דף הבית » תרופות סבתא » לסבתא יש את הבלוז?נסה את התרופות הטבעיות האלה לחניכיים מרגיעות שכואבות

לסבתא יש את הבלוז?נסה את התרופות הטבעיות האלה לחניכיים מרגיעות שכואבות

חניכיים פוגעות בתרופות סבתות

זה קורה למיטבנו – החניכיים שלנו הופכות לכואבות וכואבות.אבל כאשר החניכיים שלך כואבות, אתה רוצה לעשות משהו בקשר לזה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות מנוסות ואמינות לחניכיים פוגעות בתרופות לסבתא שיכולות לספק הקלה מהירה ולעזור לחניכיים שלך לרפא.

אף אחד לא רוצה שיהיו לך חניכיים כואבות, אבל אם כן, הבנת מה גורם להם ואיך לטפל בהם יכולה לעזור לך לחזור לרגיל מהר יותר.זו הסיבה שהרכבנו את המדריך הזה לחניכיים פוגעים בסעדים של סבתא.

מדוע החניכיים שלי כואבות?

לפני שנכנס לתרופות, בואו נסתכל לראשונה מדוע החניכיים שלך עלולות לפגוע מלכתחילה.ישנן מספר סיבות פוטנציאליות, כולל:

  • מחלת חניכיים: מחלת חניכיים היא הגורם השכיח ביותר לחניכיים כואבות.זהו זיהום ברקמות סביב השיניים ויכול לגרום לדלקת, נפיחות וכאב.
  • פציעות: אם עשיתם לאחרונה עבודות שיניים או שספגתם פגיעה בחניכיים שלכם, זה יכול לגרום לכאב ואי נוחות.
  • פה יבש: רוק עוזר לשמור על חניכיים בריאים ומיובשים.אם אינך מייצר מספיק רוק, החניכיים שלך עלולות להיות יבשות ומודלקות.
  • אלרגיות: אם אתה אלרגי למזונות או חומרים מסוימים, החניכיים שלך עלולות להיות מודלקות וכואבות.

חניכיים פוגעות בתרופות סבתות

עכשיו כשאתה יודע את הגורמים האפשריים לחניכיים הכואבות שלך, בואו נסתכל על כמה מהתרופות הביתיות בהן תוכלו להשתמש כדי לקבל הקלה.

  • שטיפה של מי מלח: שטיפה של מי מלח יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית מלח בכוס מים חמים, לשטוף אותו בפה במשך 30 שניות ואז לירוק אותו.
  • שטיפת סודה לשתייה: סודה לשתייה יש תכונות חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת.לשימוש, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים וסחפו אותה בפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.
  • שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להקל על הכאב.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ועיסו אותו לחניכיים.אל תבלע.
  • שום: שום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, ריסק 1 שן שום ומורח אותו על האזור המושפע למשך 5 דקות.לירוק אותו ולשטוף במים חמים.
  • חומץ סיידר תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה למשך 30 שניות.לירוק אותו ולשטוף במים רגילים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם החניכיים שלך באמת כואבות ומודלקות, זה יכול להועיל להשתמש בקומפרס קר.החלת דחיסה קרה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

כשמדובר בתרופות לבית לחניכיים פוגעות בתרופות לסבתא, ישנן אפשרויות רבות שיכולות לעזור לספק הקלה.משטיפות מי מלח ועד חומץ תפוחים, ישנם הרבה תרופות פשוטות בהן תוכלו להשתמש בכדי לקבל הקלה מחניכיים כואבות.זכור כי תרופות אלה נועדו לספק הקלה זמנית ואסור להחליף ייעוץ רפואי מקצועי.אם החניכיים שלך לא משתפרות תוך מספר ימים, הקפד לראות את רופא השיניים שלך להערכה וטיפול נוסף.

סוגי החניכיים פוגעים בתרופות סבתא

חניכיים של סבתא פוגעות בתרופות משמשות במשך מאות שנים כדי להקל על כאבים ואי נוחות.ישנם סוגים רבים ושונים של תרופות שניתן להשתמש בהן לטיפול בחניכיים, כולל תרופות ביתיות טבעיות, תרופות ללא מרשם ותרופות מרשם.

תרופות ביתיות טבעיות

החניכיים של סבתא פוגעות בתרופות כרוכות לעתים קרובות בשימוש במרכיבים טבעיים.אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לחניכיים שנפגע הוא השימוש במי מלח.פשוט לערבב oNE כפית מלח עם כוס מים חמים ושוטפים את הפה שלך עם התערובת מספר פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת, להפחית את הכאב ולהפחית נפיחות.

תרופה ביתית פופולרית נוספת לחניכיים שנפגעה היא השימוש במיץ לימון.למיץ לימון יש תכונה אנטי -חיטוי טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת בחניכיים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושטוף את הפה שלך עם התערובת מספר פעמים ביום.

תרופות ללא מרשם

אם תרופות טבעיות אינן מספקות הקלה מחניכיים שנפגעו, ישנן מספר תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב.

אחת התרופות הפופולריות ביותר ללא מרשם לחניכיים שנפגעו היא איבופרופן.איבופרופן הוא תרופה אנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן לקחת אותו עד שלוש פעמים ביום, כפי שהורה רופא.

תרופה נוספת ללא מרשם שניתן להשתמש בה לטיפול בחניכיים כפגועות היא אצטמינופן.אצטמינופן הוא משכך כאבים שיכול לעזור להפחית את הכאב.ניתן לקחת אותו עד ארבע פעמים ביום, כפי שהורה רופא.

תרופות מרשם

אם תרופות ללא מרשם אינן מספקות הקלה מחניכיים שנפגעו, ישנן מספר תרופות מרשם שניתן להשתמש בהן לטיפול במצב.

אחת התרופות המרשם הפופולריות ביותר לחניכיים שנפגעת היא פניצילין.פניצילין הוא אנטיביוטיקה שיכולה לעזור להפחתת כאב ודלקת.ניתן לקחת אותו עד ארבע פעמים ביום, כפי שהורה רופא.

תרופה מרשם נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בחניכיים פגועות היא סטרואידים.סטרואידים הם תרופות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ודלקת.ניתן לקחת אותם עד ארבע פעמים ביום, כפי שהורה רופא.

שאלות נפוצות

  • מהן החניכיים הטובות ביותר פוגעות בתרופות סבתא?
    החניכיים הטובות ביותר פוגעות בתרופות סבתות הן תרופות ביתיות טבעיות כמו מי מלח ומיץ לימון, כמו גם תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן ואצטמינופן, ותרופות מרשם כמו פניצילין וקורטיקוסטרואידים.
  • האם אוכל להשתמש בחניכיים פוגעות בתרופות סבתא אם אני בהריון?
    חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בחניכיים פוגעים בתרופות סבתא בזמן ההריון.ייתכן שחלק מהסעדים אינם בטוחים לשימוש במהלך ההיריון.
  • האם חניכיים פוגעות בתרופות סבתא בטוחות לילדים?
    חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בחניכיים פוגעים בסעדים של סבתא על ילדים.ייתכן שיש סעדים מסוימים לא בטוחים לשימוש בילדים.

חניכיים של סבתא פוגעות בתרופות משמשות במשך מאות שנים כדי להקל על כאבים ואי נוחות.בעוד שחלק מהתרופות הללו יכולות לספק הקלה, חשוב להיות מודעים לסיכונים הקשורים לכל סוג של תרופה ולבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בכל חניכיים פוגעות בסעדים של סבתא.בנוסף, חשוב להכיר בכך שחניכיים פוגעות יכולות להוות סימפטום של מצב בסיסי חמור יותר, ולכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים. מחלת חניכיים יכולה להיות מצב רציני, ולכן חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתה חושב שאתה עלול לסבול ממחלת מסטיק.

לסיכום, החניכיים של סבתא פוגעות בתרופות יכולות להיות דרך נהדרת להקל על כאב ואי נוחות הקשורים לחניכיים.עם זאת, חשוב לזכור לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, ולבדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בסעדים כלשהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן