דף הבית » תרופות סבתא » בטל את הנעילה של סודות המטבח של סבתא עם תרופות סבתות יבש בעור הפנים!

בטל את הנעילה של סודות המטבח של סבתא עם תרופות סבתות יבש בעור הפנים!

עור יבש הוא בעיה שכיחה לסבתות

עור יבש יכול להוות בעיה שכיחה בין סבתות, שכן הזדקנות ושינויים טבעיים בגוף עלולים לגרום לעור הפנים להיות יבש ופלאי.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע ולהחזיר את העור, ולהשאיר אותו מרגיש רך וגמיש.להלן כמה תרופות פשוטות וטבעיות לסבתות עור יבשות יכולות לנסות.

מסכת דבש

דבש הוא חומר הומנט טבעי, כלומר הוא מושך ושומר על לחות בעור.להכנת מסכת דבש לחות, מערבבים כף דבש אחת עם כף שמן זית או שמן קוקוס.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

מסכת אבוקדו

אבוקדו הם מקור מצוין לשומנים בריאים וויטמין E, שניהם מועילים לעור יבש.להכנת מסיכת אבוקדו, מועכים אבוקדו בשל אחד והוסף כף דבש אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו 20 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

טיפ ייחודי ומועיל

הקפידו להשתמש במכשיר אדים בחדר השינה בזמן השינה, מכיוון שזה יעזור להוסיף לחות לאוויר ולהרגיע את העור היבש.

מסכת שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עוד הומטנט טבעי שעוזר לשמור ולהוסיף לחות לעור.להכנת מסכת שיבולת שועל, מערבבים כף שיבולת שועל אחת עם כף דבש אחת וכף אחת של שמן קוקוס.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להרגעת העור ולהימנע מהעור.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על הפנים והשאירו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין המסייע בהגנה והזנת העור.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס על הפנים והשאיר על הלילה.שוטפים במים חמים וניקוי עדין בבוקר.

מסכת יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי המסייע להרגיע ולהזין את העור.להכנת מסכת יוגורט, מערבבים כף אחת של יוגורט רגיל עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו 20 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי המסייע לאזן את רמות החומציות של העור ולהפחתת דלקת.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכף מים אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים וניקוי עדין.

מסקנה

עור פנים יבש יכול להיות בעיה נפוצה עבור סבתות, אך עם התרופות הביתיות הנכונות, ניתן להקל עליו בקלות.דבש, אבוקדו, שיבולת שועל, ג’ל אלוורה, שמן קוקוס, יוגורט וחומץ תפוחים הם כולם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להרגיע ולהזין את העור, ולהשאיר אותו מרגיש רך וגמיש.
פילינג

פילינג הוא תהליך הסרת תאי עור מתים מעל פני העור.זה יכול לעזור להפחית את הופעת העור היבש והעורף ולחשוף עור בריא ורך יותר מתחת.אחת התרופות הטובות ביותר לעור יבש לסבתא לפילינג הוא לערבב משחה של סודה לשתייה ומים.החל את העיסה על הפנים שלך ועסה בעדינות בתנועות מעגליות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.פילינג בדרך זו עוזר להסיר תאי עור מתים ושמנים העלולים לגרום לעור יבש.אתה יכול גם להשתמש בשפשוף פילינג עדין כדי לעזור בהסרת תאי עור מתים.

לחות

לחות הוא צעד מפתח בטיפול בעור יבש.החלת קרם לחות על הפנים עוזרת ללכוד לחות בעור ולמנוע ממנו להתייבש ומפוצץ.תרופות סבתא רבות לעור יבש כוללות שימוש במרכיבים כמו דבש, שמן שקדים ויוגורט כדי לעזור לשמור על לחות בעור.דבש הוא הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר למשוך לחות פנימהלעור.שמן שקדים הוא מקור עשיר לוויטמין E, המסייע בהזנת העור ולהתייבש.יוגורט הוא מקור נהדר לחומצה לקטית, המסייע לפילינג את העור ולהשאיר אותו לחות.להכנת מסכת לחות, פשוט מערבבים יחד 1 כף דבש, 1 כף שמן שקדים וכף יוגורט.החל את המסכה על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

ניקוי

ניקוי

הוא צעד חשוב בשמירה על בריא העור ומיובש.זה עוזר להסיר לכלוך, שמן וזיהומים שיכולים להצטבר על העור ולהוביל ליובש.אחד התרופות הטובות ביותר לסבתא בעור יבש לניקוי הוא להשתמש במנקה עדין וטבעי.חפש אחד שהוא נטול כימיקלים וניחוחות קשים.אתה יכול גם להכין ניקוי משלך בבית על ידי ערבוב של 1 כף דבש, 1 כף שמן זית וכף חומץ תפוחים.לעסות את התערובת על עורכם ואז שוטפים במים חמים.ניקוי זה יעזור להסיר זיהומים מעורך תוך השארתו מרגישה רכה ומיובשת.

תרופות ביתיות

ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול בעור יבש.אחת התרופות העתיקות ביותר של עור יבש בסבתא היא להשתמש בשיבולת שועל.שיבולת שועל היא פילינג טבעי ומסייע בהסרת תאי עור מתים תוך מתן דחיפה של לחות.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים יחד 1 כף שיבולת שועל עם 1 כף דבש וכפית שמן זית.לעסות את התערובת על עורכם והשאירו אותה 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.אתה יכול גם להשתמש באלוורה כדי לעזור להרגיע ולהתייבש את העור.כל שעליך לעשות הוא למרוח את הג’ל ישירות על העור ולהשאיר אותו במשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות לסבתא לעור יבש?

    כמה תרופות לסבתא לעור יבש כוללות פילינג עם משחה של סודה לשתייה ומים, לחות עם דבש, שמן שקדים ויוגורט, ניקוי בעזרת ניקוי עדין, טבעי, ושימוש בתרופות ביתיות כמו שיבולת שועל ואלואה.

  • מהי הדרך הטובה ביותר לפילוף עור יבש?

    הדרך הטובה ביותר לפילינג עור יבש היא לערבב יחד משחה של סודה לשתייה ומים.החל את העיסה על הפנים שלך ועסה בעדינות בתנועות מעגליות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

עור פנים יבש יכול להוות מטרד, אך עם הסעדים הנכונים של סבתא ניתן לנהל אותו.פילינג, לחות, ניקוי ושימוש בתרופות ביתיות יכול לעזור להפחית את המראה של עור יבש ומעורפל ולחשוף עור בריא ורך יותר מתחת.עם קצת מאמץ, כל אחד יכול לשמור על עורו למראה ולהרגיש במיטבו.

שילוב תרופות לסבתא בשגרת טיפוח העור היומית שלך הוא דרך נהדרת לשמור באופן טבעי לשמור על עורך לחות ובריא.מפילינג ועד לחות ושימוש בתרופות ביתיות, ישנן דרכים רבות לטפל בעור יבש ולהשאיר אותו להיראות במיטבו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן