דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הסודיים של סבתא לרעפים: איך להשיג הקלה במהירות!

הסעדים הסודיים של סבתא לרעפים: איך להשיג הקלה במהירות!

מה שסבתא ידעה: תרופות טבעיות לחוגרת

קשה להאמין שמשהו כואב ומעצבן כמו רעפים ניתן לטפל בתרופות טבעיות.אבל זה בדיוק מה שסבתא נהגה לעשות.היא האמינה בכוח הריפוי של תרופות טבעיות וידעה שטיפולים פשוטים ויעילים אלה יכולים לעזור להקל על אי הנוחות והכאב של שלבקת חוגרת.

שלבקת חוגרת נגרמת על ידי אותו נגיף הגורם לאבעבועות רוח.הנגיף מפעיל מחדש בגוף וגורם לפריחה כואבת ומגרדת.זה יכול לגרום לתחושת שריפה או עקיצה אינטנסיבית, שלפוחיות ודלקת.אמנם אין תרופה לרעפים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.

H2: תרופות טבעיות לחוגרת

לסבתא היו כמה תרופות טבעיות בה נהגה לטפל ברעפים.להלן כמה מהפופולריות ביותר:

  • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול שלבקת חוגרת.זה עוזר להפחית גירוד, דלקת וכאב.סבתא הייתה מערבבת חלק אחד חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים חמים ומרחים את התערובת על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.
  • שמן עץ התה – שמן עץ התה כולל תכונות חיטוי, אנטי -פטרייתיות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.סבתא הייתה מדללת שמן עץ התה בשמן נשא (כמו שמן קוקוס או שמן זית) ומורחים אותו על האזור הנגוע שלוש פעמים ביום.
  • שמן לבנדר-שמן לבנדר כולל תכונות אנטי-דלקתיות, אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, שיכולים לעזור להפחית את הכאב, הגירוד והדלקת.סבתא הייתה מדללת שמן לבנדר בשמן נשא ומורחת אותו על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.
  • דבש – דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל שלבקת חוגרת.זה עוזר להפחית גירוד, דלקת וכאב.סבתא תחיל דבש גולמי ישירות על האזור המושפע שלוש פעמים ביום.

H2: טיפים מועילים

חשוב לציין כי תרופות טבעיות הן לא תמיד דרך הפעולה הטובה ביותר עבור שלבקת חוגרת.אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, פנה לטיפול רפואי באופן מיידי.בנוסף, חשוב לתרגל היגיינה טובה בעת טיפול שלבקת חוגרת.שטפו את הידיים ביסודיות לפני ואחרי החלת הסעדים כדי להימנע מפיזור הנגיף.

H3: טיפ ייחודי

הנה טיפ ייחודי שסבתא ידעה עליו: נסה להשתמש בקומפרס קר.החל קומפרס קר (כמו מגבת ספוגה במים קרים) על האזור המושפע במשך 15 דקות בכל פעם שלוש פעמים ביום.זה יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.

תרופות טבעיות עבור שלבקת חוגרת

הסעדים של סבתא לרעפים הם חלק מהפתרונות הטבעיים היעילים ביותר לטיפול בתסמינים הכואבים והלא נוחים.שלבקת חוגרת נגרמת על ידי נגיף Varicella-Zoster, שהוא אותו נגיף הגורם לאבעבועות רוח.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הכאב, הגירוד והדלקת, ואף עשויים להפחית את משך ההתפרצות.

עשבי תיבול ותוספי מזון

תרופות צמחי מרפא שימשו לטיפול שלבקת חוגרת מאז ימי קדם.עשבי תיבול כמו כורכום, ג’ינג’ר ואכינצאה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.עשבי תיבול אחרים כמו שורש וורט ושיקי של סנט ג’ון יכולים לעזור להפחית גירוד ואי נוחות.תוספים כמו ויטמין E ופרוביוטיקה עשויים להועיל גם בטיפול שלבקת חוגרת.

שמנים אתרים

שמנים אתריים הם תרופה טבעית נוספת לרעפים.שמנים כמו עץ תה, לבנדר וקמומיל יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.ניתן ליישם שמנים אתרים ישירות על האזור המושפע או מדוללים בשמן נשא כמו קוקוס או שמן חוחובה ליישום מקומי מרגיע.

דיאטה ותזונה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חשובה לטיפול שלבקת חוגרת.מזונות כמו פירות, ירקות, אגוזים וקטניות עשירים בנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.חשוב גם לשתות הרבה נוזלים, במיוחד מים, שכן התייבשות יכולה להחמיר תסמינים.

טיפולים אחרים

OTHEטיפולי R עבור רעפים עשויים לכלול משחות אקטואליות ומשחות, כמו קרם קלמין או קרם קפסאיצין.אלה יכולים להפחית גירוד ודלקת ועשויים לספק הקלה מסוימת מכאב.חשוב גם לקבל שפע של מנוחה ולתרגל טכניקות להפחתת לחץ, כמו יוגה או מדיטציה, שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם כמה תרופות טבעיות לחוגרת?
    ת: כמה תרופות טבעיות לרעפים כוללים תרופות צמחיות, שמנים אתרים, שינויים תזונתיים וקרמים אקטואליים.תרופות צמחיות כמו כורכום, ג’ינג’ר ואכינצאה יכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.שמנים אתרים כמו עץ תה, לבנדר וקמומיל יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת ושתיית נוזלים רבים יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הרעפים.

הסעדים של סבתא לרעפים הם דרך בטוחה ויעילה להפחתת הכאב והאי נוחות הקשורים לנגיף.תרופות צמחיות, שמנים אתרים, שינויים תזונתיים וקרמים אקטואליים יכולים לעזור להפחית את עוצמת תסמיני הרעפים.חשוב לדבר עם רופא לפני שתתחיל טיפולים או תוספי מזון חדשים, וכדי להבטיח שתוכנית טיפול כלשהי מותאמת לאדם.בנוסף, חשוב לתרגל טכניקות להפחתת לחץ ולקבל מנוחה רבה כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון.על ידי ביצוע צעדים פשוטים אלה, ניתן לנהל שלבקת חוגרת ולהפחית את הסימפטומים. התרופות של סבתא עבור שלבקת חוגרת יכולות להיות בעלת ברית עוצמתית בניהול מצב לא נוח זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן