דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות גז פשוטות לתינוקות היישר מהמטבח של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות גז פשוטות לתינוקות היישר מהמטבח של סבתא!

תרופות הגז של סבתא לתינוקות

לידת תינוק זה אירוע משמח, אבל יש זמנים שזה יכול להיות אתגר.אחת הבעיות הנפוצות ביותר שעומדות בפני ההורים היא למצוא סעדים לגז של התינוקות שלהם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של התינוק.

תרופות הגז של סבתא משמשות במשך עשרות שנים כדי לעזור בכל דבר, החל מקוליק ועד קלקוליות.אמנם ייתכן כי סעדים אלה אינם מוכחים מדעית, אך הורים רבים נשבעים על ידם ומגלים שהם עובדים פלאים עבור הקטנטנים שלהם.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר המשמשות לסייע בגז של התינוק.

טיפות SIMETHICONE

טיפות סימטיקון הן תרופה נפוצה לתינוקות שחווים גז.SIMETHICONE הוא חומר אנטי-ריגום המסייע בפירוק בועות גז בבטן.בדרך כלל זה נלקח דרך הפה, אך ניתן ליישם אותו גם באופן אקטואלי על בטנו של התינוק.טיפות Simethicone בטוחות לשימוש אצל תינוקות, והן זמינות ללא מרשם ברוב בתי המרקחת.

מים אחיזה

מי אחיזה הם תרופה פופולרית לתינוקות עם גז.זה עשוי מעשבי תיבול טבעיים ונועד לעזור להרגיע את בטנו של התינוק ולהפחית את הגז.מרבית מי האחיזה מכילים ג’ינג’ר ושומר, שידוע כמסייעים להקל על אי הנוחות בבטן ולהפחית את הגז.מי אחיזה זמינים ללא מרשם ברוב בתי המרקחת.

טיפ ייחודי ומועיל

כשאתם נותנים למים אחיזה לתינוקכם, הקפידו לקרוא את ההוראות בזהירות ולנהל אותם כמומלצים.כמו כן, עדיף לחכות 30 דקות לאחר שנתן לתינוק בקבוק לפני שתתן להם את מי האחיזה, מכיוון שהם יכולים להפריע לספיגת חומרים מזינים מהבקבוק.

לעסות בעדינות את בטן התינוק

תרופה נוספת לגז היא לעסות בעדינות את בטנו של התינוק.זה יכול לעזור להרפות את שרירי התינוק ולעזור להקל על אי הנוחות שלהם.לשם כך תוכלו להשתמש בתנועות מעגליות עדינות, להתחיל בראש בטנו של התינוק ולעבוד בדרך שלך למטה.אתה יכול גם להשתמש בקומפרסים חמים או בכריות חימום כדי לעזור להרפות את שרירי התינוק.

תה שומר

תה שומר הוא תרופה פופולרית נוספת לגז בתינוקות.שומר שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את הבטן ולהפחית את הגז.להכנת התה, פשוט תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.ברגע שהוא התקרר, תן אותו לתינוק בכמויות קטנות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות דבש כדי להפוך אותו ליותר טעים.

ביטול מזון לבעיות

מזונות מסוימים יכולים לגרום לגזים עודפים אצל תינוקות, ולכן חשוב לזהות כל מזון בעיה ולבטל אותם מהתזונה.האשמים הנפוצים כוללים מוצרי חלב, סויה וחיטה.אם התינוק שלך מונק, האם צריכה להימנע גם ממזונות אלה.

מסקנה

גז אצל תינוקות יכול להיות בעיה קשה ומתסכלת עבור ההורים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות ולהפחית את הגז.תרופות הגז של סבתא קיימות כבר מאות שנים ומשמשות כדי לעזור בכל דבר, החל מקוליק ועד קלקול קיבה.טיפות סימטיקון, מים אחיזה, עיסוי בטן התינוק ותה שומר הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור בגז של התינוק.חשוב גם לזהות כל מזון בעיה ולהסיר אותם מהתזונה.עם הסעדים הנכונים וקצת סבלנות, הורים יכולים לעזור לתינוקות שלהם למצוא הקלה מהגז.

תרופות הגז של סבתא לתינוקות – חלק 2

תרופות הגז של סבתא לתינוקות הן חלק מהטיפולים היעילים והטבעיים ביותר לקוליק וגז שתוכלו למצוא.בעוד שסעדים אלה בדרך כלל אינם נקבעים על ידי רופאים, הם עדיין נמצאים בשימוש נרחב על ידי הורים המחפשים גישה טבעית יותר לטיפול בגז של התינוק שלהם.במאמר זה נדון בכמה מתרופות הגז הפופולריות ביותר של סבתא לתינוקות, כמו גם על כמה טיפים כיצד להשתמש בהם כדי לספק הקלה לקטנה שלך.

תה שומר

תה שומר הוא אחד הסבכים הפופולריים ביותרתרופות הגז של A לתינוקות.שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבטן נסערת וזה עובד טוב במיוחד על תינוקות הסובלים מקבילה וגז.להכנת תה שומר, פשוט תלול כפית זרעי שומר מרוסקים בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.הדרך הטובה ביותר לתת את התה הזה לתינוקך היא לשפוך אותו לבקבוק ולהאכיל אותם אליהם כמו בקבוק רגיל.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופת גז פופולרית של סבתא לתינוקות.תה זה מיוצר מפרחי קמומיל מיובשים ומאמינים כי הוא עוזר להרגיע את הבטן ולהקל על כל אי נוחות הנגרמת כתוצאה מגז.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני שתעבירו לתינוק שלכם.כמו תה השומר, הדרך הטובה ביותר לתת את התה הזה לתינוק שלך היא לשפוך אותו לבקבוק ולהאכיל אותם אליהם כמו בקבוק רגיל.

מים אחיזה

מי גריפה הם תרופת גז פופולרית של סבתא לתינוקות.זהו שילוב של עשבי תיבול ומינרלים שנחשבים לסייע להרגיע ולהקל על אי הנוחות בבטן הנגרמת כתוצאה מגז.ניתן למצוא מי אחיזה ברוב החנויות, אך עליכם לקרוא תמיד את התווית בזהירות ולוודא שהם בטוחים לתינוק שלכם.הדרך הטובה ביותר לתת מים אחיזה לתינוקך היא לשפוך אותם לבקבוק ולהאכיל אותם אליהם כמו בקבוק רגיל.

טיפים לשימוש בתרופות הגז של סבתא לתינוקות

  • קרא תמיד את ההוראות בחבילה של כל מוצר שאתה שוקל להשתמש בו, במיוחד אם מדובר בתרופה צמחית.
  • בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות או תוספי מזון על התינוק שלך.
  • תמיד הקפד להשתמש במינון הנכון לגיל ותינוקך.
  • תמיד דאג להשתמש במים מסוננים או מבושלים כדי ליצור תה צמחים.
  • תמיד דאג לאחסן תרופות ותוספי צמחים במקום קריר ויבש.
  • תמיד שמור על כל תרופות צמחיות או תוספי מזון מחוץ להישג ידם של ילדים.

שאלות נפוצות

ש: האם תרופות הגז של סבתא לתינוקות בטוחים?

A: תרופות הגז של סבתא לתינוקות נחשבות בדרך כלל לבטוחות, אך עדיף תמיד לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות או תוספי מזון על התינוק שלך.

מסקנה

תרופות הגז של סבתא לתינוקות הן חלק מהטיפולים היעילים והטבעיים ביותר לקוליק וגז.הם שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע את הבטן המרגשת, ועם המינון והטכניקות הנכונות, תרופות אלה יכולות לספק הקלה לקטנה שלך.כמו תמיד, חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות או תוספי צמחים כלשהם על תינוקך, אך עם אמצעי הזהירות הנכונים, תרופות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לספק נוחות והקלה לתינוק שלך.

לסיכום, תרופות הגז של סבתא לתינוקות הן כמה מהטיפולים העתיקים והיעילים ביותר לקוליק וגז.תרופות אלה כוללות תה שומר, תה קמומיל ומי אחיזה.חשוב לעקוב אחר ההוראות בחבילה ולהשתמש במינון הנכון לגיל ותינוקך של תינוקך.בנוסף, בדוק תמיד עם הרופא שלך לפני שתשתמש בתרופות צמחיות או תוספי מזון לתינוק שלך.עם טיפים אלה בראש, תרופות הגז של סבתא לתינוקות יכולות לספק נוחות והקלה לקטנה שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן