דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הסודיים של סבתא לכאבי שיניים – מוכחים ונבדקו!

הסעדים הסודיים של סבתא לכאבי שיניים – מוכחים ונבדקו!

מבוא

כאב שיניים הוא בעיה שכיחה שיכולה להיות כואבת במיוחד ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הם כמה מהתרופות הביתיות הוותיקות והאמינות ביותר לכאבי שיניים.החל מתה צמחים ועד גרגר עם מי מלח, התרופות הללו קיימות כבר מאות שנים ועדיין משמשות כיום על ידי אנשים רבים.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים ונדון כיצד הם יכולים לעזור לספק הקלה.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הסתמכו במשך דורות, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לכאבי שיניים:

1.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לכאבי שיניים.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -מיקרוביאליות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשמן ציפורן, פשוט טבלו ספוגית כותנה בשמן ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

2.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פופולרית לכאבי שיניים.מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

3.תה צמחים

על פי ההערכה, תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלול כפית העשב הרצוי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ולוגמים לאט בזמן שהתה עדיין חם.

4.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה והמרחו אותה על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.

טיפ ייחודי

קצה ייחודי ומועיל להקלה על כאב שיניים הוא לנסות תערובת של סודה לשתייה ומים.ידוע כי סודה לשתייה בעלת תכונות אנטיספטיות ויכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

מסקנה

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הסתמכו במשך דורות, ורבים מהם עדיין משמשים כיום.משמן ציפורן ועד תה צמחים, תרופות אלה יכולות לעזור לספק הקלה מכאבי שיניים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את הגורם הבסיסי לכאב השיניים, אך הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה זמנית מכאב ואי נוחות.

תרופות לכאבי שיניים של סבתא

סעדים של כאב שיניים של סבתא הסתמכו במשך דורות.עד היום, רבים מהתרופות המסורתיות הללו נותרו יעילים בטיפול בכאבי כאב שיניים.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים שהועברו מדור לדור.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לכאבי שיניים.הוא מכיל יוגנול, שהוא תכונות הרדמה טבעיות ואנטי -מיקרוביאליות המסייעות להרוג חיידקים שעלולים לגרום לכאב.כדי להשתמש בו, פשוט הניחו כמה טיפות שמן ציפורן על כדור כותנה והמרחו אותו על האזור הפגוע.אם אתה מעדיף, אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן לכוס מים חמים ולהשתמש בו כשטיפת פה.

שטיפת מי מלח

מי מלח הם עוד תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים.זה עוזר להפחית דלקת, להפחית נפיחות ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לכאב.כדי להשתמש בו, פשוט ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.דאג לשטוף את הפה שלך היטב כדי להיפטר מכל חלקיקי המזון שעלולים להיתקע בין השיניים שלך.

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאב שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט מוחץ fe feW ציפורן של שום ומערבבים אותו עם מעט שמן זית.מרחו תערובת זו ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה מספר דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.אתה יכול גם ללעוס על שן שום, אך הקפד לשטוף את הפה שלך אחר כך.

בצל

בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי שיניים.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאב שיניים.כדי להשתמש בו, פשוט חותכים בצל לפרוסות דקות והניחו אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו את פרוסות הבצל במקום מספר דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

תה מנטה

תה PEPPERMINT תה הוא תרופה ביתית פופולרית לכאבי שיניים.הוא מכיל מנטול, המסייע להרגיע את הכאב ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בו, פשוט תלול כפית עלי מנטה בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ונותנים לו להתקרר לפני השימוש בו כשטיפת פה.

סיכום

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הסתמכו במשך דורות.שמן ציפורן, שטיפת מי מלח, שום, בצל ותה מנטה הם חלק מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים.לכל הסעדים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאב שיניים.כולם קלים לשימוש וניתן להשתמש בהם בנוחות הבית שלך.

שאלות נפוצות

הם הסעדים של סבתא לכאבי שיניים בטוחים?

כן, הסעדים של סבתא לכאבי שיניים הם בדרך כלל בטוחים לשימוש.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן, מכיוון שתרופות מסוימות עשויות שלא להתאים לכולם.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא לכאב שיניים?

יש להשתמש בתרופות של סבתא לכאבי שיניים לפי הצורך.באופן כללי, עדיף להשתמש בסעדים אלה לא יותר מפעמיים ביום ולהפסיק את השימוש אם הכאב נמשך.

הסעדים של סבתא לכאבי שיניים קיימים כבר דורות ורבים מהם נשארים יעילים בטיפול בכאבי כאב שיניים.שמן ציפורן, שטיפת מי מלח, שום, בצל ותה מנטה הם חלק מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים.לכל הסעדים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאב שיניים. התרופות של סבתא לכאבי שיניים בדרך כלל בטוחים לשימוש ויש להשתמש בהם לפי הצורך.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא השיניים שלך לפני שתשתמש בתרופות ביתיות כלשהן, מכיוון שתרופות מסוימות עשויות שלא להתאים לכולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן