דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא: כיצד לקבל הקלה מיידית מכאבי בטן!

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא: כיצד לקבל הקלה מיידית מכאבי בטן!

כוח הסעדים של סבתא

סבתא תמיד הייתה מקור לחוכמה וידע עבורנו.מהמטבח שלה לסלון שלה, יש לה אוסף עצום של תרופות מתקנות שהועברו לאורך דורות.כשמדובר בטיפול בכאבי בטן, הסעדים של סבתא יעילים במיוחד.בין אם אתם מתמודדים עם כאב בטן קל או כרוני יותר כרוני, הסעדים של סבתא עשויים להיות בדיוק מה שאתם צריכים כדי לקבל הקלה.

התרופות של סבתא לכאבי בטן כוללות לרוב מרכיבים טבעיים, טכניקות פשוטות וקצת סבלנות.אמנם הם אינם תרופה קסומה-כולם, אך הם יכולים לספק הקלה מאי הנוחות והכאב של כאבי בטן.להלן כמה מהתרופות של סבתא שיכולות לעזור בכאבי בטן.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת לטיפול בכאבי בטן.שתיית תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להרגיע בטן נסערת ולהקל על הכאב.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות.הוסף מעט דבש כדי להמתיק אותו, אם רוצים.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בכאבי בטן.מנטה מכיל מנטול שיכול לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול ולהפחית התכווצויות.להכנת תה מנטה, תלול כמה שופטים של מנטה טריים במים חמים למשך 10 דקות.אם תרצה, הוסף מעט דבש להמתיק.

טיפ מועיל

הקפד לשתות את התה שלך לאט, מכיוון ששתייה מהר מדי עלולה לגרום לאי נוחות רבה יותר.

ג’ינג’ר אייל

ג’ינג’ר אייל הוא המתנה ישנה לכאבי בטן.אמנם זה לא ממש יעיל כמו תה הג’ינג’ר, אך הוא עדיין יכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחרו במגוון ללא סוכר.

טיפול בחום

החלת חום על הבטן יכולה לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול ולהפחית התכווצויות.נסה להניח בקבוק מים חמים או כרית חימום על הבטן למשך 10-15 דקות.

יוגורט

אכילת קערה קטנה של יוגורט רגילה יכולה לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.יוגורט עשיר בפרוביוטיקה, שיכולים לעזור בוויסות מערכת העיכול ולהפחית את הסימפטומים של כאבי בטן.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה עתיקה לכאבי בטן.תה צמחי מרפא זה ידוע בתכונותיו המרגיעות, האנטי דלקתיות ויכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.להכנת תה קמומיל, תלולות כמה כפיות פרחי קמומיל מיובשים במים חמים למשך 10 דקות.שוב, אתה יכול להוסיף קצת דבש כדי להמתיק, אם תרצה.

מים חמים

שתיית כוס מים חמים יכולה לעזור להפחית את כאבי הבטן.מים חמים יכולים לעזור להרפות את שרירי דרכי העיכול ולהפחית התכווצויות.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך יעילה וטבעית לטיפול בכאבי בטן.למרות שהם עשויים להיות לא תרופה קסומה-כולם, הם יכולים לספק הקלה מאי הנוחות והכאב של כאבי בטן.מתה ג’ינג’ר ועד תה קמומיל, הסעדים של סבתא יכולים להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לקבל הקלה.הקפד לדבר עם הרופא שלך אם אתה סובל מכאבי בטן מתמשכים או חמורים.

תרופות אלטרנטיביות

כאבי בטן יכולים להיות חוויה מטרידה ולא נוחה.התרופות של סבתא משמשות לרוב כדי לעזור להרגיע את הכאב ואי הנוחות.ניתן להשתמש בתרופות אלטרנטיביות כמו עשבי תיבול, קומפרסים קרים וארומתרפיה יחד עם התרופות הביתיות של סבתא כדי לספק הקלה.

עשבי תיבול

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים כדרך לטיפול במחלות ומחלות שונות.עבור כאבי בטן, חלק מהעשבים הנפוצים ביותר הם מנטה, ג’ינג’ר, שומר, קמומיל ולוש.ניתן לרכוש את כל עשבי התיבול הללו בחנויות מזון בריאות, או בצורה של תה, טבליות או תמיסות.מנטה וג’ינג’ר ידועים בהשפעותיהם המרגיעות, ואילו שומר עוזר להפחית דלקת.לקמומיל השפעה מרגיעה, ושורש ליקוריץ יכול לשמש כמשלשל קל.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם תרופה פשוטה ויעילה לסטומהקלה של ACHE.החלת דחיסה קרה על האזור יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי ליצור קומפרס קר, השתמש במטלית כביסה וספוג אותו במים קרים.סובבים אותו ומורחים אותו ישירות על אזור הקיבה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות.

ארומתרפיה

ארומתרפיה משמשת זה מכבר כדי להקל על הכאב ואי הנוחות.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי לספק הקלה ורגיעה.מדללים את השמנים האתריים בשמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומורחים אותם ישירות על אזור הקיבה.או הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לאמבט חם לאפקט מרגיע.

מסקנה

הסעדים של סבתא הם דרך יעילה לעזור להקל על אי הנוחות של כאבי בטן.אמנם לרוב משתמשים בסעדים אלה בשילוב עם טיפולים אחרים, אך ניתן להשתמש בהם לבד כדי לספק הקלה.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, קומפרסים קרים וארומתרפיה בשילוב עם הסעדים של סבתא כדי לספק הקלה נוספת.הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה וטבעית לעזור להרגיע את כאבי הבטן.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר לכאבי בטן?
    ת: עשבי התיבול הנפוצים ביותר לכאבי בטן הם מנטה, ג’ינג’ר, שומר, קמומיל ולוש.
  • ש: כיצד אוכל להכין קומפרס קר?
    ת: כדי ליצור דחיסה קרה, השתמשו במטלית כביסה והשרו אותו במים קרים.סובבים אותו ומורחים אותו ישירות על אזור הקיבה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות.
  • ש: כיצד אוכל להשתמש בארומתרפיה כדי לעזור בכאבי בטן?
    ת: ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי לספק הקלה ורגיעה.מדללים את השמנים האתריים בשמן נשא, כמו שמן חוחובה, ומורחים אותם ישירות על אזור הקיבה.או הוסף כמה טיפות של שמן אתרי לאמבט חם לאפקט מרגיע.

לסיכום, הסעדים של סבתא הם דרך יעילה לעזור להקל על אי הנוחות של כאבי בטן.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות, קומפרסים קרים וארומתרפיה בשילוב עם הסעדים של סבתא כדי לספק הקלה נוספת. התרופות של סבתא הם דרך בטוחה וטבעית לעזור להרגיע את כאבי הבטן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן