דף הבית » בריאות גופנית תרופות ביתיות » תרופות סבתא לציסטה בברך
תרופות סבתא לציסטה בברך

תרופות סבתא לציסטה בברך

ציסטה היא אוסף של נוזלים שנוצרים מתחת לעור. זה מתרחש בדרך כלל כתוצאה מזיהום או פציעה. אחד המקומות הנפוצים ביותר בהם יכולה להופיע ציסטה הוא על הברך. ציסטות אינן כואבות ובדרך כלל חולפות מעצמן.

ישנן דרכים רבות לטפל בציסטה בברך, אך אחת הפופולריות ביותר היא על ידי מריחת תערובת של סודה לשתייה ומים.

תרופות סבתא לציסטה בברך:

-סודה לשתייה ותמיסת מים: מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 1 כף מים חמימים. החל תערובת זו על האזור הפגוע. הניחו לו להתייבש כ-10 דקות לפני שטיפה במים קרירים.

-חומץ תפוחים: יש למרוח חומץ תפוחים ישירות על האזור הפגוע ולתת לו להתייבש כ-10 דקות לפני שטיפה במים קרירים.

-ג’ל אלוורה: יש למרוח ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע ולתת לו להתייבש כ-10 דקות לפני שטיפה במים קרירים.

תרופות סבתא לברכיים אינן מיועדות רק למבוגרים. הם דרך לעזור להקל על כאב ואי נוחות הנגרמים על ידי ציסטה בברך.

– למרוח מטלית חמה על אזור כואב

– למרוח מטלית קרה על אזור כואב

– למרוח שקית קרח על אזור כואב

– למרוח חבילת חום על אזור כואב

מים בברך

כאבי ברכיים הם תופעה שכיחה, במיוחד אצל אלה שיש להם עבודות הדורשות עמידה רבה. מצב זה יכול להיגרם מגורמים רבים, כולל נעליים לא נכונות, מוגבלות בניידות ואפילו סביבות עבודה מסוימות.

דלקת מפרקים תרופות סבתא

דלקת פרקים היא מצב כרוני וכואב המשפיע על המפרקים והרקמות הקשורות אליו. הכאב יכול להיות מתיש ביותר, במיוחד עבור אנשים מעל גיל 60.

תרופות סבתא לדלקת פרקים הן הטיפולים הנפוצים ביותר לדלקת פרקים. הם כוללים פיזיותרפיה, פעילות גופנית ותרופות. יש גם תרופות טבעיות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לטפל בכאבי דלקת פרקים שלך או להפחית דלקת בגוף שלך.

יש להשתמש בתרופות אלו בנוסף לטיפולים אחרים כגון תרופות ופיזיותרפיה כדי לספק הקלה בתסמינים של כאבי פרקים.

דלקת בגיד ביד תרופות סבתא

דלקת גידים ביד תרופת סבתא היא קרם מקומי שניתן להשתמש בו להקלה על כאבים ודלקות בגידים, רצועות ורקמות רכות אחרות של היד.

הקרם עשוי מחומרים טבעיים כמו אלוורה, קמומיל, קלנדולה, לבנדר וחמאת שיאה. יש לו גם השפעה אנטי דלקתית וכן השפעה מרגיעה על העור.

ברך נפוחה

ברך נפוחה היא מצב שכיח המשפיע על מפרקי הברך. הוא מאופיין בכאב ונפיחות סביב המפרק.

ברך נפוחה יכולה להיגרם על ידי דברים רבים ושונים כגון דלקת פרקים, פציעה או זיהום. אם יש לך ברך נפוחה ואינך בטוח מה גרם לה, עליך לבקר את הרופא שלך להערכה נוספת.

נפיחות בברך יכולה להיגרם מגורמים רבים כמו דלקת פרקים, פציעה או זיהום.

כאבים בברך מה לעשות

כאבי ברכיים הם בעיה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. עם זאת, ישנן דרכים רבות בהן תוכל להקל על כאבי הברכיים ולחזור לפעילות הרגילה שלך.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לקחת קצת חופש מפעילות גופנית. המשמעות היא שאין לרוץ או לקפוץ במשך כמה ימים, אבל אתה עדיין אמור להיות מסוגל להסתובב ולעשות את הדברים שאתה נהנה בדרך כלל לעשות. אם כאבי הברכיים שלך חמורים, אז אולי עדיף לראות רופא שיוכל לעזור לקבוע מה עשויה להיות הגורם לכאב שלך ולתת לך עצות כיצד לטפל בו.

אם הגורם לכאבי הברכיים שלך אינו חמור, אז ישנן דרכים רבות שבהן אתה יכול להקל על עצמך מאי הנוחות. אתה יכול לנסות להקפיא את הברך במשך 20 דקות בכל שעה

כאבים בצד הברך

כאב בצד הברך הוא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה יכול להיגרם על ידי גורמים שונים כמו פציעה, דלקת פרקים ודלקת.

כאב בצד הברך הוא מצב שכיח מאוד שיכול להשפיע על אנשים מכל הגילאים והמינים. זה בדרך כלל גורם לכאב שמתחיל בצד אחד של הגוף, מתגבר בצד אחד או בשני הצדדים, ואז מתפשט לחלקים אחרים.

הכאב עשוי להימשך שבועות או חודשים אך בדרך כלל חולף עם הזמן. עם זאת, זה עלול לחזור על עצמו אם פעילויות מסוימות חוזרות על עצמן לאורך זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן