפחתת גירוד, אדמומיות ודלקתmation.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכול לעזור להפחית את הגירוד הקשור לספירה.
  • אלוורה: אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והלחות.החלת אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.
  • תה קמומיל: ניתן להשתמש בתה קמומיל כדי להכין דחיסה מרגיעה שיכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.
  • דבש: לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, והוא יכול לשמש כמסיכה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

תרופות צמחי מרפא לאטופיק דרמטיטיס

סבתות משתמשות גם בתרופות צמחי מרפא לטיפול במודעה במשך מאות שנים.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול במודעה כוללים:

  • שורש ליקריץ: עשב זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.
  • שורש ברדוק: עשב זה יכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לספירה
  • קלנדולה: עשב זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי ויכול לעזור להפחית גירוד ואודם.
  • אקליפטוס: עשב זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית גירוד ואודם.
  • קמומיל: עשב זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי ויכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.
  • ג’ינג’ר: עשב זה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית גירוד ואודם.

ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של תה, תמיסות או כמוסות.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שנטילת עשבי תיבול, מכיוון שכמה עשבי תיבול עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיכולים להשפיע לרעה.

מסקנה

דלקת עור אטופית היא מצב עור כרוני שיכול להיות קשה לניהול.למרות שאין תרופה למודעה, ישנם כמה תרופות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.תרופות ביתיות כמו קומפרסים מגניבים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, אלוורה, תה קמומיל ודבש יכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת.תרופות צמחיות כמו שורש ליקריץ, שורש בורדוק, קלנדולה, אקליפטוס, קמומיל וג’ינג’ר יכולים גם לעזור להפחית גירוד ואודם.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שנטילת תרופות צמחיות כלשהן, מכיוון שכמה עשבי תיבול עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או שיכולים להשפיע לרעה.

שאלות נפוצות: מהן כמה תרופות טבעיות לדלקת דרמטיטיס אטופית?

כמה תרופות טבעיות לדלקת דרמטיטיס אטופית כוללות קומפרסים מגניבים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, אלוורה, תה קמומיל ודבש.תרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקריץ, שורש ברדוק, קלנדולה, אקליפטוס, קמומיל וג’ינג’ר יכולים גם לעזור להפחית גירוד ואודם.

לסיכום, לסיכום, דרמטיטיס אטופית הוא מצב עור כרוני שניתן לנהל באמצעות כמה תרופות טבעיות.תרופות ביתיות כמו קומפרסים מגניבים, אמבטיות שיבולת שועל, שמן קוקוס, אלוורה, תה קמומיל ודבש יכולים לעזור להפחית גירוד ודלקת.תרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקריץ, ברדוק

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן