דף הבית » תרופות סבתא » סבתא ידעה הכי טוב: 5 תרופות טבעיות לטיפול בזיהומי אוזניים שהועברו לאורך דורות

סבתא ידעה הכי טוב: 5 תרופות טבעיות לטיפול בזיהומי אוזניים שהועברו לאורך דורות

סקירה כללית

דלקות אוזניים הן תופעה שכיחה אצל ילדים ומבוגרים כאחד ויכולים להיות די כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של זיהום באוזניים.הסעדים של סבתא הם לרוב פשוטים, לא יקרים וקלים למצוא.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לזיהום באוזניים שהועברו לאורך דורות.

מה גורם לדלקות אוזניים?

דלקות אוזניים נגרמות על ידי מגוון גורמים, כולל הצטברות של שעווה, אלרגיות או נגיף.דלקות אוזניים מופיעות לרוב כאשר נוזל מצטבר באוזן ונגבע.זה יכול להיגרם כתוצאה מאוזן של קר, שפעת או אפילו שחיין.הסימפטום השכיח ביותר לזיהום באוזניים הוא כאב חמור באוזן.תסמינים אחרים עשויים לכלול חום, ניקוז מהאוזן ואובדן שמיעה.

הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא מסתמכים לעתים קרובות על מרכיבים טבעיים וטבעיים שניתן למצוא במטבח או במזווה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לזיהומים באוזניים:

  • שמן שום: שמן שום משמש זה מכבר לטיפול בזיהומים באוזניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולהילחם בזיהום.כדי להכין שמן שום, פשוט מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כמה טיפות שמן זית חם.הכניסו כמה טיפות של השמן לאוזן הפגועה.
  • מיץ בצל: מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לזיהומי אוזניים בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות.להכנת מיץ בצל, פשוט מערבבים בצל ומסננים את המיץ.הכניסו כמה טיפות של המיץ לאוזן הפגועה.
  • חומץ תפוחים: על פי ההערכה, חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי שיכולות לעזור בטיפול בדלקות אוזניים.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד.הכניסו כמה טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.
  • מי מלח: מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.להכנת תמיסת מי מלח מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.הכניסו כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.

טיפ ייחודי ומועיל

לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב לוודא שזיהום האוזניים אינו נגרם על ידי נושא חמור יותר, כמו קרע של תוף אוזניים.אם אתם חווים כאבים חמורים או ניקוז מהאוזן, פנו מייד לרופא.בנוסף, לעולם אל תנסה לנקות את תעלת האוזן בעזרת ספוגית כותנה, מכיוון שזה יכול לדחוף שעווה עוד יותר לאוזן ולגרום נזק נוסף.

חשוב גם לציין כי יתכן כי תרופות אלה אינן מתאימות לכולם.אם אתה בהריון, יש לך אלרגיה ידועה לכל אחד מהמרכיבים, או שאתה משתמש בתרופות כלשהן, התייעץ עם הרופא שלך לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

מסקנה

דלקות אוזניים יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להביא הקלה.הסעדים של סבתא מסתמכים לעתים קרובות על מרכיבים טבעיים וטבעיים שניתן למצוא במטבח או במזווה.שמן שום, מיץ בצל, חומץ תפוחים ומי מלח הם כולם תרופות פופולריות לזיהומים באוזניים.לפני השימוש באחת מהתרופות הללו, חשוב לוודא שזיהום האוזניים אינו נגרם על ידי נושא חמור יותר.בנוסף, לעולם אל תנסה לנקות את תעלת האוזן בעזרת ספוגית כותנה, מכיוון שזה יכול לדחוף שעווה עוד יותר לאוזן ולגרום נזק נוסף.

תרופות של סבתא אחרות לזיהומי אוזניים

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים אינם מוגבלים לשמן שום.ישנם מגוון של תרופות ביתיות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בתסמינים של זיהום באוזניים.

קומפרסים חמים

אחד התרופות הנפוצות ביותר על כאב אוזניים הוא יישום דחיסה חמה על האוזן המושפעת.לשם כך, פשוט הרטיבו מטלית כביסה עם מים חמים והחזיקו אותו אל האוזן למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.

חומץ לבן ושפשוף אלכוהול

ניתן להשתמש גם בחומץ לבן ושפשוף אלכוהול כדי להקל על ה- SYMptoms של זיהום באוזניים.לשם כך, מערבבים חלקים שווים מכל אחד מהם והשתמשו בטפטפת כדי להכניס חמש עד שבע טיפות של התערובת לאוזן הפגועה.זה אמור לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

מי מלח

מי מלח יכולים לשמש גם כדי לסייע בטיפול בזיהומים באוזניים.לשם כך, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.

סיכום

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים הם דרך בטוחה וטבעית לטיפול בתסמינים של זיהום באוזניים.בעוד ששמן שום הוא אחד התרופות הנפוצות ביותר, ישנם מגוון של תרופות ביתיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהומים באוזניים.אלה כוללים קומפרסים חמים, חומץ לבן ושפשוף אלכוהול ומי מלח.

שאלות נפוצות

האם תרופות של סבתא ניתן להשתמש בזיהומי אוזניים לטיפול בילדים?

כן, ניתן להשתמש בתרופות של סבתא לזיהומים באוזניים לטיפול בילדים, אך חשוב לבדוק קודם עם רופא.חלק מהילדים עשויים להיות צעירים מכדי להשתמש בתרופות אלה, ולכן חשוב לוודא שהם מתאימים לגיל הילד.

מה אם התרופות לא עובדות?

אם הסעדים אינם עובדים, חשוב לפנות לרופא להערכה וטיפול נוסף.יכול להיות שיש מצב בסיסי יותר חמור שיש לטפל בו.

האם הסעדים של סבתא לזיהומי אוזניים בטוחים?

כן, הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים הם בדרך כלל בטוחים, אך חשוב לבדוק קודם עם רופא כדי לוודא שהם מתאימים לאדם.

הסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים הם דרך בטוחה וטבעית לטיפול בתסמינים של זיהום באוזניים.בעוד ששמן שום הוא אחד התרופות הנפוצות ביותר, ישנם מגוון של תרופות ביתיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לזיהומים באוזניים.הבנת האפשרויות השונות והתייעצות עם רופא חשובה כדי להבטיח את הטיפול הנכון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן