דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לידיים יבשות היישר מהמטבח של סבתא!

סבתא יודעת הכי טוב: תרופות טבעיות לידיים יבשות היישר מהמטבח של סבתא!

היתרונות של הסעדים של סבתא לידיים יבשות

ככל שמתקרב החורף, רבים מאיתנו מתמודדים עם האתגר של התמודדות עם ידיים יבשות סדוקות.למרבה המזל, הסבתות שלנו מספקות לנו תרופות לבעיה זו במשך מאות שנים.הסעדים של סבתא לידיים יבשות הם טבעיים, קלים לשימוש, ולעתים קרובות יעילים מאוד.

היתרון הראשון של הסעדים של סבתא הוא שהם עדינים על העור.רבים מהמוצרים המסחריים הקיימים כיום מכילים כימיקלים קשים שיכולים לגרות את העור ולגרום נזק נוסף.על ידי שימוש בתרופות טבעיות, אתה יכול להזין ולהגן על עורך ללא סיכון לפגיעה נוספת.

היתרון השני של הסעדים של סבתא הוא שהם לא יקרים.רבים מהתרופות הללו מיוצרים עם פריטים שככל הנראה יש לך כבר במטבח שלך, כמו שמן זית, דבש ומיץ לימון.מרכיבים אלה זולים בהרבה ממוצרים מסחריים, והם יעילים באותה מידה.

לבסוף, הסעדים של סבתא קלים לשימוש.רבים מהמוצרים הקיימים כיום דורשים מספר שלבים והרבה זמן ליישום.עם זאת, הסעדים של סבתא הם בדרך כלל פשוטים כמו לערבב כמה מרכיבים יחד ומריחתו על העור.

הסעדים של סבתא לידיים יבשות

אחד התרופות הפופולריות ביותר לידיים יבשות הוא תערובת של שמן זית ודבש.פשוט מערבבים יחד חלקים שווים של כל מרכיב והחל אותו על הידיים.לעסות את התערובת לעור שלך ולהשאיר אותה 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.תערובת זו תעזור לנעול לחות, לרכך את העור ולהפחית את הגירוי.

תרופה נוספת היא להכין משחה באמצעות חלקים שווים של מיץ לימון וסוכר.החל את העיסה על הידיים שלך ועסה אותה בעור למשך מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.טיפול זה יסייע לפילינג את העור, להפחית דלקת ולהזין את העור.

לבסוף, תוכלו להכין מסיכת לחות באמצעות חלקים שווים של יוגורט ואבוקדו.מועכים את האבוקדו עד שהוא חלק לחלוטין לפני שמערבבים אותו עם היוגורט.החל את התערובת על הידיים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.מסכה זו תעזור להזין ולהתייבש את העור.

טיפ ייחודי

טיפ ייחודי ומועיל להתמודדות עם ידיים יבשות הוא להשתמש בכוכב אדים בביתכם.זה יעזור להוסיף לחות לאוויר, אשר בתורו יעזור לשמור על לחות בעורך.

לסיכום, הסעדים של סבתא לידיים יבשות הן טבעיות, לא יקרות וקלות לשימוש.הם עדינים על העור ויכולים לעזור להזין ולהגן עליו.בנוסף, הם דרך נהדרת לחסוך כסף תוך כדי טיפול בעור שלך.אז למה לא לנסות להם?

מה גורם לידיים יבשות?

ידיים יבשות יכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל תנאים סביבתיים, כמו מזג אוויר קר, ובחירות באורח החיים, כמו שטיפת ידיים תכופה.גורמים אחרים לידיים יבשות כוללים הזדקנות, מצבים רפואיים בסיסיים ושימוש בתרופות או מוצרים מסוימים.

גורמים סביבתיים

מזג אוויר קר יכול להתייבש במיוחד לעור, מכיוון שהאוויר חסר לחות.חשיפה ממושכת לקור יכולה להוביל לידיים יבשות וסדוקות.בנוסף, מצבים סוערים יכולים לפשט עוד יותר לחות מהעור, ולגרום לו להיראות ולהרגיש יבשים.

אפשרויות סגנון חיים

שטיפת ידיים תכופה יכולה להפשיט את עור השמנים הטבעיים שלו, מה שמוביל לידיים יבשות.אנשים העובדים במקצועות הדורשים שטיפת ידיים תכופה, כמו עובדי שירותי בריאות, רגישים במיוחד לידיים יבשות.

הסעדים של סבתא לידיים יבשות

הסעדים של סבתא לידיים יבשות קיימות במשך דורות ולעתים קרובות הם פשוטים, חסכוניים וקלים לשימוש.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

קרמים וקרמים לחות

שימוש בקרמים או קרמים לחות יכול לעזור להתייבש מחדש את העור ולהנעל לחות.חפש קרמים או קרמים המכילים מרכיבים כמו חמאת שיאה, אלוורה או ויטמין E כדי לעזור להרגיע ולהזין את העור.

שמן זית או קוקוסשמן

שמן זית או שמן קוקוס יכולים לשמש קרם לחות טבעי לידיים יבשות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמות נדיבה של שמן על הידיים ומעסה אותו בעדינות בעור.השאירו את השמן כמה דקות לפני שטיפתו במים חמים.

דבש ואבוקדו

דבש ואבוקדו יכולים לשמש גם כקרם לחות טבעי לידיים יבשות.לשימוש, ערבבו חלקים שווים של דבש ואבוקדו מחית ומורחים על הידיים.השאירו את התערובת למשך 10-15 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

שמן שקדים וחלמון ביצה

שמן שקדים וחלמון ביצה יכולים לשמש גם כקרם לחות טבעי לידיים יבשות.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של שמן שקדים וחלמון ביצה ומורחים על הידיים.השאירו את התערובת למשך 10-15 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

שטיפת יד תכופה

שטיפת ידיים תכופה היא חיונית, במיוחד בעונת הקור והשפעת.עם זאת, חשוב להשתמש בסבונים קלים ונטולי ניחוח ולהימנע ממים חמים, מכיוון שזה יכול להפשיט את עור השמנים הטבעיים שלו.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא לידיים יבשות?

ת: תדירות השימוש תהיה תלויה בחומרת הידיים היבשות שלך.באופן כללי, עדיף להשתמש בסעדים פעם או פעמיים ביום.

ש: האם הסעדים של סבתא לידיים יבשות בטוחות לשימוש?

ת: כן, הסעדים של סבתא לידיים יבשות בטוחים לשימוש.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בסעדים ביתיים כלשהם.

הסעדים של סבתא לידיים יבשות הם דרך פשוטה וחסכונית להרגיע ולהזיין עור יבש וסדוק.החל מקרמים וקרמים לחות ועד מרכיבים טבעיים כמו שמן זית, דבש ואבוקדו, ישנם מגוון תרופות זמינות.עם שימוש תכוף ועקבי, תרופות אלה יכולות לעזור לספק הקלה מידיים יבשות וסדוקות.למידע נוסף תוכלו למצוא סקירה מקיפה של התרופות של סבתא לידיים יבשות ב wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן