דף הבית » תרופות סבתא » ביטול נעילת סודות הרפואה של סבתא: כיצד לטפל בשעורה בעין

ביטול נעילת סודות הרפואה של סבתא: כיצד לטפל בשעורה בעין

ריפוי שעורה ברפואה של סבתא

במשך מאות שנים סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לרפא מחלות ולקידום בריאות.אחד השימושים הנפוצים ביותר ברפואה של סבתא הוא לטיפול בשעורה בעין.שעורה היא דלקת עיניים נפוצה הנגרמת על ידי הפטרייה באותו שם.זה מסומן על ידי אדמומיות ומגרד סביב העין וסרט לבן הנוצר מעל העין.

למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים רבים הזמינים לטיפול בשעורה בעין.להלן כמה מהטיפולים היעילים והבטוחים ביותר.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות הן כמה מהטיפולים העתיקים והיעילים ביותר לשעורה בעין.צמחי מרפא נפוצים המשמשים לטיפול בשעורה כוללים קמומיל, קלנדולה, עיניים וגולדנסיליות.ניתן להשתמש בצמחי מרפא אלה לבד או לשלב להכנת תה או משחה.

לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד.קלנדולה היא חיטוי טבעי ויכול לעזור במניעת התפשטות חיידקים.Eyebright הוא עשב המשמש להפחתת דלקת וגירוי, ואילו על פי ההערכה, Goldenseal מועיל לטיפול בפטריות הגורמות לשעורה.

שינויים תזונתיים

תזונה בריאה חיונית לטיפול בשעורה בעין.אכילת שפע של פירות וירקות טריים, כמו גם דגנים מלאים, יכולה לעזור לחזק את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.

בנוסף לתזונה בריאה, שתיית הרבה מים יכולה לעזור לשטוף רעלים ולקדם ריפוי.

טיפ שימושי:

חשוב להימנע מסוכר ומזון מעובד בעת טיפול בשעורה.מזונות אלה יכולים להחליש את מערכת החיסון ולהקשות על הגוף להילחם בזיהום.

תרופות ביתיות

תרופות ביתיות הן כמה מהטיפולים הפופולריים ביותר לשעורה בעין.אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר הוא למרוח קומפרס חם למשך 10 דקות לפחות פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית גירוי ודלקת.

תרופה ביתית פופולרית נוספת היא לערבב חלקים שווים של מים חמים ומלח ולטבל אותם בעין הפגועה.זה יכול לעזור לשמור על ניקיון העין ולהפחית את הסיכון לזיהום.

מסקנה

הרפואה של סבתא יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה לטפל בשעורה בעין.ניתן להשתמש בסעדים צמחיים, שינויים תזונתיים ותרופות ביתיות כדי לסייע בהפחתת גירוי ודלקת, כמו גם למנוע התפשטות של חיידקים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל בטיפול כלשהו.

תרופות ביתיות לשעורה בעין

שעורה בעין היא בעיה שכיחה שניתן לטפל בתרופות ביתיות.הרפואה של סבתא מספקת מספר מתכונים שניתן להשתמש בהם לטיפול בשעורה בעין.תרופות אלה פשוטות וניתן לעשות זאת בנוחות הבית שלך.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לטיפול בשעורה בעין.

תמיסת מי מלח

התרופה הביתית הראשונה לטיפול בשעורה בעין היא תמיסת מי מלח.תמיסה זו מיוצרת על ידי שילוב של כפית מלח וכוס מים חמים.יש להשתמש בפיתרון כדי לשטוף את העין פעמיים ביום עד שבועיים.תרופה זו מסייעת להפחתת הדלקת ולהפחתת אי הנוחות.

קומפרס מלפפון

תרופה ביתית פופולרית נוספת לטיפול בשעורה בעין היא דחיסת מלפפונים.קומפרס זה מיוצר על ידי חתך מלפפון והנחת הפרוסות מעל העין המושפעת.יש להשאיר את הדחיסה על העין למשך 20 דקות לפני הסרתם.תרופה זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העין.

תרופות צמחי מרפא לשעורה בעין

הרפואה של סבתא מספקת גם כמה תרופות צמחי מרפא שניתן להשתמש בהן לטיפול בשעורה בעין.תרופות אלה פשוטות וטבעיות, וניתן לעשות זאת בנוחות הבית שלך.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לטיפול בשעורה בעין.

קומומיל קמומיל

התרופה הצמחית הראשונה לטיפול בשעורה בעין היא דחיסה קמומילית.הדחיסה הזו מיוצרת על ידי התה 1כף פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאחר מכן יש להתאמץ את הפיתרון ולהשתמש בו כדחיסה על העין המושפעת למשך 15 דקות.תרופה זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העין.

Calendula Compress

תרופה צמחית פופולרית נוספת לטיפול בשעורה בעין היא דחיסת קלנדולה.קומפרס זה מיוצר על ידי כפית 1 כפית של פרחי קלנדולה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאחר מכן יש להתאמץ את הפיתרון ולהשתמש בו כדחיסה על העין המושפעת למשך 15 דקות.תרופה זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העין.

הרפואה של סבתא מספקת כמה תרופות ביתי וצמחי מרפא לטיפול בשעורה בעין.תרופות אלה פשוטות וטבעיות, וניתן לעשות זאת בנוחות הבית שלך.הם יעזרו להפחית דלקת ולהרגיע את העין, וניתן להשתמש בהם לטיפול בשעורה בעין במהירות וביעילות.

שאלות נפוצות

מהן הסעדים הביתיים לשעורה בעין?

  • תמיסת מי מלח
  • קומפרס מלפפון

מהן התרופות הצמחיות לשעורה בעין?

  • קומומיל קמומיל
  • calendula compression

הרפואה של סבתא מספקת כמה תרופות ביתי וצמחי מרפא לטיפול בשעורה בעין.תרופות אלה פשוטות וטבעיות ויכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את העין במהירות וביעילות.למידע נוסף על כיצד לטפל בשעורה בעיני הרפואה של סבתא , אנא התייעץ עם הרופא שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן