דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 5 תרופות טבעיות להקל על צרבת המומלצת על ידי סבתא!

סבתא ידעה הכי טוב: 5 תרופות טבעיות להקל על צרבת המומלצת על ידי סבתא!

מה זה צרבת?

צרבת היא תחושת שריפה בחזה הנגרמת כתוצאה מחומצת קיבה העולה לצינור המזון.זוהי בעיה נפוצה מאוד שמשפיעה על אנשים רבים ויכולה להיגרם כתוצאה מאכילת מזון חריף או חומצי, אכילה רבה מדי, שכיבה לאחר האכילה או שתיית אלכוהול רב מדי.זה יכול להיגרם גם על ידי מצבים רפואיים מסוימים כמו הריון, השמנת יתר ו- GERD (מחלת ריפלוקס במערכת העיכול).

הסעדים של סבתא לצרבת

הסעדים של סבתא לצרבת קיימים כבר מאות שנים והם עדיין משמשים כיום כדי לעזור להקל על התסמינים הלא נוחים של צרבת.הם בדרך כלל פשוטים וזולים, ומעורבים דברים שאתה יכול למצוא במטבח שלך.

שתו כוס חלב

אחד התרופות הוותיקות והידועות ביותר לצרבת הוא לשתות כוס חלב קר.חלב יכול לעזור לנטרל את החומצה בבטן ולספק הקלה מתחושת השריפה.חשוב לשתות את הצטננות החלב, מכיוון שהטמפרטורה הקרה עוזרת להקל על אי הנוחות.

אכלו בננה או תפוח

בננות ותפוחים הם נוגדי חומצה טבעיים, ולכן אכילה אפשר לעזור להפחית את החומצה בבטן ולהרגיע את תחושת הבריבה.בננות מועילות במיוחד מכיוון שהם עשירים באשלגן, המסייע להפחתת החומציות בבטן.

שתו תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול לעזור להקל על אי הנוחות של צרבת.זה עובד על ידי עזרה להפחתת חומצה בקיבה והרגעת בטן נסערת.

זרעי שומר לעיסה

זרעי שומר הם תרופה מסורתית לצרבת ויכולים לעזור להפחית את כמות החומצה בקיבה.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כפית של הזרעים לאחר ארוחה ושומר יעזור להפחית את כמות החומצה בבטן.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לצרבת ויכול לעזור להפחית את החומצה בקיבה.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כמו שתיית תה ג’ינג’ר, אכילת סוכריות ג’ינג’ר או הוספת ג’ינג’ר מגורד לארוחות שלך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לצרבת.זה עוזר להפחית את החומצה בקיבה ויכול לספק הקלה מתחושת הבריבה.חשוב לדלל את החומץ לפני שתייתו, מכיוון שהוא חומצי מאוד ויכול לגרום נזק לוושט שלך אם נצרך בריכוז גבוה מדי.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה חווה צרבת באופן קבוע, נסה לזהות את הטריגרים ולהימנע מהם.טריגרים נפוצים כוללים מזון חריף או חומצי, שכיבה לאחר האכילה או אכילה רבה מדי.שמירה על יומן מזון יכולה לעזור לך לזהות אילו מזונות גורמים לצרבת שלך ולאפשר לך להימנע מהם בעתיד.

התרופות של סבתא לצרבת: שינויים בתזונה ואורח חיים

שינויים בתזונה ואורח חיים הם החלק החשוב ביותר בטיפול בצרבת.הסעדים הביתיים של סבתא יכולים לעזור בכך, אך המפתח הוא לוודא שהשינויים שאתה מבצע הם בר קיימא.ישנם מספר שינויים בתזונה ואורח חיים שיכולים לעזור להפחית או לחסל את צרבת.

הגבלת מזונות מפעילים

מזונות מסוימים יכולים לעורר צרבת, כמו קפה, משקאות מוגזים, נענע, אוכל חריף ופירות הדרים.אם אתה חווה צרבת לאחר צריכת המזונות האלה, נסה לחסל אותם מהתזונה שלך.עליכם להימנע גם מאכילת ארוחות גדולות, מכיוון שזה יכול גם לגרום לצרבת.

אכל ארוחות קטנות יותר

אכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר יכולה לעזור להפחית את צרבת.זה ימנע מהבטן להיות מלאה מדי, מה שעלול להוביל לצרבת.בנוסף, זה יכול להועיל לאכול לאט וללעוס את האוכל שלך ביסודיות.

הסעדים של סבתא לצרבת: תרופות טבעיות

התרופות הביתיות של סבתא לצרבת יכולות לספק הקלה ללא שימוש בתרופות.להלן כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לצרבת.נחשב לסייע באיזון רמות החומצה בהבטן ומקדמת עיכול.לשימוש, מערבבים 1-2 כפיות חומץ תפוחים בכוס מים.שתו תערובת זו לפני כל ארוחה.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתערובת, מכיוון שדבש יכול לעזור להרגיע את תחושת הבריבה הקשורה לצרבת.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לצרבת.נחשב לסייע בהפחתת ריפלוקס חומצה ולהרגיע את דרכי העיכול.לשימוש, הוסף כפית ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך 10 דקות.שתו תה זה פעמיים ביום לפני הארוחות.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לתוספת מתיקות והקלה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעי שיכול לעזור להרגיע את צרבת.לשימוש, מערבבים ½ כפית סודה לשתייה בכוס מים ושותים אותה.אל תשתמש בסודה לשתייה יותר מפעם אחת ביום, מכיוון שהיא יכולה לגרום לעודף גז ונפיחות.

שאלות נפוצות

ש: האם צרבת היא מצב קשה?

א: צרבת אינה בדרך כלל מצב רציני, אך זה יכול להיות לא נוח ומפריע.אם אתה חווה צרבת תכופה או קשה, חשוב לדבר עם הרופא שלך מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב בסיסי.

מסקנה

התרופות הביתיות של סבתא לצרבת יכולות לספק הקלה ללא שימוש בתרופות.ביצוע שינויים בתזונה ואורח חיים, כמו הגבלת מזונות מפעילים ואכילת ארוחות קטנות יותר בתדירות גבוהה יותר, יכול לעזור להפחית את צרבת.בנוסף, תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים סיידר, ג’ינג’ר וסודה לשתייה יכולים לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לצרבת.אם אתה חווה צרבת תכופה או חמורה, חשוב לדבר עם הרופא שלך מכיוון שהוא עשוי להיות סימן למצב בסיסי. התרופות של סבתא עבור צרנות יכולות לעזור, אך חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל תסמינים מתמשכים.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא לצרבת יכולים לספק הקלה ולעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה למצב זה.בעוד ששינויי דיאטה ואורח חיים הם החלק החשוב ביותר בטיפול בצרבת, תרופות טבעיות כמו חומץ תפוחים, ג’ינג’ר וסודה לשתייה יכולים גם לעזור.אם אתה חווה צרבת תכופה או קשה, חשוב לדבר עם הרופא שלך מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב בסיסי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן