דף הבית » תרופות סבתא » תרופות הבית המופלאות של סבתא לרגליים נפוחות – לא תאמינו לתוצאות!

תרופות הבית המופלאות של סבתא לרגליים נפוחות – לא תאמינו לתוצאות!

סימנים ותסמינים של רגליים נפוחות

רגליים נפוחות, המכונות גם בצקת היקפית, הן מצב בו עודף נוזל מצטבר בגפיים התחתונות, בדרך כלל בקרסוליים, ברגליים וברגליים.זהו מצב שכיח, ויכול להיגרם על ידי מגוון מצבים בסיסיים, כולל אי ספיקה ורידית, אי ספיקת לב, הריון, מחלת כליות או אורח חיים בישיבה יתר.חלק מהסימנים והתסמינים של רגליים נפוחות כוללים:

  • נפיחות כואבת בגפיים התחתונות
  • הידוק בשרירי הרגליים
  • כואב ברגליים וברגליים
  • עור שמרגיש מתוח או חזק
  • גירוד האזור המושפע
  • נפיחות שזה גרוע יותר בערב או אחרי שעמד במשך תקופות זמן ארוכות

אם יש לך רגליים נפוחות, חשוב לראות את הרופא שלך לאבחון נכון.הרופא שלך יוכל להמליץ על הטיפול הטוב ביותר למצבך.בינתיים, ישנם כמה תרופות ביתיות שעשויות לעזור להפחית את הנפיחות.

תרופות ביתיות לרגליים נפוחות

1.גובה

אחת התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לרגליים נפוחות היא לרומם את הרגליים.זה יעזור להפחית את הנפיחות על ידי שיפור זרימת הדם ומאפשר לנוזל עודף להתנקז.עדיף לרומם את הרגליים למשך 30 דקות עד שעה, מספר פעמים ביום.

2.גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הם בגדים מיוחדים שמפעילים לחץ על הרגליים, ועוזרים להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.הם יעילים במיוחד עבור אלו הסובלים מאי ספיקה ורידית, שהיא אחד הגורמים השכיחים ביותר לרגליים נפוחות.גרבי דחיסה זמינים במגוון גדלים וסגנונות, וניתן לרכוש אותם באופן מקוון או בחנות אספקה רפואית.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית רגליים יכולה לעזור להפחית נפיחות על ידי שיפור זרימת הדם והגברת זרימת הדם לאזור הפגוע.הליכה, ריצה ושחייה הם כולם תרגילים טובים לרגליים נפוחות.חשוב להימנע מתרגילים בעלי השפעה גבוהה הכרוכים בקפיצה או בריצה, מכיוון שאלו יכולים לגרום לנפיחות נוספת.

4.עיסוי

עיסוי האזור המושפע יכול לעזור להפחית נפיחות על ידי שיפור זרימת הדם והקלה על המתח בשרירים.אתה יכול להשתמש בשמן עיסוי או קרם כדי לעסות את האזור, או להשתמש בעיסוי ידני.עיסוי האזור המושפע למשך 5-10 דקות, מספר פעמים ביום, יכול לעזור להפחית את הנפיחות והשיפור במחזור הדם.

5.דיאטה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה להפחתת נפיחות ברגליים.אכילת שפע של פירות וירקות, כמו גם הימנעות ממזון מעובד, יכולה לעזור להפחית נפיחות.אכילת מזונות עשירים באשלגן, כמו בננות, יכולה גם לעזור להפחית נפיחות.

טיפ מועיל

שהייה לחות חשובה גם להפחתת הנפיחות ברגליים.שתיית הרבה מים לאורך כל היום יכולה לעזור לשטוף רעלים ולהפחית את הנפיחות.

לסיכום, רגליים נפוחות יכולות להיות לא נוחות ויכולות להיגרם על ידי מגוון תנאים בסיסיים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולשפר את זרימת הדם.העלאת הרגליים, לבישת גרבי דחיסה, פעילות גופנית, עיסוי האזור המושפע ואכילת תזונה בריאה יכולה כולם לעזור להפחית נפיחות ברגליים.הישארות לחות חשובה גם להפחתת נפיחות.אם יש לך רגליים נפוחות, חשוב לראות את הרופא שלך לקבלת אבחנה וטיפול נאותים.

תרופות ביתיות טבעיות לרגליים נפוחות

אנשים רבים, במיוחד מבוגרים מבוגרים, צריכים להתמודד עם רגליים נפוחות.נפיחות כפות הרגליים והקרסוליים יכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים רפואיים, כולל דלקת פרקים, דליות ואפילו הריון.למרבה המזל, יש המון תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולגרום לרגליים שלך להרגיש טוב יותר.להלן כמה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר לרגליים נפוחות.

1.פעילות גופנית

אחד הטובים ביותרהדרכים הקלות ביותר להפחתת הנפיחות ברגליים הן להתעמל.פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, אופניים, שחייה או יוגה יכולות לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחית נפיחות.הקפד לשמור על שגרת האימונים שלך עקבית כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

2.הרם את הרגליים שלך

הרמת הרגליים יכולה גם לעזור להפחית נפיחות.כשאתה מרומם את הרגליים שלך, כוח המשיכה עוזר להרחיק את עודף הנוזל מהגוף התחתון.אתה יכול לעשות זאת על ידי שכיבה והעלאת הרגליים על כרית או על זרוע ספה.נסה לשמור על הרגליים מוגבהות לפחות 20 דקות ביום.

3.גרבי דחיסה

גרבי דחיסה הם דרך נהדרת להפחית נפיחות ברגליים.גרביים אלה עוזרים בשיפור זרימת הדם ולהפחית את הצטברות הנוזלים.הקפד לקבל את הגודל הנכון לרגליים שלך, מכיוון שלבישת הגודל הלא נכון יכולה להחמיר את הנפיחות.

4.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה גם לעזור להפחית נפיחות ברגליים.אכילת שפע של פירות וירקות יכולה לעזור בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.אכילת תזונה מאוזנת יכולה גם לעזור לך לשמור על משקל בריא, שיכול לעזור להפחית את המתח על הרגליים שלך.

5.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להפחית נפיחות ברגליים.העיסוי מסייע בשיפור זרימת הדם ולהפחתת הדלקת.אתה יכול לעשות זאת בעצמך בבית או שתוכל לקבל עיסוי מקצועי.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להפחית נפיחות ברגליים?

ת: הדרך הטובה ביותר להפחית נפיחות ברגליים היא לקבל פעילות גופנית, להעלות את הרגליים, ללבוש גרבי דחיסה, לאכול תזונה בריאה ולקבל עיסוי.

מסקנה

רגליים נפוחות יכולות להיות מצב כואב ולא נוח.למרבה המזל, יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולגרום לרגליים שלך להרגיש טוב יותר.פעילות גופנית, הרמת הרגליים, לובשת גרבי דחיסה, אכילת תזונה בריאה וקבלת עיסוי יכולים לעזור להפחית את הנפיחות ברגליים.

בנוסף לתרופות הטבעיות הללו, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבוע את הגורם הבסיסי לנפיחות ולקבל את הטיפול המתאים.נפיחות ברגליים יכולה להיות סימפטום של מצב רפואי רציני, ולכן חשוב לבדוק את זה.על ידי ביצוע העצות לעיל, אתה יכול להפחית את הנפיחות ברגליים ולחזור להרגיש במיטבך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן