ברונכיטיס תרופות סבתא

תרופות ברונכיטיס מסבתא

ברונכיטיס היא זיהום בדרכי הנשימה המשפיע על הסמפונות, שהם דרכי הנשימה המובילות אוויר פנימה והחוצה מהריאות שלך. זה נפוץ ביותר אצל אנשים מעל גיל 50.

ברונכיטיס יכולה להיגרם על ידי וירוס, חיידקים או אלרגיות. זה יכול להיגרם גם מעישון או חשיפה לעישון פסיבי. התסמינים כוללים שיעול וליחה, כאבים בחזה, חום וקוצר נשימה.

חזה.

ברונכיטיס ניתן לטפל במגוון רחב של תרופות מתרבויות שונות. תרופה אחת היא לשתות הרבה נוזלים כדי לעזור לדלל את הריר בריאות. עם זאת, אם את בהריון או מניקה עדיף לא לשתות יותר מדי נוזלים מכיוון שהדבר עלול להוביל להתייבשות.

ברונכיטיס ניתן לטפל באמצעות תרופות טבעיות, אך ראשית יש לאבחן אותה על ידי רופא. ישנן תרופות טבעיות רבות לברונכיטיס כמו ג’ינג’ר, דבש, שמן מנטה, שמן עץ התה וציפורן.

תוכן העניינים:

ברונכיטיס אצל תינוקות

ברונכיטיס היא זיהום בדרכי הנשימה הנראה לעתים קרובות אצל תינוקות. זה נגרם על ידי וירוס וניתן לטפל בו באמצעות אנטיביוטיקה.

ברונכיטיס אצל תינוקות מתחיל בדרך כלל עם תסמינים כמו שיעול, צפצופים וקשיי נשימה. אם לתינוק יש אחד מהתסמינים הללו, יש לקחת אותם לרופא מיד. הרופא יבצע בדיקה גופנית ויכול לבקש גם בדיקות דם במידת הצורך.

ליחה תינוקות תרופות סבתא

תינוקות ליחה הם סוג של תינוק שמתקשה לנשום. חלק מהתינוקות הללו דורשים שימוש בתרופות כדי לעזור להם לנשום.

ניתן לטפל בתינוקות ליחה במגוון תרופות, אך ישנם ילדים הזקוקים לתרופה שאינה זמינה בארצות הברית. תרופות הליחה הנפוצות ביותר לתינוקות הן אוסלטמיביר ואיבופרופן.

ניתן לטפל בתינוקות ליחה במגוון תרופות, אך ישנם ילדים הזקוקים לתרופה שאינה זמינה בארצות הברית. תרופות הליחה הנפוצות ביותר לתינוקות הן אוסלטמיביר ואיבופרופן.

טיפול בברונכיטיס

ברונכיטיס היא זיהום בדרכי הנשימה הפוגע בקרום הריר של הסימפונות. זה נגרם על ידי וירוס ומתפתח בדרך כלל לאחר הצטננות או זיהומים אחרים בדרכי הנשימה.

הטיפול בברונכיטיס אינו קל מכיוון שהוא יכול להשתנות בהתאם לחומרת המחלה ולסיבוכיה. טיפול ברונכיטיס כולל בדרך כלל מנוחה, הקלה בכאבים ואנטיביוטיקה.

איך לטפל בברונכיט

ברונכיטיס היא מחלה נפוצה בדרכי הנשימה הגורמת לדלקת של הסמפונות, שהם דרכי הנשימה בריאות שלך. זה יכול להיגרם על ידי זיהום או אלרגיות וזה מטופל בדרך כלל עם אנטיביוטיקה ותרופות אנטי דלקתיות כמו קורטיקוסטרואידים. תסמיני ברונכיטיס כוללים שיעול ליחה, חום, כאבים בחזה, קוצר נשימה ועייפות.

טיפול ברונכיטיס תלוי לעתים קרובות בכמה זמן סבלת ממנה ואם יש לך מחלות בסיסיות אחרות שעלולות לסבך את הטיפול כגון אסטמה או COPD

ליחה ירוקה בגרון

ליחה היא נוזל סמיך, ירוק וצמיג שניתן להשתעל מהחלק האחורי של הגרון.

ליחה ירוקה בגרון יכולה להיגרם מהרבה דברים. זה יכול להיות מהצטננות או מאלרגיות, אבל זה יכול להיות גם ממשהו רציני יותר כמו סרטן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן