דף הבית » תרופות סבתא » התרופות הטבעיות של סבתא לנפיחות מתחת לעיניים – הסוד למראה נעורים

התרופות הטבעיות של סבתא לנפיחות מתחת לעיניים – הסוד למראה נעורים

מה גורם לנפיחות מתחת לעיניים?

נפיחות מתחת לעיניים היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי גיל, גנטיקה ובחירות באורח החיים.ככל שאנו מתבגרים, העור סביב העיניים באופן טבעי הופך להיות דק יותר, מה שהופך אותו לפגיע יותר לנפיחות ולעיגולים כהים.תזונה לקויה וחוסר שינה יכולים גם להוביל לנפיחות מתחת לעיניים.במקרים מסוימים, נפיחות מתחת לעיניים יכולה להוות סימן למצב רפואי חמור יותר כמו אלרגיות, בעיות בלוטת התריס, או מחלת כליות או כבד.

הסעדים של סבתא לנפיחות מתחת לעיניים

אנשים רבים פנו לתרופות טבעיות לטיפול בנפיחות מתחת לעיניים.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו מסבתות לאורך השנים:

קומפרסים קרים

שימוש בדחיסה קרה הוא אחת הדרכים הנפוצות ביותר להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.הטמפרטורה הקרה תעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בקומפרס קר, להשרות מטלית נקייה במים קרים ולסחוב את העודף.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך מסורתית נוספת להפחית נפיחות מתחת לעיניים.קרירות המלפפון תעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בפרוסות מלפפון, חותכים מלפפון טרי לפרוסות דקות והניחו אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה גם להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.הקפאין בתה נחשב כמסייע בהפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בשקיות תה, תלול שקית תה במים חמים ולאפשר לו להתקרר.מניחים את שקית התה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש באלוורה, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי נפיחות מתחת לעיניים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים וחשוב לזהות את הגורם הבסיסי לפני שתנסה לטפל בה.אם הנפיחות נמשכת או מחמירה, עדיף להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

תרופות ביתיות לנפיחות מתחת לעיניים

נפיחות מתחת לעיניים יכולה להיות סוגיה מעצבנת ומודעת, אך היא גם אחת שניתן לתקן בקלות באמצעות כמה תרופות ביתיות.תרופות לסבתא כמו קומפרסים קרים, מלפפונים ושקיות תה יכולים כולם לעזור להפחית את הנפיחות במהירות ובקלות.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם אחד התרופות הביתי הקלות והיעילות ביותר להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.כדי ליצור קומפרס קר, פשוט להשרות מטלית כביסה במים קרים ולהסתובב.הניחו את הבד הקר על העיניים למשך 10-15 דקות, והטמפרטורה הקרה תעזור להפחית את הנפיחות.

מלפפונים

מלפפונים הם תרופה ביתית מיושנת לנפיחות מתחת לעיניים.התכונות הטבעיות של מלפפונים עוזרות להפחית נפיחות ולהבהיר את העור סביב העיניים.כדי להשתמש במלפפונים, פשוט פורסים מלפפון לפרוסות דקות והניחו את הפרוסות על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

שקיות תה

שקיות תה הן עוד תרופה ביתית נהדרת לנפיחות מתחת לעיניים.הטאנינים בשקיות התה עוזרים להפחית נפיחות וגם עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בשקית תה, פשוט כבש שקית תה במים חמים למשך כמה דקות ואז נותנים לו להתקרר.לאחר מכן, הניחו את שקית התה על העיניים שלך למשך 15-20 דקות.

שאלות נפוצות על נפיחות מתחת לעיניים סבתות סבתות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות ביתיות אלה?

ניתן להשתמש בתרופות ביתיות אלה בתדירות גבוהה יותר.עם זאת, לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עדיף להשתמש בהן לא יותר מפעם אחת ביום.

האם תרופות ביתיות אלה בטוחות לשימוש?

כן, התרופות הביתיות הללו בטוחות לשימושועם זאת, אם יש לך אלרגיות או רגישויות לאחד המרכיבים, עדיף להימנע משימוש בהם.

ניתן להשתמש בתרופות סבתות כמו קומפרסים קרים, מלפפונים ושקיות תה כדי להפחית את הנפיחות מתחת לעיניים.תרופות ביתיות אלה קלות לשימוש ויכולות להיעשות בתדירות גבוהה יותר.עם זאת, עדיף להשתמש בהם לא יותר מפעם אחת ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.בנוסף, חשוב לוודא שאתה לא אלרגי או רגיש לאף אחד מהמרכיבים לפני השימוש בהם.עם הטיפול הנכון, ניתן להפחית בקלות ובמהירות נפיחות מתחת לעיניים.למידע נוסף על נפיחות מתחת לעיניים, Wikipedia מציעה הגדרה נהדרת לנפיחות מתחת לעיניים סבתות סבתא .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן