דף הבית » תרופות סבתא » ביטול נעילת הסודות של סבתא: 8 תרופות טבעיות ליובש פנים

ביטול נעילת הסודות של סבתא: 8 תרופות טבעיות ליובש פנים

הסעדים של סבתא ליובש פנים

עור יבש הוא בעיה שכיחה, במיוחד כשאנחנו מתבגרים.לסבתא תמיד היו שפע של תרופות שיעזרו להרגיע ולהתייבש את עורנו.ממסכות פנים תוצרת בית ועד שמנים טבעיים ושמנים אתרים, סבתא ידעה אילו מרכיבים פועלים בצורה הטובה ביותר כדי לחות ולהגן על העור מפני יובש והתקלפות.להלן כמה מהתרופות שנבדקו בזמן ליובש פנים.

שעוות דבורים ושמן קוקוס

שעוות דבורים ושמן קוקוס הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר בתרופות של סבתא ליובש פנים.שעוות דבורים עוזרות לנעול לחות וליצור מחסום מגן על העור.שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן ועוזר לחות ולהזין את העור.להכנת שעוות דבורים משלך ושמן קוקוס מסכת פנים, מערבבים יחד חלקים שווים של שעוות דבורים ושמן קוקוס.מחממים את התערובת במיקרוגל למשך מספר שניות ואז החל אותה על הפנים.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא עוד אחד מהתרופות האהובות על סבתא לעור יבש.זהו חומר טבעי ומתייבש במיוחד.שמן זית עוזר לנעול לחות ולשמור על העור רך וגמיש.כדי להשתמש בשמן זית כקרם לחות בפנים, פשוט החל אותו על עורך לאחר הניקוי ולפני השינה.זה יכול לשמש גם כמסיכת פנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן זית עם כפית דבש ומרחי אותו על הפנים שלך.השאירו את המסכה למשך 10 דקות ואז שטפו אותה במים חמים.

טיפ ייחודי:

סבתא השתמשה גם בשילוב של דבש ושמן זית כדי להכין מסיכת פנים מרגיעה ומתייבשת.כל שעליך לעשות הוא לשלב כפית דבש אחת עם שלוש כפיות שמן זית ומערבבים עד שהוא יוצר משחה.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.מסיכת פנים זו תעזור לחות את עורך ולהשאיר אותו מרגיש רך וגמיש.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה נהדרת נוספת ליובש פנים.הם מרוכזים מאוד וניתן להשתמש בהם כדי לעזור לחות ולהזין את העור.שמן לבנדר יעיל במיוחד לעור יבש ויכול לשמש כסרום פנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר עם כפית שמן עגום ועסה אותו לעור שלך.זה יעזור להגן על עורך מפני יובש ולתת לו זוהר בריא.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ומשמש לעתים קרובות במסכות פנים ביתיות.זה עוזר להרגיע ולהתייבש את העור ולהשאיר אותו מרגיש רך וחלק.להכנת מסכת פנים אלוורה משלך, פשוט ערבבו יחד שתי כפות של ג’ל אלוורה עם כפית דבש אחת.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסקנה

הסעדים של סבתא ליובש פנים הם פשוטים ויעילים.ממסכות פנים תוצרת בית ועד שמנים טבעיים ושמנים אתרים, תרופות אלה הן דרך נהדרת לשמור על עורך לחות ומוזן.נסה כמה מהתרופות הללו וראה איזה מהם מתאים לך ביותר.עם מעט עקביות, אתה תהיה בדרך לעור רך, חלק ומיובש תוך זמן קצר.

התרופות של סבתא ליובש פנים

עור יבש הוא נושא נפוץ המשפיע על רבים, אך ניתן לתקן אותו בקלות עם כמה טיפולים פשוטים וטבעיים.הסעדים של סבתא ליובש פנים הועברו במשך דורות ולעיתים קרובות מספקים הקלה מאי הנוחות של עור יבש.משמנים טבעיים לתרופות צמחיות, ישנן דרכים רבות להילחם ביובש פנים עם תרופות מסורתיות וטבעיות.

שמנים טבעיים

שמנים טבעיים הם דרך נהדרת לשמור על לחות בעור ולוח.שמן קוקוס ושמן זית הם שניים מהשמנים הטבעיים הפופולריים ביותר ליובש פנים.שמן קוקוס הוא אפשרות נהדרת למי שרוצה שמן קל משקל ולא שומני שניתן להשתמש בו מדי יום.שמן זית הוא שמן כבד יותר המושלם לטיפול בלחות עמוקה.שני השמנים עשירים בוויטמינים וחומרים מזינים המועילים לבריאות העור.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אתרופה טבעית נהדרת ליובש פנים.הוא קל משקל וסופג במהירות בעור.שמן קוקוס עשיר בוויטמינים ובחומרים מזינים המסייעים להרגיע ולהזין עור.זהו גם אנטי דלקתי, שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על הפנים, או לערבב עם כמה טיפות של שמנים אתרים להטבות נוספות.

שמן זית

שמן זית הוא עוד שמן טבעי נהדר ליובש בפנים.זהו שמן כבד יותר המושלם לטיפולי לחות עמוקים.שמן זית עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן המסייעות להזין ולהגן על העור.זהו גם אנטי דלקתי טבעי, שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.ניתן ליישם שמן זית ישירות על העור, או לערבב עם שמנים טבעיים אחרים לקבלת יתרונות נוספים.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת נוספת לטפל ביובש פנים.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כדי להרגיע ולהזין עור, ולספק הקלה מאי נוחות.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר ליובש פנים כוללות קמומיל, לבנדר וקלנדולה.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית נהדרת ליובש פנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להפחתת אדמומיות וגירוי.תה קמומיל יכול לשמש שטיפת פנים או אדים כדי לעזור להרגיע את העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור כדחיסה או מסיכה כדי לעזור להזין ולייבש עור.

לבנדר

לבנדר הוא עוד תרופה צמחית נהדרת ליובש פנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להרגעת עור ולהזין.ניתן להשתמש בשמן אתרי לבנדר בקיטור פנים לקידום הרפיה ולהפחתת דלקת.ניתן ליישם אותו ישירות על העור בצורה של דחיסה או מסיכה כדי לעזור לחות ולהגן על העור.

קלנדולה

קלנדולה היא תרופה טבעית נהדרת ליובש פנים.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות להרגעת עור ולהזין.קלנדולה יכולה לשמש שטיפת פנים או קיטור כדי לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.זה יכול לשמש גם כדחיסה או מסיכה כדי לעזור לחות ולהגן על העור.

הסעדים של סבתא ליובש פנים הם דרך יעילה וטבעית לסייע בהפחתת אי הנוחות של עור יבש.שמנים טבעיים ותרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת לשמור על לחות בעור ומיובשים ויכולים לספק הקלה מאי הנוחות של עור יבש.עם כמה טיפולים פשוטים וטבעיים, כל אחד יכול בקלות לטפל ביובש הפנים שלהם עם הסעדים של סבתא.

שאלות נפוצות

מה התרופה הטבעית הטובה ביותר ליובש פנים?

התרופה הטבעית הטובה ביותר ליובש פנים היא להשתמש בשמנים טבעיים ובתרופות צמחי מרפא.שמן קוקוס ושמן זית הם שניים מהשמנים הטבעיים הפופולריים ביותר ליובש פנים.תרופות צמחיות כמו קמומיל, לבנדר וקלנדולה נהדרות גם לטיפול ביובש פנים.תרופות טבעיות אלה עשירות בוויטמינים וחומרים מזינים המועילים לבריאות העור.

האם הסעדים של סבתא ליובש פנים בטוחים?

כן, הסעדים של סבתא

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן