דף הבית » תרופות סבתא » התרופה המיושנת של סבתא לפטרייה בין אצבעות הרגליים: מרפסת נס שאתה צריך לנסות!

התרופה המיושנת של סבתא לפטרייה בין אצבעות הרגליים: מרפסת נס שאתה צריך לנסות!

מדוע הפטרייה בין אצבעות הרגליים?
פטרייה בין אצבעות הרגליים יכולה להוות בעיה עבור אנשים רבים, ובמיוחד קשישים.זה יכול לגרום לאי נוחות, שריפה, גירוד ואפילו שלפוחיות כואבות.אמנם מצב זה אינו מסכן חיים, אך הוא יכול להיות די לא נעים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות והגרד של מצב זה.

H2: גורמים נפוצים לפטרייה בין אצבעות הרגליים
פטריה בין אצבעות הרגליים נגרמת בדרך כלל כתוצאה מלחות מוגזמת באצבעות הרגליים.זה יכול להיגרם על ידי נעליים הדוקות, רגליים מיוזעות, או פשוט לא לייבש את הרגליים כראוי לאחר המקלחת.פטריה יכולה להיגרם גם כתוצאה משיתוף מגבת, שיתוף גרביים או לבוא במגע עם אזור ציבורי בו עשויה להיות פטרייה.

H2: תרופות לסבתא לפטרייה בין אצבעות הרגליים
יש הרבה תרופות ביתיות פשוטות ששימשו במהלך השנים כדי לעזור להקל על הגירוד והאי נוחות של פטרייה בין בהונות.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

  • סודה לשתייה: ניתן להשתמש בסודה לשתייה כדי לסייע בייבוש האזור.פשוט מערבבים סודה לשתייה ומים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיספטיות שיכולות להיות יעילות בטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא (כמו קוקוס או שמן זית) ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור בטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.מערבבים חלק אחד חומץ תפוחים עם שני חלקים מים וספגו את האזור המושפע בתמיסה למשך 10 עד 15 דקות.לשטוף עם מים חמים אחר כך.
  • שום: לשום תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור בטיפול בפטריות בין בהונות.כל שעליך לעשות הוא למחוץ כמה שיני שום ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • חומץ ומלח: מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H3: טיפ מועיל
חשוב לזכור לשמור על האזור המושפע ככל האפשר.עליכם גם לנעול נעליים וגרביים רופפים כדי לעזור למנוע את התפשטות הפטרייה.

אלה רק חלק מהתרופות הביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.אמנם תרופות אלה יכולות להועיל, אך חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לרופא לקבל אבחנה וטיפול נאותים.

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים קיימות כבר דורות.אמנם קיימים כיום טיפולים רבים ללא מרשם, אך אנשים רבים עדיין מעדיפים להשתמש בתרופות ביתיות אלה.חלק מהטיפולים הללו נגזרים ממרכיבים טבעיים ואילו אחרים כוללים פריטי בית פשוטים.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנפוצות ביותר לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לכל מחלות רבות.זה יכול לשמש גם לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.התכונות נגד פטריות של חומץ סיידר תפוחים הופכות אותו לטיפול יעיל למצב זה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של החומץ והמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.תכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית גירוד, גירוי ונפיחות.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס.החל tהתערובת שלו ישירות לאזור הפגוע ונתנה לו לשבת כמה דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

תרופות סבתא אחרות לפטרייה בין אצבעות הרגליים

מלבד חומץ תפוחים ושמן עץ התה, ישנם תרופות סבתות אחרות לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.חלקם כוללים:

  • סודה לשתייה – סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם מעט מים ליצירת משחה.החל הדבק זה ישירות על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות.יש לשטוף את זה במים חמים.
  • שום – לשום יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטי -פטרייתיות שהופכות אותו לטיפול יעיל לפטרייה בין בהונות.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס.החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.
  • חומץ – חומץ יכול לשמש גם לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים.מערבבים חלקים שווים של חומץ ומים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

שאלות נפוצות על פטרייה בין תום אצבעות סבתא

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, תרופות אלה נחשבות בדרך כלל לבטוחות לשימוש.עם זאת, תמיד עדיף להתייעץ עם הרופא או הרוקח שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה.

כמה זמן אני צריך להשתמש בסעדים אלה?

זה תלוי בחומרת מצבך.באופן כללי, עליך להמשיך להשתמש בתרופה עד שתראה שיפור בולט בתסמינים שלך.אם התסמינים לא משתפרים לאחר מספר שבועות, עדיף להתייעץ עם רופא.

מסקנה

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות בין אצבעות הרגליים קיימות כבר דורות.תרופות אלה נחשבות בדרך כלל לבטוחות וניתן להשתמש בהן להפחתת גירוד, גירוי ונפיחות.תרופות נפוצות כוללות חומץ תפוחים, שמן עץ התה, סודה לשתייה, שום וחומץ.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא או רוקח לפני שתנסה כל תרופה חדשה, ולהמשיך להשתמש בתרופה עד שתראה שיפור בולט בתסמינים שלך. למידע נוסף על פטרייה בין תרופות סבתא בוויקיפדיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן