דף הבית » בריאות הנפש תרופות ביתיות » כיצד לטפל בחרדה באמצעות תרופות סבתא
תרופות סבתא לחרדות

כיצד לטפל בחרדה באמצעות תרופות סבתא

תרופות סבתא לחרדה הן אוסף של סיפורים ואנקדוטות החולקות את החוכמה, העצות והניסיון של הדור המבוגר. הם מציעים פרספקטיבה ייחודית על החיים שלעתים קרובות הולכים לאיבוד בעולם המהיר של היום.

התרופות נגד חרדה הן כדלקמן:

1. צאו מהראש שלכם ואל הגוף שלכם: חרדה היא לרוב בגלל דאגה ממה שיכול לקרות לכם או לאחרים – זו יכולה להיות דאגה מתמדת שלא עוזבת את הראש שלכם. אחת הדרכים לצאת מהראש היא להתמקד במה שאתה מרגיש בגוף. זה יכול לעזור לך להירגע ולשחרר חלק מהמתח מחשיבת יתר.

2. תרגול מיינדפולנס: מיינדפולנס כרוך בהתמקדות ברגע הנוכחי ללא שיפוט או ביקורת, מה שיכול לעזור לך לראות דברים בצורה ברורה יותר מבלי להיקלע לדאגה

התרופה הנפוצה ביותר היא שמן לבנדר, אשר שימש במשך מאות שנים כסוכן נוגד חרדה. שמן אתרי לבנדר משמש במוצרים רבים כגון סבונים וקרמים. ניתן גם להוסיף אותו למי האמבט או אפילו לשאוף דרך מפזר תוך כדי אמבטיה.

ניתן למצוא שמן לבנדר בכל בית מרקחת או חנות מכולת, אך עדיף לעשות זאת בבית על ידי ערבוב עם שמן קוקוס ושימוש בו על העור או באמבטיה.

כמה מהתרופות הפופולריות ביותר כוללות:

– תרגילי נשימה

– שתיית מים חמים

– משחק עם ילדים

– טיפול בעיסוי

תוסף תזונה לחרדות

תוספי חרדה זמינים בשוק אבל הם לא תמיד עובדים עבור כולם. הדרך היעילה ביותר להפחית חרדה היא באמצעות פעילות גופנית ותזונה בריאה.

התוסף מסייע בהפחתת חרדה על ידי הגדלת רמות הסרוטונין במוח והקלה על הורמוני לחץ כמו קורטיזול. זה גם מקדם מצב רוח חיובי המסייע בהפחתת השפעות הלחץ על הגוף.

האם אפשר להבריא מחרדות

חרדה היא מצב שכיח המשפיע על יותר מ-40 מיליון אמריקאים. זה יכול להיות מתיש ואף להוביל לדיכאון. ישנן דרכים רבות להתמודד עם החרדה ולמנוע ממנה להחמיר.

חלק מהדרכים כוללות:

– פעילות גופנית סדירה

– לישון מספיק בלילה

– אכילת ארוחות בריאות ושתיית מים מספקת

– התרועעות עם אנשים שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך

תרגילים לחרדה

פעילות גופנית סדירה היא אחת הדרכים החשובות ביותר לנהל את תסמיני החרדה ולמנוע את החמרתם. זה ידוע כמפחית את רמות הלחץ, משפר את איכות השינה ומשחרר אנדורפינים שיכולים לעזור להקל על תסמיני החרדה.

תרגילי חרדה הם דרך מצוינת להתחיל לנהל את החרדה שלך בצורה בריאה. הם קלים לביצוע וניתן לעשות אותם בכל מקום ללא צורך בהכנה רבה מדי או בציוד.

פחדים וחרדות מדריך לטיפול עצמי בבית

יש הרבה פחד בעולם היום וזה יכול להיות מכריע. אנשים נאבקים להתמודד עם הלחץ והחרדה שמגיעים עם החיים בעולם המשתנה ללא הרף.

מאמר זה יציע לכם כמה טיפים כיצד להתמודד עם הפחדים והחרדות שלכם כדי שתוכלו לטפל בעצמכם וליהנות מהחיים יותר.

ג ינג ר לחרדות

ג’ינג’ר הוא שורש שמקורו באסיה ובמזרח התיכון. זה שימש במשך אלפי שנים ברפואה המסורתית לטיפול במחלות רבות, כולל הפרעות במערכת העיכול, שיכוך כאבים ודיכאון.

ג’ינג’ר ניתן למצוא בצורות רבות כגון אבקה, תמצית, שקיות תה, כמוסות ועוד. כל הצורות הללו מעולות לבישול או להכנת משקאות כמו תה או קפה.

ג’ינג’ר הוכח גם כבעל השפעות נוגדות חרדה מה שהופך אותו לטיפול אידיאלי עבור הפרעות חרדה כמו הפרעת חרדה כללית (GAD) או הפרעת חרדה חברתית (SAD).

ג ינג ר לחרדות

ג’ינג’ר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים בתרבויות רבות כתרופה לבעיות בריאות רבות. אומרים שהוא גם בעל תכונות אנטי דלקתיות והוא יכול לשמש כדרך טבעית להקל על החרדה.

ג’ינג’ר שימש לטיפול בבחילות, מחלת תנועה ובעיות אחרות במערכת העיכול כולל שלשולים, דיספפסיה וקוליק. זה יכול לשמש גם בטיפול בצרבת, דלקת, כאבי דלקת פרקים וכאבי פרקים.

תרופה להרגעה מיידית

תרופה הרגעה מיידית היא תרופה שניתן לרשום לאנשים שחווים חרדה או התקפי פאניקה. ברוב המקרים, התרופה נלקחת דרך הפה וניתן להשתמש בה לפרק זמן קצר, כמו 30 דקות.

תרופת הרגעה מיידית היא סוג של בנזודיאזפין שמתחיל לפעול תוך דקות. זה יכול לשמש כחלופה לבנזודיאזפינים אחרים מכיוון שלא לוקח הרבה זמן עד שההשפעות מתחילות להיכנס. עם זאת, זה לא מומלץ למי שמשתמש בסמים כמו אלכוהול או אופיואידים מכיוון שזה עלול להוביל לתסמיני גמילה ולהתמכרות נוספת .

סוג זה של תרופות משמש בדרך כלל במצבי חירום כאשר מישהו זקוק לעזרה להירגע במהירות מבלי להמתין פרקי זמן ארוכים עד שההשפעות יופיעו.

תרופות סבתא נגד דיכאון

דיכאון היא הפרעה נפשית נפוצה המשפיעה על כ-700 מיליון אנשים ברחבי העולם. זהו מצב שגורם לאדם להרגיש עצוב, חסר מוטיבציה וחסר תקווה. הטיפול הנפוץ ביותר בדיכאון הוא טיפול תרופתי. עם זאת, במקרים מסוימים, זה יכול להיות יעיל יותר להשתמש בטיפול אלטרנטיבי כגון טיפולי דיבור ושינויים באורח החיים.

המאמר דן במקרה של סבתא שקיבלה מרשם תרופות נוגדות דיכאון על ידי הרופא שלה, אבל היא לא אהבה את מה שהן גרמו לה להרגיש. היא החליטה להפסיק לקחת אותם ובמקום זאת התחילה לקחת תרופות נוגדות דיכאון של סבתא שהם צמחי מרפא מהגינה שלה.

טיפולים אלטרנטיביים כגון טיפולי דיבור ושינויים באורח החיים עזרו לאנשים רבים להילחם בדיכאון ללא צורך בתרופות, אך ישנם מקרים שבהם תרופות נוגדות דיכאון עדיין עשויות להיות נחוצות עבור אנשים הסובלים

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן