דף הבית » בריאות הנפש תרופות ביתיות » תרופות נוגדות דיכאון יעילות של סבתא
תרופות סבתא נגד דיכאון

תרופות נוגדות דיכאון יעילות של סבתא

תרופות נוגדות דיכאון טבעיות פועלות על ידי גירוי ייצור אנדורפינים וסרוטונין במוח. הם שימשו מאז ימי קדם לטיפול בכאב, חרדה ודיכאון.

תרופות נוגדות דיכאון שמקורן במקורות טבעיות בטוחות לשימוש גם בנשים בהריון, שכן הן אינן גורמות למומים מולדים או לסיבוכים אחרים.

תרופות נוגדות דיכאון מגיעות בצורות רבות, מתרופות ללא מרשם ועד תרופות מרשם. חלק מהתרופות נוגדות הדיכאון הטבעיות הללו כוללות:

*קאווה קאווה: צמח ששימש במשך מאות שנים באיי האוקיינוס השקט כדי להקל על תסמינים של חרדה ודיכאון. הוא ידוע גם כ”עשב המאושר” מכיוון שיש לו השפעה מרגיעה על הגוף.

*שורש ולריאן: צמח שנרשם לעתים קרובות לשינה, חרדה והפגת מתחים. זה הוכח כיעיל עבור אלה עם נדודי שינה או הסובלים מסיוטים תכופים או פחדי לילה.

תוכן העניינים:

איך לצאת מדיכאון

דיכאון היא אחת ממחלות הנפש הנפוצות בעולם. זה משפיע על יותר מ-300 מיליון אנשים ברחבי העולם, כאשר נשים בסיכון גבוה פי שניים לחוות את זה מאשר גברים.

דיכאון היא מחלה שניתן לטפל בה ולנהל אותה בעזרת אחרים. קיימות אפשרויות טיפול רבות לדיכאון כגון טיפול, תרופות, פעילות גופנית ותמיכה חברתית.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים נכנסים לדיכאון כולל בעיות משפחתיות, בעיות במערכות יחסים, אובדן עבודה או נטל כלכלי. אם אתה מרגיש מדוכא או אובחנת עם דיכאון, עליך לשקול לפנות לעזרה מקצועית כדי לנהל את מצבך בתנאים שלך ולהחזיר את חייך בחזרה.

דיכאון קשה

דיכאון היא הפרעה נפשית שיכולה להתאפיין במספר תסמינים. אלה כוללים מצב רוח ירוד, אובדן עניין, שינויים בתיאבון ודפוסי שינה, רגשות אשמה וחוסר ערך, מחשבות על פגיעה עצמית או התאבדות.

דיכאון משפיע על למעלה מ-350 מיליון אנשים ברחבי העולם. זהו הגורם המוביל לנכות ברחבי העולם. הוא גם מהווה כ-16% מנטל המחלות העולמי.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) מגדיר דיכאון כ”הפרעה נפוצה אך מורכבת המשפיעה על האופן שבו אתה חושב, מרגיש ומתפקד”. ארגון הבריאות העולמי גם אומר שלדיכאון עשויה להיות השפעה על הבריאות הגופנית כמו לחץ דם גבוה ומחלות לב

ישנם סוגים רבים ושונים של דיכאון כולל: הפרעת דיכאון מג’ורי (MDD), דיכאון דו קוטבי, הפרעה רגשית עונתית (SAD),

סימבלטה ירידה במשקל

Cymbalta היא תרופה המשמשת לטיפול בדיכאון וחרדה. זה גם מרשם כדי לעזור עם ירידה במשקל.

ידוע כי Cymbalta גורמת לעלייה במשקל במקרים מסוימים, אך ניתן למנוע תופעת לוואי זו אם תפעל לפי משטר המינון המתאים.

Cymbalta יכולה לעזור בירידה במשקל על ידי הגברת חילוף החומרים והפחתת התיאבון.

צמחי מרפא לדיכאון

ישנם צמחי מרפא רבים שניתן להשתמש בהם לטיפול בדיכאון. חלק מהפופולריים ביותר הם סנט ג’ון וורט, שורש ולריאן וג’ינסנג.

צמחי מרפא לדיכאון: סנט ג’ון וורט, שורש ולריאן, ג’ינסנג

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן