דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: תרופות טבעיות לשיעול ברונכיטיס שתאהבו!

הסעדים של סבתא: תרופות טבעיות לשיעול ברונכיטיס שתאהבו!

שיעול וברונכיטיס: התרופות הטבעיות של סבתא
שיעול הוא רפלקס טבעי המסייע לפינוי ריאות הגירויים, כמו אבק, עשן וירוסים.שיעול יכול להיות כרוני וחמור, עם זאת, כאשר זה קשור לברונכיטיס.אמנם ניתן לטפל ברונכיטיס בתרופות קונבנציונאליות, אך אנשים מעדיפים להשתמש בתרופות טבעיות המועברות מהדורות הקודמים.

שיעול וברונכיטיס
ברונכיטיס היא דלקת של צינורות הסימפונות הנושאים אוויר לריאות וממנה.בדרך כלל זה נגרם על ידי זיהום, כמו הצטננות השכיחה, או מגרים אחרים, כמו עשן סיגריות.בברונכיטיס, דפנות הסימפונות הופכות להיות מודלקות ומפרישות ריר מוגזם.ריר זה יכול לגרום לשיעול מתמשך ולעיתים קשה.ברונכיטיס יכולה להיות חריפה (לטווח קצר) או כרונית (לטווח הארוך).

תסמינים של שיעול ברונכיטיס

הסימפטום השכיח ביותר של ברונכיטיס הוא שיעול מתמשך ויצרני המייצר ריר עבה ולא צבע.תסמינים אחרים עשויים לכלול:

  • צפצופים
  • כאבי חזה
  • קוצר נשימה
  • עייפות
  • חום וצמרמורות

תרופות לשיעול ברונכיטיס של סבתא

מבחינה היסטורית, תרבויות רבות פיתחו תרופות טבעיות לטיפול בשיעול ברונכיטיס.להלן כמה תרופות טבעיות שעמדו במבחן הזמן:

דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות העתיקות ביותר לשיעול ברונכיטיס.התכונות האנטי -מיקרוביאליות והנוגדי חמצון של דבש יכולות לעזור להפחית את הדלקת הגורמת ברונכיטיס.כף דבש אחת שנלקחה שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי חזק.גירוש חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר טרי והרתחה אותו בכוס מים יכולה ליצור משקה מרגיע.ניתן לנקוט במשקה זה מספר פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הדלקת הגורמת ברונכיטיס.

שום

לשום תכונות אנטיביוטיות ואנטי -ויראליות טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום הגורם ברונכיטיס.מרתיחים שתי שיני שום בכוס מים ומסננים.מוסיפים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון ושותה את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה לשחרר את הריר בריאות.מרתיחים סיר מים, מוציאים אותו מהאש ומוסיפים כמה טיפות שמן אתרי, כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הסיר, נושמים נשימות עמוקות.זה עוזר לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את חומרת השיעול.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב להישאר לחות כשיש לך ברונכיטיס.שתו הרבה נוזלים, כמו מים ותה צמחים, לאורך כל היום.זה יעזור לדלל את הריר ולהקל על השיעול שלו.

תרופות ביתיות מסורתיות לשיעול ברונכיטיס

שיעול ברונכיטיס הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ומצוקה משמעותיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של שיעול ברונכיטיס ולספק הקלה.כמה מהתרופות הבתים הפופולריות ביותר לשיעול ברונכיטיס כוללים:

דבש

דבש הוא תרופה עתיקה לשיעול ברונכיטיס.יש לו תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.דבש הוא גם משווה טבעי, המסייע לדלל ריר ולנקות את דרכי הנשימה.מומלץ לקחת 1-2 כפיות דבש לפני השינה כדי לעזור להפחית את חומרת שיעול הברונכיטיס.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול ברונכיטיס.זה עוזר להפחתת הדלקת בדרכי הנשימה וגם עוזר לריר דק.מומלץ לתלול 1-2 כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ולשתות את התערובת הזו 2-3 פעמים ביום.לחלופין, ניתן לקחת תה ג’ינג’ר גם כדי להקל על שיעול ברונכיטיס.

שום

שום הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול ברונכיטיס.לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות עוצמתיות המסייעות להפחתת חומרת הברונכיטיס Cאוש.מומלץ לצרוך 1-2 שיני שום ביום כדי להקל על שיעול ברונכיטיס.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית לשיעול ברונכיטיס.אדים עוזרים לריר דק ולנקות את דרכי הנשימה.מומלץ להתקלח חם או להשתמש במכשיר אדים כדי לשאוף קיטור למשך 10-15 דקות, 2-3 פעמים ביום.

ברונכיטיס שיעול תרופות לסבתא

בנוסף לתרופות הביתיות המסורתיות הללו, ישנם גם מספר “תרופות לסבתא” שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של שיעול ברונכיטיס.כמה מתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לשיעול ברונכיטיס כוללות:

מנטול

מנטול הוא תרופה פופולרית לשיעול ברונכיטיס.מנטול מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי הנשימה וגם מסייע לריר דק.מומלץ לקחת כמה טיפות שמן מנטול במים חמים ולשאוף את הקיטור 2-3 פעמים ביום.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול ברונכיטיס.למיץ בצל יש תכונות אנטי דלקתיות ומצפיות המסייעות להפחתת חומרת שיעול הברונכיטיס.מומלץ לקחת 1-2 כפיות של מיץ בצל טרי שחולץ 2-3 פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לשיעול ברונכיטיס.זה עוזר להפחתת הדלקת בדרכי הנשימה וגם עוזר לריר דק.מומלץ לקחת 1-2 כפיות אבקת כורכום בכוס חלב חם 2-3 פעמים ביום.

סיכום

שיעול ברונכיטיס הוא מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות ומצוקה משמעותיים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות מסורתיות ו”תרופות לסבתא “שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של שיעול ברונכיטיס ולספק הקלה.תרופות ביתיות פופולריות לשיעול ברונכיטיס כוללות דבש, ג’ינג’ר, שום ושאיפת קיטור.”תרופות לסבתא” פופולריות לשיעול ברונכיטיס כוללות מנטול, מיץ בצל וכורכום.

שאלות נפוצות

מה זה שיעול ברונכיטיס?

שיעול ברונכיטיס הוא מצב שכיח המתרחש כאשר דרכי הנשימה בריאות נדלקות, מה שמוביל לשיעול ולקשיי נשימה.

האם יש תרופות ביתיות לשיעול ברונכיטיס?

כן, ישנם מספר תרופות ביתיות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של שיעול ברונכיטיס ולהקלה.תרופות ביתיות פופולריות לשיעול ברונכיטיס כוללות דבש, ג’ינג’ר, שום ושאיפת קיטור.בנוסף, ישנן גם מספר “תרופות לסבתא” שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים של שיעול ברונכיטיס כולל מנטול, מיץ בצל וכורכום. למידע נוסף על שיעול ברונכיטיס כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן