דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות פשוטות כדי להקל על כאבי תקופה חזקה!

סבתא יודעת הכי טוב: 5 תרופות פשוטות כדי להקל על כאבי תקופה חזקה!

הסעדים של סבתא לכאבים חזקים של תקופה

כשמדובר בכאבים תקופתיים, לסבתות יש לעתים קרובות את הסעדים הטובים ביותר.במשך מאות שנים, סבתות העבירו את שיטותיהן המנסות והבדקו להפחתת התכווצויות הווסת ואי הנוחות.החל מתה צמחים ועד קומפרסים חמים, תרופות אלה מציעות הקלה טבעית, בטוחה ויעילה מכאבי תקופה חזקה.

עבור אלה הסובלים מכאבים ואי נוחות של כאבים חזקים בתקופה, לסבתות יש כמה פתרונות פשוטים ופשוטים שיכולים לעזור.להלן כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לכאבים חזקים בתקופה.

תה צמחי מרפא

אחד הסעדים הפופולריים והמוכרים ביותר לכאבים חזקים של תקופה היא תה צמחי מרפא.צמחי מרפא רבים ושונים נמצאו מועילים בהקלה על הכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר להפקת כאבים בתקופה כוללים ג’ינג’ר, קמומיל, מנטה, לבנדר ועלים פטל.

ניתן להכין תה צמחי מרפא על ידי תלול 1-2 כפיות של העשב הרצוי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאחר מכן יש להתאמץ ולצרוך את התה כדי לסייע בהפחתת הכאב ואי הנוחות של כאבים חזקים בתקופה.

קומפרסים חמים

תרופה פופולרית נוספת לכאבי תקופה חזקה היא השימוש בקומפרסים חמים.ניתן לייצר קומפרסים חמים על ידי השריית מגבת במים חמים ואז הנחתם על הבטן התחתונה למשך 10-15 דקות בכל פעם.החום מהדחיסה יכול לעזור להרפות את השרירים בבטן ולהפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.

טיפ ייחודי

בנוסף לשימוש בקומפרסים חמים ובתה צמחים, טיפ מועיל נוסף להפחתת כאבים בתקופה חזקה הוא להתרחץ או להתקלח.המים החמים יכולים לעזור להרפות את השרירים בבטן ולהפחית את הכאב ואי הנוחות של התכווצויות הווסת.

אקופרסורה

תרופה טבעית נוספת לכאבי תקופה חזקה היא אקופרסורה.אקופרסורה היא סוג של עיסוי הכרוך ביישום לחץ על נקודות מסוימות בגוף.ההערכה היא כי החלת לחץ על נקודות אלה מסייעת להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבים חזקים בתקופה.

כדי להשתמש באקופרסורה להקלה על כאבים בתקופת, חשוב לזהות את נקודות הדיקור הנכונות.כמה מנקודות הדיקור הנפוצות ביותר להקלה על התכווצויות הווסת כוללות את המעי הגס 4, כיס המרה 34, ובטן 36. לאחר שזוהתה של נקודות הדיקור הנכונות, יש ליישם לחץ עדין על הנקודות למשך 10-15 דקות בכל פעם.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכאבי תקופה חזקה מציעים הקלה טבעית, בטוחה ויעילה מהכאב ואי הנוחות הקשורים להתכווצויות הווסת.מתה צמחי מרפא ועד קומפרסים חמים ואקופרסורה, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות של כאבים חזקים בתקופה.עבור אלה הסובלים מכאבים חזקים של תקופה, נסו חלק מהתרופות הטבעיות הללו כדי לעזור להפחית את הכאב והאי נוחות.

תרופות טבעיות על התכווצויות תקופתיות

כאבים והתכווצויות תקופתיות יכולות להתיש עבור נשים מסוימות, ולגרום לאי נוחות קשה ולהגביל את פעילותם היומית.אמנם תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להקל על הכאב, אך ישנם גם תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התכווצויות תקופתיות.

1.טיפול בחום

החלת חום על הבטן התחתונה יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות של התכווצויות תקופתיות.ניתן לעשות זאת באמצעות כרית חימום, בקבוק מים חמים או אפילו מתרחץ או מקלחת חמה.החום עוזר להרפות את השרירים בבטן, שיכולים להפחית כאב והתכווצויות.

2.פעילות גופנית

פעילות גופנית במהלך התקופה שלך יכולה לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות.פעילויות בהשפעה נמוכה כמו הליכה, יוגה או שחייה יכולות לעזור להפחית את מתח השרירים ולהגביר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להפחית התכווצויות.פעילות גופנית יכולה גם לעזור לשחרר אנדורפינים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב ולגרום לך להרגיש טוב יותר.

3.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, קמומיל וקינמון יכולים לעזורלהפחית כאבים והתכווצויות.עשבי תיבול אלה הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה להתכווצויות תקופתיות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, נסה ללגום על כוס תה ג’ינג’ר במהלך התקופה שלך.

4.שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים קטנים בתזונה שלך יכול לעזור להפחית את חומרת התכווצויות התקופה.אכילת מזונות עשירים במגנזיום, סידן וויטמינים B יכולה לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות.הימנעות מקפאין ואלכוהול יכולה גם לעזור להפחית התכווצויות, מכיוון ששניהם יכולים לתרום לדלקת.בנוסף, הגבלת מזון מעובד וסוכר עמוס סוכר יכולה לעזור להפחית התכווצויות.

הסעדים של סבתא לכאבים חזקים של תקופה

הסעדים של סבתא לכאבים חזקים התקופה הועברו במשך דורות.סעדים אלה כוללים שימוש בעשבי תיבול טבעיים, שינויים תזונתיים ושיטות אחרות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הכאב והתכווצויות התקופתיות.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות הקשורות לכאבים תקופתיים.ג’ינג’ר מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לכאבים תקופתיים.כדי להשתמש בג’ינג’ר, אתה יכול להכין תה על ידי תיל ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים ולהוסיף דבש או לימון לטעם.לחלופין, אתה יכול לקחת כמוסות ג’ינג’ר או להוסיף ג’ינג’ר לאוכל שלך.

2.קמומיל

קמומיל הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.עשב זה כולל תכונות אנטי דלקתיות ומרגישות כאבים, שיכולות לעזור להפחית את חומרת הכאבים התקופתיים.כדי להשתמש בקמומיל לכאבים תקופתיים, אתה יכול להכין תה על ידי סטול פרחי קמומיל במים חמים והוספת דבש או לימון לטעם.לחלופין, אתה יכול לקחת כמוסות קמומיל או להוסיף קמומיל למזון שלך.

3.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את חומרת הכאבים התקופתיים.אכילת מזונות עשירים במגנזיום, סידן וויטמינים B יכולה לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות.בנוסף, הימנעות מקפאין ואלכוהול יכולה לעזור להפחית התכווצויות, מכיוון ששניהם יכולים לתרום לדלקת.הגבלת מזון מעובד וסוכר עמוס סוכר יכולה גם לעזור להפחית התכווצויות.

4.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה, כמו כרית חימום או בקבוק מים חמים, על הבטן התחתונה יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות של התכווצויות תקופתיות.החום עוזר להרפות את השרירים בבטן, שיכולים להפחית כאב והתכווצויות.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכאבים חזקים של תקופה יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את אי הנוחות הקשורה להתכווצויות תקופתיות.מטיפול בחום לתרופות צמחיות, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב והתכווצויות.בנוסף, ביצוע שינויים תזונתיים והימנעות ממזונות ומשקאות מסוימים יכולים גם לעזור להפחית את חומרת הכאבים התקופתיים.ביצוע שינויים קטנים יכול לעשות את ההבדל הגדול בכל מה שקשור לצמצום התכווצויות תקופה.

שאלות נפוצות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן