דף הבית » תרופות סבתא » חיה מחדש את הקסם של הסעדים של סבתא להקלה על שיעול לתינוקות!

חיה מחדש את הקסם של הסעדים של סבתא להקלה על שיעול לתינוקות!

שיעול הוא אחד הסימפטומים השכיחים ביותר של מגוון מחלות אצל תינוקות.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות ואפילו אסטמה.הסעדים של סבתא שימשו במשך דורות כדי לעזור להרגיע את שיעול התינוקות.המשך לקרוא למידע נוסף על התרופות של סבתא לשיעול תינוקות, ולברר איזה מהם יכול לעבוד הכי טוב עבור הקטנה שלך.

תרופות ביתיות טבעיות

התרופות של סבתא לשיעול לתינוקות שימשו במשך מאות שנים.הם טבעיים, בטוחים ולעתים קרובות קלים לייצור.להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לשיעול לתינוקות.

דבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לשיעול לתינוקות.זה שימש במשך מאות שנים להרגיע השיעול.לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוקכם לפני השינה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לשיעול ומחלות אחרות.לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה.כדי ליצור תרופה ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים אותה לתינוקך פעמיים ביום.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול ומחלות אחרות.לשום תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה.כדי להכין תרופה שום, מערבבים כפית אחת של שום מרוסק טרי עם כוס מים חמים ותנו לו תלול למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים אותה לתינוקך פעמיים ביום.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן דרך פופולרית נוספת לטיפול בשיעול תינוקות.תרופות צמחיות הן טבעיות, בטוחות ולעתים קרובות קלות לייצור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לשיעול לתינוקות.

  • תה קמומיל
  • תה לימון בלאם
  • תה שורש מרשמלו
  • תה טימין
  • תה שורש ליקריץ

ניתן לערבב את תה הצמחים הזה עם דבש או לימון כדי להפוך אותם ליותר טעימים לתינוק שלך.תן לתינוק שלך אחד מאותם תה צמחי מרפא שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ מועיל

כדי לעזור להפחית את השיעול של תינוקך, השתמש במכונת אדים מגניבה בחדר התינוק שלך.הלחות תעזור להרגיע ולהפחית את הגירוי בגרונם ובחזה.

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לזכור לדבר תמיד עם הרופא שלך לפני שתתן כל תרופה לתינוקך.הרופא שלך יכול לספק עצות לגבי הדרך הטובה ביותר להרגיע את שיעול התינוק שלך ולספק כל טיפולים נוספים העשויים להיות נחוצים.

תרופות ביתיות לשיעול תינוקות

שיעול הוא אחד הדאגות הבריאותיות הנפוצות ביותר לתינוקות.למרבה המזל, ניתן לטפל ברבים מאלה בסעדים ביתיים, שהועברו מדור לדור סבתות.רבים מהתרופות הביתיות הללו הן טבעיות, חסכוניות וקלות להכנה.

דבש

אחד התרופות הביתיות העתיקות ביותר להקלה על שיעול של תינוק הוא דבש.דבש שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע את כאב הגרון והשיעול הרגוע.אמנם עדיף לא לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל שנה, אולם כמות קטנה של דבש המדולל במים חמים יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולשמש כמתווה, מה שמקל על גירוש הריר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי עם תכונות אנטי-חיפושיות.זוהי תרופה ביתית מצוינת לטיפול בשיעול לתינוקות.כדי להשתמש בג’ינג’ר, מערבבים כפית של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד עם כוס מים חמים וכפית דבש.תן את התערובת לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

Steam

Steam הוא תרופה ביתית נהדרת להקלה על שיעול תינוקות.זה עוזר לשחרר ריר, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בקיטור, מלאו קערה במים חמים והניחו את הראש של התינוק מעל הקערה, וודאו שפני התינוק לא יהיו מדי CLאוס למים.מכסים את ראש התינוק במגבת כדי לעזור לשמור על הקיטור פנימה. עשה זאת במשך 10 דקות, פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

תרופות צמחי מרפא לשיעול תינוקות

בנוסף לתרופות ביתיות, ישנם כמה תרופות צמחיות שיכולות לעזור להקל על שיעולו של התינוק.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה צמחית פופולרית לשיעול תינוקות.זה עוזר להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון, מה שמקל על הגירוש.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הרתיחו כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ונותנים אותו לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה צמחית יעילה לשיעול תינוקות.זה עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תלול כפית אחת של השורש המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ונותנים אותו לתינוק במינונים קטנים לאורך כל היום.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי לתת לתינוק שלי תרופות לשיעול שלהם?

ת:

עדיף לתת את התרופות הביתיות לתינוקך מספר פעמים ביום, לפי הצורך.חשוב גם להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתן תרופות ביתיות לתינוקך.

לסיכום, הסעדים של סבתא לשיעול תינוקות שימשו במשך דורות.דבש, ג’ינג’ר, קיטור, שורש ליקריץ ושורש מרשמלו הם כולם תרופות ביתיות טבעיות שיכולות לעזור להקל על שיעול התינוק.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתעביר סעדים ביתיים לתינוק. עשביות הוא נוהג עתיק ששימש לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.על ידי שימוש בסעדים אלה, אתה יכול לעזור להקל על השיעול של התינוק שלך ולהפוך אותם לנוחים יותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן