דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לדלקת שן החוכמה – מה שאתה צריך לדעת!

הסעדים של סבתא לדלקת שן החוכמה – מה שאתה צריך לדעת!

הגורמים והתסמינים של דלקת שיניים חוכמה

הסרת שיני החוכמה שלך יכולה להיות חוויה כואבת, אך שן בינה מודלקת יכולה להיות גרועה עוד יותר.דלקת בשן החוכמה עלולה לגרום לכאב, לנפיחות ולקושי בפתיחת הפה.זה יכול גם להוביל לזיהום ולסיבוכים אחרים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת שיניים בינה.

הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בחוכמה נגרמים בדרך כלל על ידי זיהום חיידקי.זיהום זה יכול להיגרם על ידי היגיינת דרך הפה לקויה, אוכל שנתקע בין השיניים או כל סוג של טראומה לשן.הזיהום יכול להיגרם גם כתוצאה מהיווצרות מורסה, שהיא כיס מוגלה הנוצרת סביב השן.כאשר מורסה נוצרת, זה יכול לגרום לאי נוחות רבה ויכול אפילו להוביל לסיבוכים רציניים אם לא נותר לטפל.

חלק מהתסמינים השכיחים ביותר של דלקת שיניים בינה כוללים כאב, נפיחות וקושי בפתיחת הפה.אתה עלול גם לחוות נשימה רעה, רגישות למאכלים חמים וקרים ורגישות של החניכיים סביב השן הפגועה.אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי כדי למנוע סיבוכים נוספים.

הסעדים של סבתא לדלקת שיניים חוכמה

למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של דלקת שיניים בינה.תרופות אלה שימשו במשך דורות על ידי סבתות ברחבי העולם, והן יכולות לספק הקלה ולעזור במניעת סיבוכים חמורים.

אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא מי מלח.מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות, להפחית את הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושטפו את הפה שלכם עם הפיתרון למשך מספר דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופה נוספת המשמשת בדרך כלל היא שום.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב, נפיחות וזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שן שום ולערבב אותו עם כפית שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה חמש עד עשר דקות לפני שטיפת הפה במים חמים.

טיפ מועיל לדלקת שיניים חוכמה

חשוב לתרגל היגיינה אוראלית טובה בעת התמודדות עם דלקת שיניים בינה.צחצחו שיניים פעמיים ביום עם מברשת שיניים עם חוט דנטלי עם רך אחת ביום.עליכם גם לדאוג לבקר את רופא השיניים שלכם באופן קבוע לבדיקות וניקוי.

בנוסף, חשוב להימנע מאכילת מזונות חמים מדי או קרים מדי.אכילת מזונות מסוג זה עלולה להחמיר את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בינה.כמו כן, הקפידו להימנע ממאכלים ומשקאות חומציים מסוכרים, מכיוון שהם יכולים להוביל לזיהום נוסף.

לבסוף, הקפידו לקבל הרבה מנוחה ולהישאר לחות.שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב, וקבלת מנוחה מספקת יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

על ידי ביצוע טיפים אלה ושימוש בסעדים שהוזכרו לעיל, אתה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לדלקת שיניים בינה.זכור, אם הסימפטומים שלך יחמירו או אל תשתפר לאחר מספר ימים, הקפד לראות את רופא השיניים שלך לקבלת טיפול וייעוץ נוסף.

דלקת בסעדים של סבתא של שן החוכמה: חלק 2

סבתות מחלקות תרופות שיניים בינה במשך מאות שנים ורבים מהתרופות שלהן הוכחו כיעילות.במאמר זה, נבחן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר לדלקת שן החוכמה ונדון ביעילותן.

שום וג’ינג’ר

שום וג’ינג’ר הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של שיניים בחוכמה המשמשות את הסבתות.לשום וגם לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לדלקת שיניים חוכמהנ.כדי להשתמש בשום כתרופה, פורס שן שום והניח אותו ישירות על האזור הפגוע.לחלופין, אתה יכול לערבב שום עם מים ולהשתמש בו כשטיפת פה.ניתן להשתמש בג’ינג’ר בצורה דומה, בין אם על ידי חתך והנחת האזור הפגוע או על ידי הכנת תה ג’ינג’ר כדי להסתובב סביב הפה.

שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא אחד הסעדים העתיקים ביותר לדלקת שיניים בינה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, משכך כאבים ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית להפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בשמן ציפורן, מערבבים כמה טיפות שמן ציפורן עם כפית שמן זית ואז מרחו אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו מספר דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

מי מלח

מי מלח הם תרופה שן שן שכיבה ששימשה במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, מה שהופך אותו לתרופה יעילה להפחתת נפיחות וכאב.כדי להשתמש במי מלח כתרופה, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ושלטו אותם סביב הפה למשך מספר דקות לפני יירוקם החוצה.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות קשורות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות שיניים בינה?

עדיף להשתמש בתרופות שיניים בינה לפי הצורך.לדוגמה, אם אתה חווה כאב ונפיחות, אתה יכול להשתמש בתרופה כמו שום או שמן ציפורן כדי להפחית את הדלקת והכאב.עם זאת, אם הכאב והנפיחות נמשכים, עדיף להתייעץ עם רופא שיניים לקבלת עצות נוספות.

האם יש תופעות לוואי של שימוש בתרופות שיניים בינה?

מרבית התרופות לשיניים בחוכמה הן בטוחות ואין להן תופעות לוואי.עם זאת, אנשים מסוימים עשויים לחוות תגובות אלרגיות לתרופות מסוימות, ולכן עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בכל תרופה.

סבתות מחלקות תרופות שיניים בינה במשך מאות שנים, ורבות מהן הוכחו כיעילות.במאמר זה בדקנו כמה מהתרופות הפופולריות ביותר לדלקת בשן החוכמה, כולל שום וג’ינג’ר, שמן ציפורן ומי מלח.אמנם תרופות אלה יכולות להיות יעילות, אך עדיף תמיד להתייעץ עם רופא שיניים אם הכאב והנפיחות נמשכים.בסופו של דבר, לסבתות יש שפע של ידע בכל מה שקשור לתרופות שיניים בינה והוכחו כי הסעדים שלהן יעילים במשך דורות רבים.

למידע נוסף על דלקת על שן החוכמה, תוכלו לבקר ב wikipedia.org ./p>

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן