דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » כל המידע על דלקת בשתן בהריון תרופות סבתא
דלקת בשתן בהריון תרופות סבתא

כל המידע על דלקת בשתן בהריון תרופות סבתא

דלקת בדרכי השתן בהריון היא מצב שכיח הנגרם על ידי חיידקים בשתן. זה ידוע גם בשם pyelonephritis, אשר ניתן לטפל באמצעות אנטיביוטיקה.

דלקת בדרכי השתן בהריון עלולה לגרום לסיבוכים חמורים, כולל זיהומים בדם ונזק לכליות. זה עלול להוביל לצירים מוקדמים או הפלה. ישנם כמה סימנים ותסמינים של דלקת בדרכי השתן בהריון, הכוללים: חום, צמרמורות, כאבי גב תחתון, בחילות והקאות.

על מנת למנוע דלקת בדרכי השתן במהלך ההיריון, נשים בהריון צריכות לשמור על לחות ולשתות הרבה נוזלים במהלך היום. הם גם צריכים לוודא שהם לא שוכחים להטיל שתן לאחר שתיית נוזלים, כי זה עלול להוביל להתייבשות יתר וזיהום בשלפוחית השתן.

למרות היותם נפוצים בקרב נשים הרות, דלקות בדרכי השתן לרוב לא מאובחנות עד לאחר הלידה כאשר התינוק עבר בתעלת הלידה ושחרר את השתן שלו לחלל הנרתיק של האם.

תוכן העניינים:

אנטיביוטיקה לא עוזרת לדלקת בשתן

אנטיביוטיקה לא עוזרת לדלקות בדרכי השתן. השימוש באנטיביוטיקה עבור UTIs נדון רבות והוכח כי אין יתרונות לשימוש באנטיביוטיקה ב UTIs.

אנטיביוטיקה הפכה לטיפול סטנדרטי עבור זיהומים חיידקיים רבים, אך יש לה הצלחה מוגבלת בטיפול בדלקות בדרכי השתן (UTI). יש ויכוח מתמשך אם אנטיביוטיקה מועילה או לא לזיהומים מסוג זה. הוויכוח הזה מתבסס על מחקרים שלא מראים הבדלים משמעותיים בשיעורי ההישנות, פתרון הסימפטומים או הסיבוכים בקרב חולים שקיבלו אנטיביוטיקה לעומת אלו שלא קיבלו אותם.

למרות הוויכוח הזה, השימוש באנטיביוטיקה עדיין נפוץ בקרב רופאים ומטופלים כאחד. זה יכול לנבוע מהעובדה שרופאים עשויים להרגיש לחוצים לרשום אותם כטיפול סטנדרטי מכיוון שהם מכירים יותר את אופן הפעולה שלהם מאשר טיפולים אלטרנטיביים.

טיפול טבעי בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן היא זיהום שכיח הנגרם על ידי חיידקים. זה מאופיין בכאב, תחושת צריבה והטלת שתן תכופה.

דלקות בדרכי השתן נגרמות בדרך כלל על ידי חיידקים החודרים לדרכי השתן דרך השופכה. הם יכולים להיגרם גם על ידי זיהום ויראלי, כגון אדנוווירוס.

דלקת בדרכי השתן היא אחת הזיהומים החיידקיים הנפוצים ביותר המשפיעים על נשים וגברים בכל קבוצות הגיל. ישנם טיפולים רבים ושונים עבור UTI, אך ייתכן שחלק מהחולים לא יגיבו לאף אחד מהם.

אין תרופת קסם ל- UTI, אבל ישנם כמה טיפולים טבעיים שהוכיחו כיעילים בטיפול בזיהום חיידקי זה. ניתן לטפל בדלקות בדרכי השתן באמצעות תרופות טבעיות כגון מיץ חמוציות, יוגורט ואבטיח.

כמה תסמינים נפוצים של דלקות בדרכי השתן הם:

– הטלת שתן כואבת

– תחושת צריבה בעת מתן שתן

– הטלת שתן תכופה

 

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן