דף הבית » תרופות סבתא » התרופה של סבתא לבתי נשק מיוזעים – תרופת פעם

התרופה של סבתא לבתי נשק מיוזעים – תרופת פעם

זיעה בבתי השחי: איך להתייחס לזה כמו סבתא

זה לא נדיר להרגיש מודע לעצמי בזיעה בבתי השחי.אבל לפני שתלך להושיט יד לדאודורנט האחרון, קח את התרופות הטבעיות בהן נהגו אבותינו כדי להילחם בנושא זה.כך להתייחס לזיעה בבתי השחי כמו שסבתא עשתה.

הזעה היא תפקוד גוף חשוב.זו הדרך של גופך להסדיר את הטמפרטורה שלו והיא גם עוזרת לשטוף רעלים.עם זאת, הזעה מוגזמת בבתי השחי עלולה לגרום לאי נוחות ומבוכה.למרבה המזל, ישנן דרכים לנהל בעיה זו באמצעות תרופות טבעיות.

שמנים אתרים

לסבתא היו מגוון שמנים אתרים העומדים לרשותה כדי לעזור להפחית את הזיעה בבתי השחי.שמנים אתריים מכילים תכונות נוגדות -פירסיות ותכונות חיטוי שיכולות לעזור להפחית ולמנוע הזעה.

כמה מהשמנים האתריים הטובים ביותר לזיעה בבתי השחי כוללים:

  • שמן לימון
  • שמן עץ התה
  • שמן לבנדר
  • שמן אקליפטוס
  • שמן מנטה

כדי להשתמש בשמנים אתרים לזיעה בבתי השחי, ערבבו כמה טיפות של השמן לבחירתכם עם שמן נשא כמו חוחובה או שמן קוקוס.החל את התערובת על בתי השחי שלך והשאיר אותה על לילה.חזור על תהליך זה כל לילה עד שתראה צמצום הזעה.

תרופות צמחי מרפא

סבתא השתמשה גם בתרופות צמחיות כדי להפחית זיעה בבתי השחי.עשבי תיבול כמו מרווה, קמומיל וקלנדולה הם בעלי תכונות נוגדות -פירנט שיכולות לעזור להפחית את ההזעה.

כדי להשתמש בעשבי תיבול לזיעה בבתי השחי, ערבבו כפית של עשב לבחירתכם עם כוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ומאפשרים לה להתקרר.החל את התערובת על בתי השחי שלך והשאיר אותה על לילה.חזור על תהליך זה כל לילה עד שתראה צמצום הזעה.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשמנים אתרים ובתרופות צמחי מרפא, חשוב לזכור כי טיפולים אלה עשויים לקחת קצת זמן לעבוד.היה סבלני ותואם את הטיפול שלך ועליך להתחיל לראות תוצאות.כדי להפחית עוד יותר זיעה בבתי השחי, נסה ללבוש בדים נושמים כמו כותנה ופשתן והימנע מלבישת בדים סינטטיים.

<a href="https://www.healthline.com/health/sweat-in-the-armpitהזעה בבתי השחי: נקודת מבט של סבתא ברפואה מסורתית

הזעה בבתי השחי היא התרחשות נפוצה וטבעית עבור אנשים רבים.למרות הטבעיות שלה, אנשים רבים חווים הזעה מוגזמת בבתי השחי שיכולים להוביל לאי נוחות ומבוכה.מסיבה זו, רבים מחפשים טיפולים להפחתת הזעה בבתי השחי.סבתות רפואיות מסורתיות היו מזמן מקור לחוכמה ועצות בכל הקשור לטיפול במחלות, ויש להן כמה נקודות מבט מעניינות כיצד להפחית את הזעה בבתי השחי.

תרופות צמחי מרפא

סבתות רפואיות מסורתיות מציעות לעתים קרובות להשתמש בתרופות צמחי מרפא כדי להפחית את ההזעה בבתי השחי.ניתן להשתמש בעשבי תיבול כמו מרווה, קמומיל, לבנדר ולימון מזור לימון ליצירת תה מרגיע ומרגיע שיכול להפחית את ההזעה.עשבי תיבול אלה יכולים להיות ספוגים גם באמבט חם ליצירת הספיה מרגיעה ומפחית זיעה.

בנוסף, כמה סבתות רפואיות מסורתיות מציעות להשתמש בצמחי מרפא כטיפול אקטואלי.ניתן ליישם עירוי של עשבי תיבול כמו מרווה וקמומיל ישירות על העור כדי להפחית את הזעה בבתי השחי.שיטה זו אומרים כי היא מצמצמת את ייצור הזיעה ושמירה על יבש האזור.

שינויים בתזונה ואורח חיים

סבתות רפואיות מסורתיות ממליצות גם לבצע שינויים בתזונה ואורח חיים כדי להפחית את ההזעה בבתי השחי.ידוע כי אוכל חריף מגביר את ייצור הזיעה, ולכן הימנעות מאלה יכולה לעזור להפחית את ההזעה.בנוסף, הפחתת רמות הלחץ ואימונים באופן קבוע יכול גם לעזור להפחית את ההזעה בבתי השחי.

מסקנות

הזעה בבתי השחי יכולה להיות מביכה ולא מתאימהשולחן להרבה אנשים.למרבה המזל, לסבתות הרפואה המסורתיות יש כמה נקודות מבט מעניינות כיצד להפחית את ההזעה בבתי השחי.תרופות צמחיות ושינויים בתזונה ואורח חיים יכולים לעזור להפחית את ייצור הזיעה ולשמור על האזור יבש.

שאלות נפוצות

    ניתן להשתמש ב

  • באילו עשבי תיבול ניתן להשתמש כדי להפחית את הזעה בבתי השחי? מרווה, קמומיל, לבנדר ובלמון לימון ליצירת תה או יישום אקטואלי כדי להפחית את ההזעה בבתי השחי./li>
  • אילו שינויים בתזונה ואורח החיים יכולים לעזור להפחית את הזעה בבתי השחי? הימנעות ממזון חריף, הפחתת רמות הלחץ והתעמלות באופן קבוע יכול לעזור להפחית את ההזעה בבתי השחי.

לסיכום, הזעה בבתי השחי יכולים להיות מביכים ולא נוחים.לסבתות הרפואיות המסורתיות יש כמה נקודות מבט מעניינות כיצד להפחית את הזעה בבתי השחי, כולל תרופות צמחי מרפא ושינויים בתזונה ואורח החיים. hyperhidrosis , או הזעה מוגזמת, היא מצב רפואי שיש לדון בו עם רופא.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן