דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לתולעים בפי הטבעת

סבתא ידעה הכי טוב: חשיפת הסעדים של סבתא לתולעים בפי הטבעת

מהן תולעים אנאלי?

תולעים אנאליות, הידועות גם בשם תולעי סיכה, הן תולעים לבנות זעירות שחיות בדרך כלל בפי הטבעת ובפי הטבעת.הם הסוג הנפוץ ביותר של זיהום תולעת בארצות הברית, ויכולים לגרום לגירוד, גירוי ואי נוחות.התולעים הן בערך בגודל של מצרך, ונראות לעין בלתי מזוינת.בדרך כלל הם מתפשטים באמצעות מגע עם משטחים נגועים, כמו מצעים, צעצועים ובגדים.

הסעדים של סבתא לתולעים אנאליות

הסעדים של סבתא לטיפול בתולעים אנאלי הועברו לאורך דורות ויכולות להיות דרך נהדרת להיפטר מהטפילים המציקים האלה.להלן כמה מהתרופות הידועות ביותר לטיפול בתולעים אנאליות:

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לטיפול בתולעים אנאלי.על פי ההערכה, היא יעילה בהריגת התולעים ולמנוע מהם לחזור.כדי להשתמש בשום כתרופה, טוחנים שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך מספר ימים.

זרעי דלעת

זרעי דלעת הם מקור נהדר לסיבים, הנחוצים להיפטר מתולעים.כדי להשתמש בזרעי דלעת כתרופה, טוחנים קומץ זרעי דלעת גולמיים ומערבבים אותם עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך מספר ימים.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית לטיפול בתולעים אנאליות.על פי ההערכה, היא יעילה בהריגת התולעים ולמנוע מהם לחזור.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך מספר ימים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לטיפול בתולעים אנאלי.על פי ההערכה, היא יעילה בהריגת התולעים ולמנוע מהם לחזור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך מספר ימים.

מיץ סלק

מיץ סלק הוא תרופה טבעית לטיפול בתולעים אנאלי.על פי ההערכה, היא יעילה בהריגת התולעים ולמנוע מהם לחזור.כדי להשתמש במיץ סלק כתרופה, מערבבים כוס אחת של מיץ סלק סחוט טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום למשך מספר ימים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לתרגל היגיינה טובה בעת טיפול בתולעים אנאליות.זה כולל שטיפת ידיים ביסודיות לאחר השימוש בשירותים והחלפת התחתונים מדי יום.חשוב גם לשמור על מצעי הבגדים והבגדים שלך ולהימנע משיתוף פריטים עם אחרים שעלולים להידבק.

סוגים שונים של תולעים וכיצד לטפל בהם

תולעים בפי הטבעת יכולות להיגרם על ידי מגוון רחב של טפילים שונים.חשוב לזהות את סוג התולעת הגורם לזיהום על מנת לטפל בו כראוי.חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של תולעים הגורמים לזיהומים אנאליים הם תולעי סיכה, תולעים עגולות, תולעי קרס ותולעי סרט.כל סוג של תולעת דורש טיפול שונה, ולכן חשוב לזהות נכון את סוג התולעת לפני תחילת הטיפול.

תולעי סיכה

תולעי סיכה הן סוג התולעת הנפוץ ביותר הגורם לזיהומים אנאליים.הם תולעים קטנות ולבנות שניתן לראות באזור האנאלי.הם יכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.לטיפול בתולעי סיכה, חשוב להשתמש בשילוב של תרופות ללא מרשם וסעדים ביתיים.תרופות נפוצות ללא מרשם כוללות את Pyrantel Pamoate ו- Mebendazole.תרופות ביתיות כוללות שום, שמן קוקוס וחומץ תפוחים.חשוב לזכור לשטוף את כל המצעים והבגדים עם מים חמים כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

תולעי עגול

תולעים עגולות הן תולעים לבנות גדולות שניתן לראות באזור האנאלי.הם יכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.לטיפול בתולעים עגולות, חשוב להשתמש בשילוב של תרופות ללא מרשם ותרופות ביתיות.תרופות נפוצות ללא מרשם כוללות פיפראזין ואיוורמקטין.תרופות ביתיות כוללות שום, שמן קוקוס ותפוח Cחומץ ider.חשוב לזכור לשטוף את כל המצעים והבגדים עם מים חמים כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

תולעי וו

תולעי קרס

תולעים קטנות וכהות שניתן לראות באזור האנאלי.הם יכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.לטיפול בתולעי קרס, חשוב להשתמש בשילוב של תרופות ללא מרשם ותרופות ביתיות.תרופות נפוצות ללא מרשם כוללות את אלבנדזול ומבנדזול.תרופות ביתיות כוללות שום, שמן קוקוס וחומץ תפוחים.חשוב לזכור לשטוף את כל המצעים והבגדים עם מים חמים כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

תולעי TAPERMS

תולעי סרט ארוכות, תולעים לבנות שניתן לראות באזור האנאלי.הם יכולים לגרום לגירוד ואי נוחות.לטיפול בתולעי סרט, חשוב להשתמש בשילוב של תרופות ללא מרשם ותרופות ביתיות.תרופות נפוצות ללא מרשם כוללות praziquantel ואלבנדאזול.תרופות ביתיות כוללות שום, שמן קוקוס וחומץ תפוחים.חשוב לזכור לשטוף את כל המצעים והבגדים עם מים חמים כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

הסעדים של סבתא לתולעים בפי הטבעת

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, ותולעים בפי הטבעת אינן יוצאת דופן.הסעדים של סבתא לתולעים בפי הטבעת כוללים שום, שמן קוקוס וחומץ תפוחים.שום ידוע בתכונותיו האנטי-טפיליות וניתן להשתמש בו לטיפול בתולעים בפי הטבעת.שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו להפחתת נפיחות ואי נוחות.חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-בקטריאליות וניתן להשתמש בו כדי להרוג טפילים ולמניעת זיהום מחדש.

שום יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי ריסוק כמה שיני ויישם על האזור האנאלי.שמן קוקוס יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי החלתו ישירות על האזור האנאלי.חומץ תפוחים יכול לשמש כטיפול מקומי על ידי השריית כדור כותנה בחומץ ומריחתו ישירות על האזור האנאלי.

הסעדים של סבתא הם טיפולים בטוחים, טבעיים ויעילים לתולעים בפי הטבעת.ניתן להשתמש בהם לטיפול בזיהום, להפחתת אי הנוחות ולמנוע זיהום מחדש.חשוב לזכור לשטוף את כל המצעים והבגדים עם מים חמים כדי למנוע את התפשטות הזיהום.

שאלות נפוצות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן