תרופות סבתא לשיעול יבש

תרופות סבתא לשיעול יבש

תרופות סבתא לשיעול יבש אולי לא הפתרון הטוב ביותר, אבל הן יעילות מאוד במקרים מסוימים.

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לשיעול יבש הוא טפטוף לאחר האף. כאשר זה קורה, הגרון מתעצבן ומייצר ריר עודף. זה יגרום לשיעול יבש מכיוון שהליחה מתייבשת ומגרה את הגרון בעת בליעתו.

לחלק מהאנשים יש אלרגיה למזונות מסוימים או לגורמים סביבתיים שעלולים להוביל לכאב גרון ושיעול יבש.

היכרות עם היתרונות של תרופות אלו וכיצד ניתן להשתמש בהן.

תרופות סבתא לשיעול יבש הן דרך מצוינת להרגיע את השיעול היבש שפשוט לא יעבור. תרופות אלו קיימות במשך דורות, אך עדיין נמצאות בשימוש כיום על ידי אנשים רבים ברחבי העולם.

חלק מהתרופות הביתיות הללו כוללות:

– כף דבש

– תה חם עם דבש ולימון

– כוס תה ג’ינג’ר או ג’ינג’ר אייל

– סוכריות ג’ינג’ר או צלעות ג’ינג’ר

תרופות סבתא לשיעול יבש הן לא רק תרופה עממית, הן למעשה עובדות.

בעבר אנשים נהגו לסמוך על סבא וסבתא שלהם לעזרה בדברים רבים. תרופות סבתא לשיעול יבש אינן יוצאות דופן. כיום אנשים לא רוצים להשתמש בתרופות הישנות הללו כי הם חושבים שהשיטות הללו אינן יעילות או מסובכות מדי. אבל תרופות סבתא לשיעול יבש יכולות להיות מאוד יעילות וקלות לביצוע בבית.

תרופות לשיעול יבש

שיעול יבש הוא סימפטום רפואי שכיח שיכול להיגרם ממצבים רבים ושונים. הוא מאופיין בדרך כלל בשיעול לא פרודוקטיבי ולא מגרה הנמשך יותר משבועיים. הסיבה השכיחה ביותר לשיעול יבש היא טפטוף לאחר האף, המתרחש כאשר הליחה מהאף מטפטפת במורד הגרון ומגרה את דרכי הנשימה בריאות.

הטיפול הטוב ביותר לשיעול יבש הוא לזהות ולטפל בגורם הבסיסי שלו. במקרים מסוימים, זה עשוי לכלול נטילת אנטיביוטיקה או תרופות אחרות לטיפול בזיהומים חיידקיים או תרופות אסטמה אם קיימת אסטמה. אם לא ניתן לזהות סיבה בסיסית, רופאים עשויים לרשום תרופות ללא מרשם כגון אנטיהיסטמינים או תרופות להורדת גודש כדי להקל על התסמינים.

גירוי בגרון שגורם לשיעול

עישון וחשיפה לעשן הם הגורמים המובילים לגירוי בגרון הגורם לשיעול. גורמים נוספים כוללים:

– חשיפה לאדים, כימיקלים או אבק

– אלרגיות

– אסטמה

– סינוסיטיס

– הצטננות ושפעת.

שיעול בהריון

הריון הוא תקופה שבה הגוף של האישה עובר שינויים רבים. אחד השינויים הנפוצים ביותר הוא ייצור מוגבר של הורמונים, שעלול לגרום לתסמיני הריון כמו בחילות בוקר ועייפות. אישה בהריון עשויה גם לחוות שיעול תכוף או מתמשך יותר במהלך ההריון. שיעול בהריון אינו חשש בריאותי רציני והוא בדרך כלל חולף לאחר הלידה.

הגורמים לשיעול בהריון אינם מובנים היטב, אך מאמינים ששינויים הורמונליים, מחלת ריפלוקס קיבה ושט וזיהומים בדרכי הנשימה עשויים כולם לתרום לשיעול במהלך ההריון. אין טיפולים סטנדרטיים לשיעול בהריון מכיוון שאין גורמים ידועים שניתן לטפל בהם. עם זאת, חלק מהנשים עשויות למצוא הקלה בשיעול שלהן על ידי הימנעות מגורמים מעוררים כגון עשן סיגריות, בשמים או ריחות חזקים אחרים, וכן

ליחה תינוקות תרופות סבתא

רפואת תינוקות הליחה סבתא (2015)

תרופה סבתא לתינוקות ליחה היא תרופה עממית פופולרית לתינוקות הסובלים מייצור מוגזם של ליחה. המתכון מורכב לרוב משתי כפות דבש, שלוש כפות מים וכפית חומץ תפוחים. יש לטפטף כף או שתיים מהתערובת על לשונו של התינוק, ולאחר מכן לתת לתינוק כמה דקות לבלוע.

קודאין לשיעול

קודאין לשיעול הוא תרכובת כימית המשמשת כנוגד שיעול, משכך כאבים ונוגד חום. קודאין הוא משכך כאבים נרקוטי, כלומר הוא מפחית את תחושת הכאב.

קודאין יכול להיות ממכר ואין ליטול אותו במינונים גבוהים או לפרקי זמן ארוכים. זה יכול גם לגרום לעצירות ולישנוניות.

איך להעביר שיעול במהירות

לעבור שיעול במהירות זו משימה לא פשוטה. זה יכול להיות קשה לעשות את זה לבד.

ישנן דרכים רבות להעביר שיעול במהירות וחלקן דרסטיות יותר מאחרות. אנשים מסוימים עשויים להשתמש בחומר מדכא שיעול כמו סירופ או כדורים המכילים קודאין.

אחרים עשויים להשתמש במכשיר אידוי המייצר אדים, שיעזור להם לנקות את הריאות והגרון על ידי פתיחת דרכי הנשימה.

חלק מהאנשים עשויים להעדיף את הדרך המיושנת ולשתות תה חם או מים עם דבש בתוכו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן