דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: מבט מבפנים על התרופות שלה לשעורה בעין

סבתא יודעת הכי טוב: מבט מבפנים על התרופות שלה לשעורה בעין

הסעדים של סבתא לשעורה בעין

זו בעיה של פעם שציקה דורות: שעורה בעין.אמנם זהו התרחשות שכיחה ויכול להיות מאוד לא נוח, אך ישנם תרופות ביתיות רבות שסבתותינו רשמו לנו לאורך השנים כדי לעזור להקל על אי הנוחות.להלן כמה מהתרופות שהסבתות שלנו עברו אלינו.

שוטפים את העין במי מלח

אחד התרופות הנפוצות ביותר לשעורה בעין הוא לשטוף את העין במי מלח.זוהי תרופה פשוטה מאוד הכוללת נטילת כפית מלח ומפיסתו בכוס מים חמים.לאחר מומסת המלח, השתמש בטפטפת כדי לטפטף בעדינות את תמיסת המלח לעין הפגועה.אפשר לפתרון המלח להישאר בעין מספר דקות, ואז להשתמש במטלית נקייה כדי למחוק בעדינות כל תמיסה שנותרה.תרופה זו מועילה במיוחד אם השעורה טרם הוסרה מהעין, מכיוון שתמיסת המלח עוזרת לשחרר את התבואה ולהקל על ההסרה.

השתמש בקומפרס חם

תרופה נוספת שסבתותינו המליצו היא להשתמש בדחיסה חמה על העין המושפעת.לשם כך, משרים מטלית נקייה במים חמים והניחו אותו מעל העין הפגועה במשך מספר דקות.החום מהדחיסה עוזר להרגיע את העין, מה שיכול להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי השעורה.

טיפ: השתמש במים מתוקים לדחיסה

חשוב לוודא שאתה משתמש במים מתוקים לדחיסה.מים ישנים או עומדים יכולים להכיל חיידקים העלולים לגרום לגירוי נוסף בעין, לכן הקפידו להשתמש במים מתוקים בכל הזדמנות אפשרית.

החל דבש על העין

בנוסף לשימוש בדחיסה חמה, הסבתות שלנו המליצו גם למרוח דבש על העין המושפעת.לדבש יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי שעורה בעין.כדי למרוח את הדבש, פשוט השתמש בטיפה כדי להניח כמה טיפות דבש על העין הפגועה.יש להשאיר את הדבש בעין מספר דקות, ואז למחוק בעדינות במטלית נקייה.

השתמש בשקית תה

לבסוף, הסבתות שלנו המליצו להשתמש בשקית תה בעין הפגועה.לשם כך, פשוט תלויים שקית תה במים חמים למשך מספר דקות ומאפשרים לו להתקרר.ברגע ששקית התה קרירה, הניחו אותו מעל העין המושפעת למשך מספר דקות.שקית התה מסייעת להפחתת דלקת וגירוי בעין, ומספקת הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי השעורה.

אלה רק כמה מהתרופות שהסבתות שלנו עברו אלינו לאורך השנים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות יעילים במתן הקלה מאי הנוחות הנגרמת על ידי שעורה בעין.אז בפעם הבאה שתמצא את עצמך מתמודד עם הבעיה הלא נוחה הזו, נסה את אחד מהתרופות הללו ובדוק אם זה יכול לספק לך הקלה.

טיפולים יעילים לשעורה בעין

הסעדים של סבתא לשעורה בעין הם דרך נהדרת לעזור בטיפול בבעיה הנפוצה הזו.שעורה בעין היא זיהום בעין הנגרמת על ידי סוג של פטרייה הנקראת שעורה.מצב זה יכול לגרום לאדמומיות, גירוד וכאב בעין.הסעדים של סבתא לשעורה בעין משמשים לרוב כאלטרנטיבה טבעית לטיפולים רפואיים מסורתיים.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת דלקת, להילחם בזיהום ולקידום ריפוי.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לשעורה בעין.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים מזוקקים והחל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת למשך 10 דקות לפני שטיפתם במים פושרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת לשעורה בעין.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו ל -10 מ ‘לפני שטיפתם במים פושרים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשמן קוקוס אורגני ולא מזוקק.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לשעורה בעין

כמה זמן עלי להשאיר את הסעדים על העין?

עבור חומץ תפוחים וגם שמן קוקוס, מומלץ להשאיר את הסעדים באזור הפגוע למשך 10 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

האם יש תופעות לוואי של שימוש בתרופות של סבתא לשעורה בעין?

הסעדים של סבתא לשעורה בעין הם בדרך כלל בטוחים לשימוש.עם זאת, חשוב לבדוק תמיד אזור קטן של עור לפני שמריחים אותו על העין.אם אתה חווה גירוי או כאב כלשהו, הפסק להשתמש מייד.

הסעדים של סבתא לשעורה בעין הם דרך נהדרת לעזור בטיפול בבעיה שכיחה זו ללא שימוש בטיפולים רפואיים מסורתיים.חומץ תפוחים ושמן קוקוס הם שניהם תרופות יעילות להפחתת דלקת, לחימה בזיהום ולקידום ריפוי.עם זאת, חשוב לבדוק תמיד אזור קטן של עור לפני יישום הסעדים על העין.על ידי שימוש בתרופות של סבתא לשעורה בעין, אתה יכול לעזור לטפל במצב זה בצורה טבעית ובטוחה.

למידע נוסף על הסעדים של סבתא לשעורה בעין, צ’ק בדף הוויקיפדיה הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן