דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לבחילה וכאבי בטן

הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לבחילה וכאבי בטן

הסעדים של סבתא לבחילה וכאבי בטן

במשך מאות שנים, סבתא הייתה מקור מהימן לתרופות ביתיות למחלות נפוצות.בחילה וכאבי בטן הם מהתלונות הנפוצות ביותר, וסבתא משרתת עבורם סעדים מאז תקופה.בין אם אתם סובלים ממחלת תנועה, הרעלת מזון או סתם בטן מוטרדת כללית, סבתא יודעת בדיוק מה לעשות כדי לעזור לכם להרגיש טוב יותר.להלן כמה מהתרופות המנוסות והאמיתיות שלה לבחילה וכאבי בטן.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה לבחילה וכאבי בטן.זה אנטי דלקתי ויכול לעזור להרגיע את דרכי העיכול.סבתא ממליצה לשתות תה ג’ינג’ר או להכין משחת ג’ינג’ר ומריחה אותו ישירות על הבטן.אתה יכול גם לקחת כמוסות ג’ינג’ר או ללעוס על פרוסות ג’ינג’ר גולמיות.

תה מנטה

תה מנטה הוא דרך נהדרת ליישב בטן מוטרדת.המנטול במנטה עוזר להקל על בחילות ומספק אפקט מרגיע.סבתא ממליצה ללגום על תה מנטה כדי לעזור להקל על אי הנוחות של בחילות וכאבי בטן.

זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה נהדרת לבחילה וכאבי בטן.שומר מכיל תרכובת הנקראת אנתול, המסייעת להפחתת חומציות הקיבה והתכווצויות.סבתא ממליצה על זרעי שומר רותחים במים למשך 10 דקות, להתאמץ על הפיתרון ולשתות אותו כדי לספק הקלה מבחילות וכאבי בטן.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לבחילה וכאבי בטן.הוא מכיל תרכובות רבות בעלות השפעות אנטי דלקתיות ומרגיעות.סבתא ממליצה ללגום תה קמומיל כדי להקל על בחילות וכאבי בטן.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לבחילה וכאבי בטן.החומציות במיץ לימון עוזרת להרגיע את הבטן ולהפחית את הבחילה.סבתא ממליצה לערבב כפית מיץ לימון לכוס מים חמים ולשתות אותו כדי להקל על בחילות וכאבי בטן.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מרגיש בחילה, נסה לאכול כמה קרקרים או חתיכת טוסט.זה יעזור להקל על הבטן ולהפחית את תחושת הבחילה.

התרופות של סבתא לבחילה וכאבי בטן שימשו במשך מאות שנים כדי להקל על אי הנוחות של מחלות נפוצות אלה.בין אם אתם סובלים ממחלת תנועה, הרעלת מזון או סתם בטן מוטרדת כללית, הסעדים של סבתא יכולים לעזור להרגיע את הסימפטומים שלכם ולגרום לכם להרגיש טוב יותר.אז בפעם הבאה שאתה מרגיש בחילה או שיש לך כאב בטן, פנה לתרופות המנוסות של סבתא.

בנוסף לתרופות טבעיות, ישנן כמה דרכים להקל על בחילות וכאבי בטן שעלולה לסבתא עליהן לא ידעה עליהן.ניתן להשתמש בתרופות ללא מרשם כמו נוגדי חומצה ומעכבי משאבת פרוטון (PPI) כדי לסייע בהפחתת חומצת הקיבה ולהקל על התסמינים.במקרים בהם בחילות והקאות מתרחשות לעיתים קרובות, ניתן לרשום תרופות כמו אנטימטיקה ואנטי -עמוד על ידי רופא.

טיפולי צמחים

טיפולי צמחים הופכים פופולריים יותר לטיפול בבחילות ובכאבי בטן, ורבים מהם אושרו על ידי סבתא.ג’ינג’ר, המכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, יכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.ניתן להשתמש גם במנטה, המסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול.שורש קמומיל ושיקי יכול להועיל גם לטיפול בבחילה, שכן לשניהם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים לנקודות ספציפיות בגוף.טכניקה זו יכולה לעזור להפחית בחילה וכאבי בטן על ידי גירוי העצבים והשרירים בדרכי העיכול.ידוע כי דיקור סיני מועיל במיוחד לסובלים מבעיות בטן כרוניות.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח חיים מסוים יכול גם לעזור להפחית את התדירות וחומרת בחילה וכאבי בטן.אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את תחושת המלאות ואי הנוחות שיכולים להגיע עם אכילת ארוחות גדולות.בנוסף, הגבלת צריכת מזון חריף, שמנוני וחומצי יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.פעילות גופנית קבועה יכולה גם להועיל, מכיוון שהיא מסייעת בשיפור העיכול ולהפחתת רמות הלחץ.

הסעדים של סבתא לבחילה וכאבי בטן יכולים להועיל להפליא.אמנם תרופות אלה עדיין רלוונטיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בתסמינים, אך קיימות גם מספר אפשרויות אחרות.תרופות ללא מרשם, טיפולי צמחים, דיקור סיני ושינויים באורח החיים יכולים להועיל כולם להקלת בחילות וכאבי בטן.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לבחילה וכאבי בטן?

כמה תרופות טבעיות לבחילה וכאבי בטן כוללים ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל ושורש ליקריץ.בנוסף, אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר, הגבלת צריכת מזון חריף, שמנוני וחומצי, ועיסוק בפעילות גופנית קבועה יכולה להועיל.

האם יש תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול בבחילה וכאבי בטן?

כן.ניתן להשתמש בתרופות ללא מרשם כמו נוגדי חומצה ו- PPIS כדי לסייע בהפחתת חומצת הקיבה ולהקל על התסמינים.במקרים בהם בחילות והקאות מתרחשות לעיתים קרובות, ניתן לרשום תרופות כמו אנטימטיקה ואנטי -עמוד על ידי רופא.

מסקנה

הסעדים של סבתא לבחילה וכאבי בטן עדיין רלוונטיים וניתן להשתמש בהם לטיפול בתסמינים.עם זאת, קיימות גם מספר אפשרויות אחרות.תרופות ללא מרשם, טיפולי צמחים, דיקור סיני ושינויים באורח החיים יכולים להועיל כולם להקלת בחילות וכאבי בטן. התרופות של סבתא לבחילה וכאבי בטן הם חלק חשוב מהריפוי המסורתי ויש לכבד אותם ולדרוך אותם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן