דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים המנוסים והאמיתיים של סבתא לטיפול באבעבועות העוף!

הסעדים המנוסים והאמיתיים של סבתא לטיפול באבעבועות העוף!

הסעדים של סבתא לאבעבועות רוח

טקס ילדות של מעבר, אבעבועות רוח הוא נגיף הפוגע בילדים רבים.אמנם הוא בדרך כלל קל וניתן לטפל בו בתרופות ללא מרשם, אך זה יכול גם לגרום לאי נוחות רבה וגרד.לסבתא אולי היו תרופות משלה לאבעבועות רוח שהיא שיתפה עם ילדיה שלה, ועכשיו עם שלהם.להלן רק כמה מהתרופות שהועברו לאורך הדורות.

אמבטיות שיבולת שועל

אחד התרופות הנפוצות ביותר עבור אבעבועות רוח הוא אמבט שיבולת שועל.שיבולת שועל מכילה תרכובות הנקראות Avenanthramides, שלפי ההערכה מסייעות להקל על גירוד ודלקת.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף 1 כוס שיבולת שועל למי אמבטיה חמים, מערבבים אותו פנימה ותן לילדכם להשרות למשך 15 עד 20 דקות.

מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תמצית צמח המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות, שיכולות לעזור להרגיע את הגירוד והגירוי של אבעבועות רוח.כדי להשתמש בו, יש למרוח את המכשפה לוז על כדור כותנה וטייל אותו באזורים המושפעים.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הגירוד והדלקת הקשורים לאבעבועות רוח.כדי להכין דחיסה קר, פשוט להשרות מטלית נקייה במים קרים ולהסתובב.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.חזור על מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לעזור להקל על הגירוד של אבעבועות רוח, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה או בד ונותנים לו לשבת 10 עד 15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

הסעדים של סבתא לאבעבועות רוח – חלק 2

התרופות של סבתא לאבעבועות רוח הועברו לאורך דורות והם עדיין משמשים כיום כדי לעזור להקל על אי הנוחות של מחלת ילדות נפוצה זו.מאמר זה מספק רשימה של כמה מהתרופות הפופולריות ביותר, היתרונות שלהם וכיצד להשתמש בהם ביעילות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם גישה טבעית והוליסטית לטיפול באבעבועות רוח.שימוש בצמחי מרפא יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אבעבועות רוח ולספק נוחות.כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא עבור אבעבועות רוח כוללות:

  • תה קמומיל: תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד הקשורים לאבעבועות רוח.
  • Echinacea: עשב זה בעל תכונות אנטי -ויראליות ויכול לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף.
  • לימון בלאם: עשב זה הוא בעל תכונות חיטוי ואנטי -פטרייתי, שיכולים לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות זיהום משני.
  • שורש ליקריץ: עשב זה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית נפיחות ואודם הקשורים לאבעבועות רוח.

יש להשתמש ב

עשבי תיבול בשילוב עם טיפולים אחרים ויש ליטול אותם על ידי רופא או צמחי מרפא.

שינויים תזונתיים

ביצוע שינויים תזונתיים יכול לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף.אכילת מזונות עשירים בוויטמין A, כמו גזר, בטטות ותרד, יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הסימפטומים של אבעבועות רוח.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, אשכוליות וקיווי, יכולה גם לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף.

הימנעות ממזונות מעובדים וסוכרים יכולה גם לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף ולהגביר את מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים של סבתא לאבעבועות רוח?

התרופות של סבתא לאבעבועות רוח כוללות תרופות צמחי מרפא, כמו תה קמומיל, אקינצאה, מזור לימון ושורש ליקריץ, כמו גם שינויים תזונתיים, כמו אכילת מזונות העשירים בוויטמין A וויטמין C, והימנעות מהתהליךD ו- Sukary Foods.

איך הסעדים של סבתא יכולים לעזרה באבעבועות עוף?

התרופות של סבתא לאבעבועות רוח יכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים הקשורים למחלת ילדות נפוצה זו.תרופות צמחיות, כמו תה קמומיל, Echinacea, Balm Lemon ושורש ליקריץ, יכולים לעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לאבעבועות רוח.אכילת תזונה מאוזנת הכוללת שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית את חומרת אבעבועות העוף ולהגביר את מערכת החיסון.

התרופות של סבתא לאבעבועות רוח יכולות לספק הקלה ונוחות לאלה הסובלים ממחלת ילדות נפוצה זו.על ידי שימוש בתרופות צמחי מרפא, ביצוע שינויים תזונתיים והימנעות ממזון מעובד וסוכר, ניתן להפחית את חומרת אבעבועות העוף ולהגביר את מערכת החיסון.

התרופות של סבתא לאבעבועות רוח שימשו במשך דורות וממשיכים לשמש כיום כדי לעזור לסובלים ממחלת ילדות נפוצה זו.על ידי שימוש בתרופות צמחי מרפא, ביצוע שינויים תזונתיים והימנעות ממזון מעובד וסוכר, ניתן להפחית את חומרת אבעבועות העוף ולהגביר את מערכת החיסון.

הסעדים של סבתא לאבעבועות רוח הם דרך בטוחה וטבעית להפחית את חומרת מחלת הילדות הנפוצה הזו.על ידי שימוש בתרופות צמחי מרפא, ביצוע שינויים תזונתיים והימנעות ממזון מעובד וסוכר, ניתן להפחית את הסימפטומים של אבעבועות רוח ולהגביר את מערכת החיסון.בנוסף, התרופות של סבתא לאבעבועות רוח מספקות אמצעי להתחבר לעבר וללמוד על שיטות מסורתיות לטיפול במחלות. תרופות של סבתא עבור אבעבועות רוח מספקים דרך בטוחה וטבעית לצמצום חומרת מחלת הילדות הנפוצה הזו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן