דף הבית » תרופות סבתא » סבתא יודעת הכי טוב: 6 תרופות שנבדקו בזמן על כואב גרון ושיעול הקלה

סבתא יודעת הכי טוב: 6 תרופות שנבדקו בזמן על כואב גרון ושיעול הקלה

הסעדים של סבתא לכאבי גרון ושיעול

שיעול וגרון כואב יכולים להיות מעצבנים, במיוחד כשהם מתעכבים במשך ימים או שבועות.למרבה המזל, יש כמה תרופות טבעיות שעליהן הסתמכו סבתותינו במשך מאות שנים.החל מתה צמחים ועד גרגר עם מי מלח, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.להלן כמה מהתרופות הסבתות הנסו והנבדקות ביותר לגרונות וכאבות.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לגרונם וכאבים.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ושורש ליקריץ יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.חשוב גם לשתות שפע נוזלים כדי לשמור על הגרון לחות ולהדק את הריר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפוך תה צמחים ליעיל יותר, הוסף כפית דבש וסחיטת מיץ לימון.הדבש יעזור לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי, ואילו מיץ הלימון יכול לעזור בפירוק הריר ולהפחית את הדלקת.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לגרונם וכאבים.המלח מסייע בהפחתת הדלקת, בעוד שהמים החמים עוזרים להרגיע את הגרון ולשחרר ריר.להכנת גרגר מלח, ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.חזור על ארבע פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פופולרית נוספת לגרונם וכאבים.הקיטור עוזר לשחרר ריר, להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי לבצע שאיפת אדים, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה גדולה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, הקפידו לעצב את העיניים.נשמו פנימה את הקיטור למשך 10 דקות, ואז שטפו את הגרון במי מלח חמים.חזור על זה עד שלוש פעמים ביום.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה פופולרית לגרונם וכואב שיעול.הדבש עוזר לצבוע את הגרון ולהפחית את הגירוי, ואילו הלימון מסייע לדלל את הריר ולהפחית דלקת.להכנת תרופה דבש ולימון, מערבבים שתי כפיות דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד ארבע פעמים ביום.

צמחי מרפא לוזנגס

מחבילי צמחים יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.חפשו רוזנגים שנעשו עם עשבי תיבול כמו Echinacea, Licurice ו- Marshmallow Root.עשבי תיבול אלה ידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי דלקתיות.תמצוץ מכשיר עד ארבע פעמים ביום.

שום ובצל

שום ובצל הם בעלי תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית תסמינים של גרון וכאבים כואבים.כדי להכין תרופת שום ובצל, קוצצים ציפורן שום אחד ובצל אחד לחתיכות קטנות ומוסיפים אותם לסיר מים רותחים.מבשלים את התערובת למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את הנוזל עד שלוש פעמים ביום.

מסקנה

כאב גרון ושיעול יכול להיות מעצבן, אך למרבה המזל יש כמה תרופות מנוסות ונבדקות עליהן הסתמכו סבתותינו במשך מאות שנים.תה צמחי מרפא, גרגר עם מי מלח, שאיפת אדים, דבש ולימון, גזעי צמחים ושום ובצל הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את ההחלמה.

תרופות ביתיות לכאבי גרון ושיעול הקלה

הסעדים של סבתא לכאבי גרון ושיעול הם חלק מהטיפולים הטבעיים הפשוטים והיעילים ביותר למחלות שכיחות אלה.החל מגרגלייה עם מי מלח ועד להכנת תה צמחים מרפא, תרופות אלה יכולות לעתים קרובות לספק הקלה מתסמיני גרון כאב ואף לעזור להפחית את השיעול.להלן מספר שיטות מנוסות ואמיתיות בהן תוכלו להשתמש.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד מתרופות הגרון הוותיקות והאמינות ביותר.להכנת הגרגר, ממיסים 1 כפית מלח ב 8 גרם מים חמים.גרגרו עם מי המלח למשך כמה דקות ואז לירוק אותם החוצה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב הקשור לכאבי גרון.

תרופות תה צמחים

במשך מאות שנים נעשה שימוש בתה צמחים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאב גרון ושיעול.כדי להכין תרופת תה צמחים, כפית תלולה 1 של עשבי תיבול יבשים כמו קמומיל, שורש ליקריץ או שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ולוגמים אותו לאט.זה יכול לעזור להפחית את השיעול ולהרגיע את כאב הגרון.

טיפים נוספים לכאבי גרון ושיעול הקלה

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם כמה טיפים אחרים שיכולים לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורים לכאבי גרון ושיעול.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לשמור על חוטי הגרון ולהפחית את הגירוי.בנוסף, שימוש בכוכב אדים בחדר השינה יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את השיעול.לבסוף, הימנעות מגירויים כמו עשן ואבק יכולה לעזור להפחית את השיעול ולמנוע מהגרון להתעצבן.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות ביתיות לכאבי גרון ושיעול?
    כמה תרופות ביתיות לכאבי גרון ושיעול הקלה כוללות גרגרים עם מי מלח, שתיית תה צמחים, שתיית שפע נוזלים, שימוש באדים בחדר השינה והימנעות מגירויים כמו עשן ואבק.

הסעדים של סבתא לכאבי גרון ושיעול שימשו במשך מאות שנים כדי לספק הקלה ממחלות שכיחות אלה.טיפולים טבעיים פשוטים אלה יכולים לרוב לספק הקלה מיידית מתסמיני גרון כואבים ולהפחית את השיעול.בנוסף, ביצוע שינויים באורח החיים כמו שתיית שפע של נוזלים, שימוש באדים והימנעות מגרירים יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות ולשמור על בריא הגרון.על ידי שילוב של כמה מהתרופות הללו בשגרה היומיומית שלך, אתה יכול לעזור להפחית את הסיכוי שלך להשיג גרון או שיעול בעתיד.

הגדרת הוויקיפדיה של התרופות של סבתא מספקת סקירה מקיפה של הטיפולים השונים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מגווןשל מחלות.

לסיכום, הסעדים של סבתא לכאבי גרון ושיעול יכולים לספק דרך בטוחה ויעילה להפחתת אי הנוחות ולשמור על בריאות הגרון.בין אם תבחרו לגרגר במי מלח או להכין תה צמחים מרפא, טיפולים פשוטים אלה יכולים לרוב לספק הקלה מהירה מתסמיני גרון כואבים ולהפחית את השיעול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן