דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: פתרונות נבדקים לבית לריפוי אפטהה

הסעדים של סבתא: פתרונות נבדקים לבית לריפוי אפטהה

מה זה Aphtha?

אפתה הוא כאב או כיב המופיע בתוך הפה, בדרך כלל על הלחיים הפנימיות, השפתיים או על הלשון.זהו מצב נפוץ מאוד המשפיע על ילדים ומבוגרים, ולרוב אינו חמור.למרות שהגורם לכיבים אפטיים עדיין אינו ידוע, הם לרוב קשורים ללחץ או למערכת חיסון מוחלשת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.

תרופות לסבתא לאפטה

תרופות לסבתא הן דרך נהדרת להתייחס לאפטה מכיוון שהם טבעיים ולעתים קרובות יעילים מאוד.להלן כמה מהתרופות הטובות ביותר לסבתא עבור אפטה:

1.שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח היא אחת הדרכים המהירות והיעילות ביותר לטיפול באפטה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת בכוס אחת של מים חמים ולהשתמש בו כשטיפה בפה.המלח יסייע להפחתת הדלקת ולהפחתת הכאב.יש לשטוף את הפה שלך כדקה, ואז ירק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך במים רגילים.

2.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת דבש ישירות על הכיב ומאפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר באופן טבעי בתכונות נגד פטריות, אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו כמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית ששימשה לטיפול במצבי עור רבים, כולל אפתה.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה טרי ישירות על האזור הפגוע ומאפשר לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית שידוע כיעילה בטיפול באפטה.כדי להשתמש בשורש ליקוריץ, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ וכפית דבש אחת בכוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפה בפה.

טיפ מועיל

כדי לקדם ריפוי מהיר יותר, הקפידו לשמור על ניקיון הפה ונמנע מאוכל חריף, חומצי או חם מאוד.זה יעזור להפחית את הכאב ולהפחית את הסיכון לזיהום.

תרופות לסבתא עבור Aphtha

אפטה הוא מצב כואב הנגרם כתוצאה מפצעים בפה.זה יכול להיות קשה לטפל, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות ביתיות מגובות מדעיות שיכולות לספק הקלה.תרופות סבתות הן אפשרות נהדרת לטיפול באפטה מכיוון שהם טבעיים ולעתים קרובות עדינים יותר מתרופות.

דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר עבור אפטה.זהו אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי, מה שאומר שהוא יכול לעזור להפחית נפיחות וזיהום.יש לו גם השפעה מרגיעה על העור, שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות.כדי להשתמש בדבש לטיפול באפטה, פשוט החל אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה או אצבעך.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו אותו.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח הן עוד תרופה פשוטה ועם זאת יעילה עבור אפטה.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהוציא זיהומים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ונשטף אותה בפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים קרירים אחר כך.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותם נהדרים לטיפול באפטה.

קמומיל

קמומיל הוא אחד מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול באפטה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומצננים לפני שתסתובב בפה שלך למשך 30 שניות.לירוק אותו אחר כך ושטפו במים קרירים.

ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב פופולרי נוסף לטיפול באפטההויש לו תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומצננים לפני שתסתובב בפה שלך למשך 30 שניות.לירוק אותו אחר כך ושטפו במים קרירים.

סיכום

תרופות לסבתא הן דרך נהדרת לטפל באופן טבעי באפטהא.שטיפות דבש ומים מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהוציא זיהומים.לתרופות צמחיות כמו קמומיל ושורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.בעזרת התרופות הפשוטות הללו, תוכלו למצוא הקלה מכאבי אפטה.

שאלות נפוצות

מה זה Aphtha?

אפטה הוא מצב כואב הנגרם כתוצאה מפצעים בפה.זה יכול להיות קשה לטפל, אך עם הטיפולים הנכונים, ניתן לנהל אותו.

האם יש תופעות לוואי לשימוש בסעדים של סבתא?

תרופות לסבתא הן טבעיות ולעתים קרובות עדינות יותר מתרופות, ולכן בדרך כלל יש להן מעט תופעות לוואי.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בטיפול כלשהו.

מה התרופה הטובה ביותר עבור APHTHA?


התרופה הטובה ביותר עבור אפטה תלויה בתסמיניו של האדם ובחומרת המצב.דבש, שטיפות מי מלח ותרופות צמחי מרפא כמו קמומיל ושורש ליקוריץ יכולים כולם להיות טיפולים יעילים.חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את מסלול הטיפול הטוב ביותר. תרופות לסבתא הם אפשרות נהדרת לטיפול באפטה מכיוון שהם טבעיים ולעתים קרובות עדינים יותר מתרופות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן