דף הבית » תרופות סבתא » חוכמת סבתא: תרופות ביתיות לכאבי שיניים מרגיעים

חוכמת סבתא: תרופות ביתיות לכאבי שיניים מרגיעים

מה גורם לכאבי שיניים בחוכמה?

כאבי שיניים בחוכמה הם בעיה שכיחה, במיוחד אצל מבוגרים.שיני חוכמה, הידועות גם בשם טוחנות שלישיות, הן השיניים האחרונות שנכנסות ויכולות לגרום לכאב כאשר הן נכנסות לא נכון או מושפעות בעצם הלסת.שיני בינה יכולות לצמוח בכל זווית ויכולות לגרום לכאב, נפיחות, זיהום ואפילו נזק לשיניים אחרות כאשר הן אינן נכנסות כראוי.

כאשר מושפעים שיני בינה, הן יכולות להיות קשות להסרה ויכולות לגרום לכאב ואי נוחות.זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה ואף יכולה לגרום לכאבי לסת וכאבי ראש.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות לסבתא שיכולות לעזור להקל על הכאב הקשור לכאבי שיניים בינה.

תרופות לסבתא לכאבי שיניים חוכמה

סעדים של סבתא הם לרוב לא יקרים, קלים למצוא ויעילים בהקלה על כאבי שיניים בינה.להלן כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לכאבי שיניים בחוכמה:

  • חבילות קרח: החלת חבילת קרח על הצד של הפנים בהן נמצאת שן החוכמה יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.החלת חבילת הקרח למשך כעשר דקות בכל פעם יכולה לעזור להפחית את אי הנוחות.
  • שטיפת מי מלח: שטיפה של מי מלח יכולה לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאבי שיניים בינה.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים, ושטפו את הפה עם הפתרון מספר פעמים ביום.
  • שמן ציפורן: שמן ציפורן שימש במשך מאות שנים להפחתת כאבים ודלקת.אתה יכול למרוח כמה טיפות על כדור כותנה ולהניח אותו על השן הפגועה כדי להפחית כאבים ודלקת.
  • שקיות תה: הנחת שקית תה חמה בצד הפנים בהן נמצאת שן החוכמה יכולה לעזור להפחתת הכאב.תה מכיל חומצה טאנית, שיכולה להפחית דלקת וכאב.
  • שום: לשום יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לכאבי שיניים בחוכמה.אתה יכול ללעוס על ציפורן שום או למרוח משחת שום על האזור הפגוע כדי להפחית את הכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים בינה, נסה ליישם משחה העשויה מחלקים שווים של שמן כורכום וחרדל ישירות לאזור הפגוע.עיסה זו יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת במהירות וביעילות.

מסקנה

כאבי שיניים בחוכמה יכולים להיות חוויה מאוד לא נוחה, אך ישנם כמה תרופות לסבתא שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים בינה.ניתן להשתמש באריזות קרח, שטיפות מי מלח, שמן ציפורן, שקיות תה ושום כדי לסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לכאבי שיניים בחוכמה.בנוסף, יישום משחה העשויה מחלקים שווים של שמן כורכום וחרדל יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת במהירות וביעילות.

לסבתא תמיד הייתה תרופה לכל דבר, אבל מה עם כאבי שיניים בחוכמה?כולנו חווינו את אי הנוחות של שן חוכמה שנכנסת וזה יכול להיות די לא נעים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הכאב ולהפוך את החוויה להיות קצת יותר נסבלת.להלן כמה מהסעדים הטובים ביותר לכאבי שיניים בחוכמה.

ציפורן

ציפורן שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, כולל כאב שיניים.הם מכילים תרכובת הנקראת Eugenol, בעלת תכונות טבעיות והרדמה טבעיות.כדי להשתמש בציפורן כתרופה של סבתא לכאבי שיניים חוכמה, פשוט הרתיחו כמה ציפורן במים למשך כעשר דקות.לאחר קריר, החל את המים על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.האוגנול בציפורן יסייע בהפחתת הדלקת ולהרדים את האזור, ויספק הקלה מסוימת מהכאב.

שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח משמשות זה מכבר לטיפול בכאבי שיניים ובעיות שיניים אחרות.המלח מסייע בהפחתת הדלקת, ואילו המים החמים עוזרים להרפות את האזור הפגוע.כדי להכין שטיפה של מי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.לְהַצְלִיףהפיתרון בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותו.חזור על תהליך זה כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פתרונות ללא מרשם לכאבי שיניים בינה

אם נראה כי נראה כי תרופות טבעיות עוזרות, ישנם כמה פתרונות ללא מרשם שעשויים לספק הקלה מסוימת.ניתן לקחת משככי כאבים כמו איבופרופן ואצטמינופן כדי לעזור להפחית את אי הנוחות.בנוסף, ניתן ליישם ישירות על סוכני קהות מקומיים, כמו בנזוקאין, על האזור הנגוע בכדי לסייע להרדים את הכאב.

שאלות נפוצות: מהם כאבי שיניים חוכמה היעילים ביותר לתרופות סבתא?

הסעדים היעילים ביותר לכאבי שיניים של חוכמה הם ציפורן, שטיפות מי מלח ומקפילי כאבים ללא מרשם.ניתן להרתיח ציפורן במים ולהחיל ישירות על האזור הפגוע, ואילו ניתן להשתמש בשטיפות מי מלח כדי להפחית את הדלקת.לכאבים חמורים יותר, ניתן להשתמש בשורות כאב ללא מרשם ובחומרים מקהים.

לסיכום, כאבי שיניים בחוכמה יכולים להיות לא נוחים למדי, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ללא מרשם שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות.ציפורן ושטיפות מי מלח הן שניים מהסעדים היעילים ביותר לכאבי שיניים של חוכמה, ואילו איבופרופן וסוכני קהות אקטואליים יכולים גם לספק הקלה.למידע נוסף על כאבי שיניים בחוכמה וטיפוליו, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך.

כאבי שיניים בחוכמה הם בעיה שכיחה עבור אנשים רבים, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות ללא מרשם שיכולים לעזור.על ידי שימוש בתרופות אלה ניתן להפחית את הכאב ולהפוך את החוויה למעט נסבלת יותר.למידע נוסף על כאבי שיניים בחוכמה וטיפוליו, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלך.

שאלות נפוצות קשורות: איך מרגיש כאבי שיניים בחוכמה?

כאבי שיניים בחוכמה יכולים להשתנות מאדם לאדם.באופן כללי, זה מתואר ככאב משעמם ופועם בחלק האחורי של הפה, הלסת או הפנים.הכאב עשוי להיות מלווה גם בנפיחות, רגישות ותחושת לחץ באזור.במקרים מסוימים, הכאב עשוי להקרין לאוזן, לצוואר, למקדש או אפילו למצח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן