דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים הקסומים של סבתא: איך להיפטר מהשיעול המעצבן הזה!

הסעדים הקסומים של סבתא: איך להיפטר מהשיעול המעצבן הזה!

שימוש בסעדים של סבתא לטיפול בשיעול מעצבן

שיעול הוא סימפטום שכיח של מחלות רבות, החל מהצטננות למחלות חמורות יותר כמו ברונכיטיס, ויכולים להיות מעצבנים ומפריעים גם לחיי היומיום.אמנם ניתן לטפל ברוב השיעול בתרופות ללא מרשם, אך לעיתים יתכן כי תרופות אלה אינן מספיקות בכדי לספק הקלה.במקרים אלה, פנייה לתרופות ביתיות מנוסות ואמיתיות יכולה להיות אלטרנטיבה נהדרת.התרופות של סבתא לטיפול בשיעול מעצבן שימשו במשך מאות שנים והוכחו כיעילות במקרים רבים.

הסעדים של סבתא לשיעול

הסעדים של סבתא לטיפול בשיעול מעצבן יכולים לנוע בין הפשוט למתחם.חלק מהתרופות הנפוצות ביותר כוללות:

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה ביתית להרגעת כאב גרון ולספק הקלה משיעול.ההערכה היא שלדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור לציפוי בגרון ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט קח כף אחת של דבש, ישר או מעורבב במים חמים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לטיפול בשיעול מעצבן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, ויכול לעזור להפחית את הגירוי ולשחרר ריר בחזה ובגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, פשוט הוסף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

לימון

לימון שימש זה מכבר כתרופה ביתית לשיעול.החומציות של הלימון מסייעת בפירוק הריר ולהפחתת גודש בחזה.כדי להשתמש בלימון כתרופה, פשוט סחטו את המיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

THYME

טימין הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בקטריאליות כאחד, שיכולות לעזור להפחית את הגירוי ולשחרר ריר בחזה ובגרון.כדי להשתמש בטימין כתרופה, פשוט הוסף כפית עלי טימין מיובשים לכוס מים חמים ושתה אותם שלוש פעמים ביום.

Steam

Steam הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול בשיעול מעצבן.האוויר החם והלח עוזר לשחרר ריר ולהקל על השיעול.כדי להשתמש בקיטור כתרופה, פשוט מלאו קערה במים חמים (לא רותחים) והניחו מגבת מעל הראש והקערה.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות כדי לקבל הקלה מהשיעול שלכם.

טיפים מועילים

טיפ מועיל לטיפול בשיעול מעצבן הוא להישאר לחות.שתיית שפע נוזלים תעזור לדלל ריר ולהקל על השיעול.בנוסף, זה יכול גם לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את הגירוי.

קצה מועיל נוסף הוא להימנע מגירויים כמו עשן ואבק, מכיוון שאלו יכולים לעורר התאמה לשיעול ולהחמיר את הסימפטומים.אם אינך מצליח להימנע מפעילים אלה, נסה להגביל את החשיפה שלך ככל האפשר.

לבסוף, חשוב להתייעץ עם רופא אם השיעול שלך נמשך יותר מכמה ימים או אם אתה חווה תסמינים אחרים כמו חום, כאבי חזה או קושי נשימה.אלה יכולים להיות סימנים של מחלה קשה יותר ויש לטפל בהם בהקדם האפשרי.

תרופות של סבתא אחרות לשיעול

מלבד הסעדים שהוזכרו לעיל, ישנם כמה תרופות אחרות שסבתא נהגה לטיפול בשיעול מעצבן.תרופות אלה כוללות:

  • תה ג’ינג’ר: הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים.תן לזה תלול כמה דקות ואז לשתות את התה בזמן שהוא עדיין חם.ג’ינג’ר מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול שלך.
  • שום: מרתיחים כמה שיני שום בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לה כפית דבש.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה מהשיעול שלכם.
  • בצל: הניחו בצל בתבנית ומחממים אותו למשך מספר דקות.זה ישחרר את מיץ הבצל.שתו את המיץ הזה שלוש פעמים ביום להקלה מכםr שיעול.
  • דבש: מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושותים אותם לאט.התכונות הטבעיות של דבש יכולות לעזור להרגיע את גרונך ולהפחית את חומרת השיעול שלך.

תרופות צמחיות לשיעול

סבתא האמינה גם בכוחם של עשבי תיבול לטיפול בשיעול מעצבן.להלן כמה מתרופות הצמחים האהובות עליה לשיעול:

  • שורש ליקוריץ: הרתיחו כפית שורש ליקריץ בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט.שורש ליקוריץ מכיל תכונות מצפיפות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול שלך.
  • מנטה: הרתיחו קומץ עלי נענע בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לה כפית דבש.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה מהשיעול שלכם.
  • זרעי חילבה: משרים כפית זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את התערובת ושותים אותה לאט.זרעי חילבה מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול שלך.
  • טימין: הרתיחו כפית טימין בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לה כפית דבש.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום להקלה מהשיעול שלכם.

טיפים של סבתא להקלה בשיעול

סבתא האמינה ששילוב של הסעדים שהוזכרו לעיל יכול לספק הקלה משיעול מעצבן.להלן הטיפים שלה להקלה על שיעול:

  • שתו שפע נוזלים שיעזרו לשמור על גרונכם לחות.
  • גרגר עם מי מלח חמים כדי לעזור להפחית את הריר.
  • הימנע מעישון ועשן מיד שנייה, מכיוון ששניהם יכולים לעצבן את גרונך ולהחמיר את השיעול שלך.
  • הימנע מאלרגנים שיכולים לעורר את השיעול שלך, כמו קשקשים לחיות מחמד, קרדית אבק ואבקה.

שאלות נפוצות על התרופות של סבתא לשיעול מעצבן

האם הסעדים של סבתא בטוחים?

כן, הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש כל עוד אתה עוקב אחר ההוראות בזהירות.עם זאת, עליך תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה.

כמה זמן לוקחים הסעדים של סבתא לעבודה?

זה תלוי בסוג התרופה בה אתה משתמש, כמו גם בחומרת השיעול שלך.עם זאת, מרבית הסעדים של סבתא מספקים הקלה תוך מספר שעות.

מסקנה

הסעדים של סבתא לשיעול מעצבן שימשו במשך מאות שנים וממשיכים להיות פופולריים כיום.הם בדרך כלל בטוחים ויעילים ויכולים לספק הקלה משיעול מעצבן בפרק זמן קצר יחסית.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה, מכיוון שהם יכולים לעזור לך למצוא את הטיפול הטוב ביותר למצבך הספציפי.בנוסף, התרופות של סבתא משמשות בצורה הטובה ביותר בשילוב עם טיפולים אחרים כמו שתיית שפע של נוזלים, הימנעות מאלרגנים ועשן, וגרגול עם מי מלח.

הסעדים של סבתא לשיעול מעצבן יכולים להיות תוספת נהדרת לתוכנית הטיפול שלך ויכולים לספק הקלה מהשיעול המעצבן שלך תוך זמן קצר.אז אם אתה מרגיש קצת תחת מזג האוויר, למה לא לתת מפואר

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן