דף הבית » תרופות סבתא » גלה את הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לבחילה בהריון

גלה את הסעדים שנבדקו בזמן של סבתא לבחילה בהריון

הגורמים לבחילה בהריון

הריון הוא זמן של התרגשות ושמחה רבה, אך הוא יכול להגיע גם עם כמה תסמינים לא נעימים.אחת הנפוצות ביותר היא בחילה, שיכולה להתרחש בכל עת במהלך ההיריון.בחילה יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל שינויים הורמונליים, לחץ, עייפות ומחלות בוקר.זה יכול להיגרם גם על ידי מצב רפואי בסיסי, כמו נגיף קיבה או הרעלת מזון.בכל מקרה, זה יכול להיות סימפטום מאוד לא נוח וחשוב למצוא דרכים לנהל אותו.

הסעדים של סבתא לבחילה בהריון

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לאורך הדורות כדי לסייע בניהול בחילות במהלך ההיריון.להלן כמה מהטובים ביותר:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש לטיפול בבחילה וזה תרופה נהדרת לנשים בהריון.בין אם תבחר לקחת את זה בצורת קפסולה או כתה, ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הבחילה ולהקל על אי הנוחות בבטן.

2.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת רפואה סינית מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בבחילה.החלת לחץ על נקודות מסוימות על מפרקי כף היד או בקרסוליים יכולה לעזור להפחית את הבחילות ולהעניק הקלה.

3.מנטה

הניחוח המרגיע של מנטה יכול לעזור להפחית את הבחילה.נסה להפיץ שמן אתרי מנטה בביתך או לשתות תה מנטה.

4.הידרציה

להישאר לחות חשובה במהלך ההיריון, וזה יכול גם לעזור להקל על בחילה.וודא שאתה שותה הרבה מים לאורך היום ונמנע ממשקאות עשירים בסוכר.

5.הימנע ממזונות מסוימים

מזונות מסוימים יכולים לעורר בחילה במהלך ההיריון, ולכן חשוב לזכור את מה שאתה אוכל.הימנע מאוכלים מתוקים מדי, שמנוניים או חריפים, כמו גם ממזונות עשירים בשומן.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מגלה שהבחילה מכריעה מדי, הנחת דחיסה קרה על המצח שלך או על גב הצוואר שלך יכולה לעזור להפחית את הבחילה ולהקלה.

מסקנה

בחילה היא סימפטום שכיח מאוד במהלך ההיריון ויכול להיות די לא נוח.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת להקל על אי הנוחות ולספק הקלה.על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל, תוכלו למצוא את ההקלה הדרושה לכם.

הסעדים של סבתא לבחילה בהריון: חלק 2

השליש השני של ההיריון נחשב לרוב לזמן המאושר והנוח ביותר עבור אישה.הבחילה בדרך כלל נעלמה, והתינוק מתחיל לצמוח.עם זאת, זה לא נדיר שנשים בהריון עדיין חוות בחילות והקאות בשליש השני.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שסבתא נהגה לעזור להקל על אי הנוחות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה, וזה יכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורות רבות, כמו תה ג’ינג’ר, סוכריות ג’ינג’ר או ג’ינג’ר אייל.ניתן לקחת אותו גם בצורת קפסולה, או להוסיף למזון או שייק.נשים בהריון צריכות לדבר עם הרופא שלהן לפני נטילת ג’ינג’ר, מכיוון שהיא יכולה לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

PEPPERMINT

Peppermint הוא תרופה פופולרית נוספת לבחילות והקאות.יש לזה השפעה מרגיעה על הבטן ויכולה לעזור להפחית את הבחילות והקאות.תה מנטה הוא דרך נהדרת לנקוט בתרופה זו, מכיוון שהוא ניתן ללגום לאורך כל היום.ניתן להשתמש בשמן מנטה גם במפזר, או שניתן לשפשף אותו על מפרקי כף היד כדי לעזור בבחילה.שוב, חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה לוקח מנטה, מכיוון שהוא יכול לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

אקופרסורה

אקופרסורה היא תרגול ריפוי סיני עתיק הכרוך ביישום לחץ על נקודות מסוימות על הגוף.ההערכה היא כי נקודות לחץ אלה יכולות לעזור להקל על הכאב ובחילה.ישנן מספר נקודות לחץ שניתן להשתמש בהן כדי לעזור בבחילה במהלך ההיריון.אלה כוללים את ה- WRIST, החלק הפנימי של המרפק ובסיס האגודל.חשוב לדבר עם רופא או בדיקת דיקור לפני השימוש באקופרסורה, מכיוון שזה יכול להיות מסוכן אם נעשה בצורה לא נכונה.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא לבחילה בהריון?

הסעדים של סבתא לבחילה בהריון כוללים ג’ינג’ר, מנטה ואקופרסורה.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להקל על בחילות והקאות במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

האם הסעדים של סבתא בטוחים במהלך ההיריון?

הסעדים של סבתא לבחילה בהריון יכולים להיות בטוחים בדרך כלל, אך חשוב לדבר עם רופא לפני שהוא לוקח מישהו מהם.הם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן עדיף לקבל ייעוץ רפואי לפני שתשתמש באחת מהתרופות הללו.

הסעדים של סבתא לבחילה בהריון יכולים להיות דרך יעילה להקל על בחילות והקאות.ג’ינג’ר ופפרמינט הם תרופות פופולריות ששימשו במשך מאות שנים, ואקופרסורה היא תרגול ריפוי עתיק שניתן להשתמש בו כדי לעזור בבחילה.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות. התרופות של סבתא לבחילה בהריון יכולות להיות דרך בטוחה ויעילה לסייע בתופעות לוואי בלתי נוחות זו של הריון./p>

סיכום: הסעדים של סבתא לבחילה בהריון יכולים להיות דרך יעילה להקל על בחילות והקאות בשליש השני.ג’ינג’ר, מנטה ואקופרסורה הם כולם תרופות פופולריות ששימשו במשך מאות שנים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שנטילת תרופות אלה, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.הסעדים של סבתא לבחילה בהריון יכולים להיות דרך בטוחה ויעילה לעזור בתופעת לוואי לא נוחה זו של ההיריון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן