דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב!תרופות טבעיות למחסור במגנזיום היישר מהמטבח של סבתא!

סבתא ידעה הכי טוב!תרופות טבעיות למחסור במגנזיום היישר מהמטבח של סבתא!

מבוא

התרופות הביתיות של סבתא שימשו לריפוי מגוון מחלות במשך מאות שנים, ומחסור במגנזיום אינו יוצא מן הכלל.מגנזיום הוא מינרל המתרחש באופן טבעי החיוני שהגוף יתפקד כראוי ויכול להתרוקן בגלל מגוון סיבות, כמו תרופות מסוימות, תזונה לקויה ולחץ כרוני.למרבה המזל, התרופות הטבעיות של סבתא יכולות לעזור לחדש את רמות המגנזיום, להחזיר את האיזון לגוף ולעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למחסור.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא למחסור במגנזיום, כולל שינויים תזונתיים, טיפולי צמחים ושינויים באורח החיים.

שינויים תזונתיים עבור מחסור במגנזיום

אחת הדרכים היעילות ביותר להשבת רמות המגנזיום היא באמצעות שינויים תזונתיים.אכילת מזונות עשירים במגנזיום, כמו קטניות, אגוזים וירקות עליים, יכולה לעזור לחדש את חנויות הגוף של המינרל החיוני הזה.בנוסף, הגדלת צריכת המים שלך יכולה לעזור להבטיח שהגוף מסוגל לספוג ולנצל את המגנזיום מהמזון.

תרופות צמחיות למחסור במגנזיום

בנוסף לשינויים תזונתיים, ישנם מספר עשבי תיבול שיכולים לעזור לחדש את רמות המגנזיום.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר למטרה זו כוללים:

  • ג’ינסנג
  • Ashwagandha
  • rehmannia
  • שורש ליקוריץ
  • ג’ינג’ר
  • כורכום

עשבי תיבול אלה יכולים להילקח כתמיכות, תה או תוספי מזון, תלוי בהעדפתך.תרופות צמחיות הן בדרך כלל בטוחות ויעילות, אך חשוב לדבר עם נותן שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח עשבי תיבול כדי לוודא שהם לא יתקשרו עם תרופות שאתה יכול לקחת.

שינויים באורח החיים למחסור במגנזיום

בנוסף לטיפולי תזונה וצמחי מרפא, ישנם גם שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להחזיר את רמות המגנזיום.הקפדה על שינה רגועה מספיק בכל לילה היא חלק חשוב בהבטחת שגופך יוכל לספוג ולנצל את המגנזיום ממזון ותוספי מזון.בנוסף, נקיטת צעדים להפחתת לחץ, כמו תרגול מיינדפולנס או עניין בפעילויות הרפיה, יכולה לעזור להפחית את הצורך של הגוף במגנזיום.

טיפ ייחודי ומועיל

קצה אחד ייחודי ומועיל לשחזור רמות המגנזיום הוא להוסיף מלח אפסום למי האמבט שלך.מלח אפסום, או מגנזיום סולפט, נספג בקלות דרך העור, ומספק דחיפה של מגנזיום לגוף.פשוט מוסיפים שתיים לשלוש כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15 עד 20 דקות.פעולה זו פעמיים -שלוש בשבוע יכולה לעזור לחדש את רמות המגנזיום.

סיכום

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת להחזיר את רמות המגנזיום, ולהפחית את הסימפטומים הקשורים למחסור ושיקום איזון לגוף.ביצוע שינויים תזונתיים, נטילת תוספי צמחים וביצוע שינויים באורח החיים יכולים לעזור לחדש את רמות המגנזיום.נוסף

הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום יכולים להיות דרך נהדרת להגביר את רמות גופך של מינרל חיוני זה.הוספת מזונות עשירים במגנזיום לתזונה שלך, כמו אגוזים, ירקות עלים כהים ודגנים מלאים, יכולה להיות דרך נהדרת להגדיל את צריכת המגנזיום שלך.מקורות טבעיים אחרים של מגנזיום כוללים קטניות, פירות מסוימים וסוגים מסוימים של דגים.נטילת תוסף מגנזיום יכולה גם לעזור להגביר את רמות המינרל החשוב הזה.

תרופות צמחיות למחסור במגנזיום

בנוסף לשינויים ותוספי תזונה, הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום עשויים לכלול גם תרופות צמחיות.כמה עשבי תיבול הידועים ביכולתם להגדיל את רמות המגנזיום כוללים סרפד, שן הארי, פסיפלורה וספירולינה.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תמיסות או כמוסות.בנוסף לספק מגנזיום, אלה חERBs עשויים להיות בעלי יתרונות בריאותיים אחרים, כגון הפחתת דלקת ושיפור העיכול.

הסעדים של סבתא אחרים למחסור במגנזיום

בנוסף לשינויים תזונתיים ותרופות צמחי מרפא, הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום כוללים גם שינויים באורח החיים.מתח יכול לרוקן את רמות המגנזיום, ולכן חשוב לנהל רמות מתח באמצעות פעילויות כמו יוגה ומדיטציה.פעילות גופנית קבועה יכולה גם לעזור להעלות את רמות המגנזיום.חשוב גם לוודא שאתה מקבל מספיק שינה, מכיוון ששינה חיונית לספיגת מגנזיום נאותה.

סיכום

הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום יכולים להיות דרך נהדרת להגביר את רמות גופך של מינרל חיוני זה.הגדלת צריכת המזונות העשירים במגנזיום, כמו אגוזים, ירקות עלים כהים ודגנים מלאים, יכולה להיות דרך נהדרת להעלות באופן טבעי את רמות המגנזיום.תרופות צמחי מרפא, כמו סרפד, שן הארי, פסיפלורה וספירולינה, יכולים גם לעזור להגביר את רמות המגנזיום.לבסוף, שינויים באורח החיים, כמו ניהול רמות מתח וקבלת מספיק שינה חשובים גם להגדלת רמות המגנזיום שלך.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום?

הסעדים של סבתא למחסור במגנזיום כוללים שינויים תזונתיים, כמו הגדלת צריכת המזונות העשירים במגנזיום, כמו גם תרופות צמחי מרפא, כמו סרפד, שן הארי, פסיפלורי וספירולינה.שינויים באורח החיים, כמו ניהול רמות מתח וקבלת שינה מספקת, חשובים גם להגדלת רמות המגנזיום שלך. הגדרת Wikipedia.org לגבי רעידות סבתא עבורמחסור במגנזיום

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן