דף הבית » תרופות סבתא » הרפואה של סבתא: היתרונות הבלתי צפויים של הטרטר בשיניים!

הרפואה של סבתא: היתרונות הבלתי צפויים של הטרטר בשיניים!

מה זה אבנית בשיניים?

אבנית בשיניים היא סוג של לוח שיניים המצטבר על פני השיניים.זהו חומר קשה ונקבובי שיכול ללכוד חיידקים ולגרום לבעיות שיניים.הטרטר ידוע גם בשם חשבון ויכול להיות בצבע בז ‘, צהוב או חום.זה נגרם על ידי היגיינת דרך הפה לקויה ויכול לגרום לנשימה רעה, מחלת חניכיים ועששת.

התרופה של סבתא לטרטר בשיניים

סבתות מסתמכות על הרפואה המסורתית במשך מאות שנים, ולא מפתיע שיש להן כמה תרופות עבור אבנית בשיניים.תרופות אלה כוללות מרכיבים כמו סודה לשתייה, מלח, מיץ לימון, מי חמצן וחומץ.לכל אחד מהמרכיבים הללו תכונות שונות שיכולות לעזור בהסרת הצטברות הטרטר ולשפר את היגיינת הפה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא שחיקה טבעית שיכולה לעזור בהסרת הצטברות לוחית וטרטר.כדי להשתמש בסודה לשתייה כדי להסיר אבנית, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מלח אחת וחצי כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך דקה אחת לפני שטיפה במים רגילים.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור בהסרת הצטברות פלאק וטרטר.כדי להשתמש במיץ לימון כדי להסיר אבנית, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון טרי עם כפית מלח אחת וחצי כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך דקה אחת לפני שטיפה במים רגילים.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מימן חמצן

מי חמצן הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור בהסרת הצטברות רובד ופטרל.כדי להשתמש במי חמצן כדי להסיר אבנית, מערבבים כפית אחת של מי חמצן עם כפית מלח אחת וכוס חצי מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך דקה אחת לפני שטיפה במים רגילים.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ

חומץ הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור בהסרת הצטברות לוחית וטרטר.כדי להשתמש בחומץ להסרת אבנית, מערבבים כפית אחת של חומץ לבן עם כפית מלח אחת וחצי כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך דקה אחת לפני שטיפה במים רגילים.עשו זאת פעם בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי לטרטר בשיניים

אם יש לך אבנית בשיניים, חשוב לצחצח לפחות פעמיים ביום וחוט דנטלי פעם ביום כדי למנוע הצטברות נוספת.בנוסף, עליכם להשתמש במברשת שיניים מרופדת רכה ולהקפיד לצחצח בתנועות מעגליות כדי לעזור להסיר כל לוח ופטרטר.אם עדיין יש לך הצטברות עקשנית, נסה להשתמש במשחת שיניים בקרת טרטר כדי לעזור לשחרר אותה.

מה זה טרטר בתרופה של סבתא?

טרטר בשיניים של תרופת סבתא היא תרופה מסורתית להיגיינת שיניים.זוהי תערובת צמחים של מרכיבים שונים, כמו מלח, חומץ ודבש, ששימשה במשך מאות שנים למניעה וטיפול בעששת.התערובת מיושמת ישירות על השיניים והחניכיים, והיא עוזרת לפרק את הצטברות הלוח והטרטר, תוך הריגת חיידקים ולקידום ריפוי.התרופה המסורתית הזו עדיין פופולרית כיום, ואנשים רבים נשבעים על ידי יעילותה.

כיצד להשתמש בטרטר ברפואה של סבתא השיניים

כדי להשתמש בטרטר בתרופות של סבתא השיניים, תצטרך לערבב יחד חלקים שווים של מלח, חומץ ודבש.מערבבים את החומרים עד שנוצרת משחה עבה ואז מרחו את העיסה על השיניים והחניכיים.אתה יכול להשתמש באצבע שלך או במברשת שיניים כדי לעשות זאת.השאר את העיסה על השיניים והחניכיים שלך כחמש דקות ואז שטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על תהליך זה פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

היתרונות של TARTAR ברפואה של סבתא השיניים

  • עוזר לפרק את הצטברות הלוח והטרטר
  • הורג חיידקים ומקדם ריפוי
  • משפר את היגיינת השיניים
  • מעניק לשיניים מראה בהיר יותר ולבן יותר

אפקט צדדיTS של TARTAR בשיניים תרופת סבתא

בעוד שבגבנית השיניים של סבתא בדרך כלל היא בטוחה לשימוש, ישנן כמה תופעות לוואי פוטנציאליות שיש לקחת בחשבון.אלה כוללים: רגישות לשיניים, פה יבש וסיכון מוגבר לחללים בגלל האופי החומצי של התערובת.חשוב גם לציין כי אין להשתמש בתרופה זו על ילדים מתחת לגיל 12.

מסקנה

טרטר בשיניים של תרופת סבתא היא תרופה בת מאות שנים שעדיין פופולרית כיום.זה יכול לעזור לפרק את הצטברות הפלאק והטרטר, תוך הריגת חיידקים וקידום ריפוי.עם זאת, חשוב לציין כי ישנן כמה תופעות לוואי פוטנציאליות, ואין להשתמש בהן על ילדים מתחת לגיל 12. בסך הכל, אבנית בתרופות של סבתא היא דרך בטוחה ויעילה לשיפור ההיגיינה הפה שלך. טרטר בשיניים של סבתא היא תרופה עתיקה ששימשה במשך מאות שנים למניעהולטפל בפעולת שיניים.

שאלות נפוצות

מה זה אבנית ברפואה של סבתא?

טרטר בשיניים של תרופת סבתא היא תרופה מסורתית להיגיינת שיניים.זוהי תערובת צמחים של מרכיבים שונים, כמו מלח, חומץ ודבש, ששימשה במשך מאות שנים למניעה וטיפול בעששת.

כיצד להשתמש בטרטר ברפואה של סבתא?

כדי להשתמש בטרטר בתרופות של סבתא השיניים, תצטרך לערבב יחד חלקים שווים של מלח, חומץ ודבש.מערבבים את החומרים עד שנוצרת משחה עבה ואז מרחו את העיסה על השיניים והחניכיים.אתה יכול להשתמש באצבע שלך או במברשת שיניים כדי לעשות זאת.השאר את העיסה על השיניים והחניכיים שלך כחמש דקות ואז שטוף את הפה שלך במים חמים.חזור על תהליך זה פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

טרטר בשיניים של תרופת סבתא היא תרופה מסורתית להיגיינת שיניים המשמשת במשך מאות שנים.זוהי תערובת צמחים של מרכיבים שונים, כמו מלח, חומץ ודבש, המסייעת לפרק את הצטברות הפלאק והטרטר, תוך הריגת חיידקים ולקידום ריפוי.בדרך כלל סעד זה בטוח לשימוש, אם כי ישנן כמה תופעות לוואי פוטנציאליות שיש לקחת בחשבון.בסך הכל, טרטר בשיניים של תרופת סבתא היא דרך בטוחה ויעילה לשפר את ההיגיינה הפה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן