דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לייבש במהירות נוזלים באוזניים – נסה את התרופות העתיקות הללו היום!

הסעדים של סבתא לייבש במהירות נוזלים באוזניים – נסה את התרופות העתיקות הללו היום!

הסעדים של סבתא לייבש נוזלים באוזניים

אין זה מפתיע שלסבתות יש שפע של ידע בכל מה שקשור לתרופות לבית.הסעדים של סבתא לייבוש נוזלים באוזניים אינם יוצאים מן הכלל.אוזניים יכולות להיות סתומות בנוזל מכמה סיבות, כמו אלרגיות, הצטננות או זיהום באוזניים.בעוד שהתרופה הנפוצה היא לבקר במשרד של רופא לקבלת מרשם של אנטיביוטיקה, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.להלן כמה מהתרופות של סבתא לייבוש נוזלים באוזניים.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.ההערכה היא שלשמן שום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית נוזלים באוזן.להכנת שמן שום, מחממים שתי כפות שמן זית כתית מעולה במחבת על אש נמוכה.מוסיפים שתי שיני שום מרוסקות ותנו להם להתבשל כמה דקות.מוציאים מהאש ומסננים את התערובת לצנצנת זכוכית.תן לתערובת להתקרר ולמרוח כמה טיפות באוזן הפגועה.

Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לשחרר ולהפחית נוזלים באוזן.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו סיר מים והניחו על הדלפק.מעטפים מגבת מעל הראש והסיר ושאיפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.זה יעזור לשחרר את הנוזל ולהקל על הבהירות.

טיפ:

חשוב לזכור לעולם לא להכניס שום דבר לאוזן שלך, כמו ספוגי כותנה, מכיוון שזה יכול לפגוע עוד יותר בתעלת האוזן ולגרום להצטברות נוזלים יותר.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות.מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהפתרון על האוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הנוזל ולייבש את האוזן.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה פופולרית לניקוי נוזל אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו כמה טיפות שמן זית והשתמשו בטיפה כדי למרוח כמה טיפות באוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הנוזל ולנקות כל פסולת.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן דרך נהדרת להפחית נוזלים באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.זה יעזור להפחית את הנוזל ולנקות כל פסולת.

מסקנה

הסעדים של סבתא לייבוש נוזלים באוזניים יכולים להיות אפשרות נהדרת עבור אלה המחפשים אלטרנטיבה לתרופות מרשם.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות דרך נהדרת להפחית נוזלים באוזניים ללא צורך באנטיביוטיקה.זכור להתייעץ תמיד עם רופא לפני שתנסה תרופות ביתיות כלשהן.

תרופות ביתיות לייבוש נוזלים באוזניים

התרופות הביתיות של סבתא יעילות לרוב לטיפול בשלל מחלות.כשמדובר בייבוש נוזלים באוזניים, כמה תרופות ביתיות פשוטות יכולות לעזור להקל על הבעיה.להלן כמה מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לייבוש נוזלים באוזניים.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה נהדרת לייבוש נוזלים באוזניים.שמן שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיביוטיות ויכול לעזור להפחית דלקת וזיהום באוזן.כדי להשתמש בשמן שום כתרופה, פשוט מחממים מעט שום במחבת עם קצת שמן ונותנים לו להתקרר.לאחר שהתקרר, השתמש בטפטפת כדי לשים שלוש עד ארבע טיפות של שמן השום באוזן הפגועה.תן לזה לשבת כחמש דקות לפני שתנקז אותו.

מימן חמצן

מי חמצן הוא תרופה ביתית נפוצה נוספת לייבוש נוזלים באוזניים.זהו חיטוי טבעי עם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את כמות הנוזל באוזן.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מי חמצן ומים חמים בקערה ולהשתמש בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.המתן כמה דקות לפני שתנקז אותו.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת fאו לייבש נוזלים באוזניים.תכונותיו החומציות יכולות לעזור להפחית את הדלקת וגם לסייע בייבוש כל נוזל באוזן.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים בקערה והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.השאירו את הפיתרון באוזן למשך מספר דקות ואז סננו אותו.

שאלות נפוצות

  • כמה זמן לוקח לתרופות ביתיות לייבש נוזלים באוזניים?
    זה תלוי בחומרת הנוזל באוזניים ובסוג התרופה המשמשת.באופן כללי, זה יכול לקחת בין כמה דקות לכמה ימים עד שהנוזל יתייבש לחלוטין.
  • האם תרופות ביתיות בטוחות לשימוש על ילדים?
    כן, בדרך כלל סעדים ביתיים בטוחים לשימוש על ילדים אם משתמשים בהם בכמויות הנכונות.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא תחילה לפני שתשתמש בתרופות ביתיות על ילדים.

לסיכום, הסעדים הביתיים של סבתא הם דרך יעילה ופשוטה לטיפול בנוזל באוזניים.שמן שום, מי חמצן וחומץ תפוחים הם חלק מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לייבוש נוזלים באוזניים.עם זאת, לפני שתשתמשו בתרופות ביתיות כלשהן, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא כדי להבטיח שהוא יהיה בטוח ויעיל עבור האדם. רפואה עממית שימש לאורך ההיסטוריה לטיפול במגוון מחלות והיא עדיין תרופה יעילה כיום.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן