דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » תרופת הסבתא הטובה ביותר לצרבת בהריון
צרבת בהריון תרופות סבתא

תרופת הסבתא הטובה ביותר לצרבת בהריון

צרבת היא מצב שכיח בהריון שניתן לטפל בו באמצעות תרופות טבעיות. ישנן תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור לך לנהל את הצרבת שלך.

תרופות ביתיות לצרבת בהריון:

– תה ג’ינג’ר: הוסף 1 אינץ’ של שורש ג’ינג’ר למים הרותחים והניח לו לתלול במשך 10 דקות. מסננים את התה, מוסיפים דבש או מיץ לימון לפי הטעם ושותים חם.

– חומץ תפוחים: קח כף חומץ תפוחים עם כפית דבש וקורט מלח לפני השינה. שתו את התערובת הזו לפני השינה.

– מי מלח: שתו 1/2 כוס מי מלח חמימים לפני השינה כדי להקל על צרבת.

הריון גורם למספר עצום של שינויים בגוף, כולל עלייה בלחץ הדם ותנודות הורמונליות. זה יכול להוביל לצרבת במהלך ההריון. צרבת נגרמת בדרך כלל מחומצת קיבה החוזרת אל הוושט או חלל החזה וגורמת לגירוי של הגרון והוושט. ישנן מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להתמודד עם צרבת במהלך ההריון מבלי להשתמש בתרופות מרשם או במשככי כאבים ללא מרשם כמו אצטמינופן (טיילנול).

ריפלוקס בהריון

ריפלוקס בהריון הוא סיבוך שכיח במהלך ההריון שעלול לגרום לבחילות, הקאות וכאבי בטן. ריפלוקס בהריון מאופיין גם ביריקה של מזון או נוזלים.

הגורמים לרפלוקס בהריון אינם מובנים היטב. ידוע שגורמים מסוימים מגבירים את הסיכון לריפלוקס במהלך ההריון. גורמים אלו כוללים השמנת יתר, עישון והתקדמות בגיל.

נשים רבות עם ריפלוקס נאלצות להתמודד עם הקאות מתמדות והתכווצויות בבטן במהלך ההריון. נשים שיש להן תסמינים חמורים עשויות לדרוש טיפול כמו תרופות נגד ריפלוקס או ניתוח כדי למנוע סיבוכים כגון התייבשות, לחץ דם נמוך או חמצת.

מה עוזר לצרבת

צרבת היא בעיה שכיחה שיכולה להיגרם מגורמים רבים ושונים. זה יכול לקרות בכל זמן, בכל מקום ובכל מצב. צרבת יכולה גם להוביל לסיבוכים אחרים, כגון GERD או מחלת ריפלוקס חומצי.

צרבת היא תחושת צריבה בחזה המופיעה לעתים קרובות כאשר יש יותר מדי חומצה בקיבה. ניתן להקל על צרבת על ידי נטילת נוגדי חומצה והימנעות ממזונות ומשקאות מסוימים המעוררים אותה.

מזונות סותרי חומצה

נוגדי חומצה הם סוג של תרופות המשמשות להקלה על צרבת, הפרעות עיכול חומציות, קיבה חמוצה ותסמינים אחרים של מחלת ריפלוקס קיבה ושט (GERD).

נוגדי חומצה מכילים בדרך כלל נתרן ביקרבונט ומרכיב פעיל כמו סידן פחמתי או אלומיניום הידרוקסיד. הם פועלים על ידי נטרול החומצה בקיבה. ניתן ליטול נוגדי חומצה דרך הפה או בהזרקה.

מה אסור לאכול בהריון

הימנע משתיית אלכוהול, קפאין ועישון; אכילת דג נא; ואכילת בשר נא או נדיר.

הקאות בהריון

הקאות בהריון הן אחד הסיבוכים השכיחים ביותר במהלך ההריון. זהו גם אחד הסיבוכים המפחידים ביותר שאישה בהריון תחווה.

הקאות בהריון יכולות להיגרם מהרבה דברים שונים, והדרך היחידה לדעת בוודאות מה גרם להן היא לקבל חוות דעת של רופא. עם זאת, ישנן כמה דרכים שבהן תוכל לעזור למנוע מהקאות בהריון להתרחש שוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן