דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא למחלות כף רגל ופה: נבדק בזמן ומוכח!

הסעדים של סבתא למחלות כף רגל ופה: נבדק בזמן ומוכח!

מבוא
מחלת כפות רגליים ופה (FMD) היא מחלה מדבקת ומדבקת של בעלי חיים בעלי עטוף, כולל בקר, כבשים, עזים, חזירים וצבאים.למרות שזה יכול להיות קטלני עבור בעלי החיים, לעיתים רחוקות זה אצל בני אדם.תרופות לסבתא הן דרך נהדרת לטפל במקרים קלים של FMD, מכיוון שהם טבעיים, ביתיים וחסכוניים.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר לסבתא לטיפול במקרים קלים של FMD.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי רב עוצמה, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לטיפול ב- FMD.כדי להשתמש בו, מערבבים 2 כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים, ושתו אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להשתמש בו כשטיפת פה על ידי דילול החומץ במים וגרגולת התערובת.

שום

שום הוא חומר טבעי אנטי-ויראלי ואנטי דלקתי, שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ב- FMD.כדי להשתמש בו, לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כפית דבש.צורכים תערובת זו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף שום לאוכל שלך כדי לעזור בטיפול ב- FMD.

טיפ ייחודי:

קח תוסף שום מדי יום כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולהילחם ב- FMD.

כורכום

כורכום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ב- FMD.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כוס חלב ושתה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב אבקת כורכום עם מים ולהשתמש בה כשטיפת פה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר אנטי דלקתי טבעי חזק, שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ב- FMD.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים, ושתו אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם לערבב מיץ ג’ינג’ר ודבש, ולצרוך אותו פעמיים ביום.

דבש

דבש הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ב- FMD.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם ליישם דבש ישירות על האזור המושפע כדי להרגיע את הכאב והדלקת.

תרופות סבתא מסורתיות למחלות כף רגל ופה

מחלת כף רגל ופה (FMD) היא זיהום נגיפי מדבק ביותר הפוגע בבעלי חיים בעלי חוף הים כמו פרות, כבשים, חזירים ועיזים.זו מחלה לא נעימה, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות מסורתיות שעשויות לעזור.

התרופה של סבתא מספר 1: חומץ אפל סיידר

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, והיא יכולה לשמש גם כדי לסייע בטיפול ב- FMD.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטריות, מה שעשוי לעזור להפחית את תסמיני המחלה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים עבור FMD, מערבבים 1 כפית חומץ סיידר תפוחים עם כוס 1 מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה מספר פעמים ביום.

התרופה של סבתא מס ‘2: תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטרייתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.כדי להשתמש בתה ירוק ל- FMD, תלול שקית תה ירוק במים רותחים למשך 5 דקות, ואז אפשרו להתקרר.החל את התה המקורר על האזור המושפע עם כדור כותנה מספר פעמים ביום.

התרופה של סבתא מספר 3: דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית עבור מחלות רבות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי -ויראליות ואנטי -פטרייתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.כדי להשתמש בדבש ל- FMD, מערבבים 1 כף דבש עם כוס מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה מספר פעמים ביום.

סיכום

מחלת כף הרגל והפה היא זיהום נגיפי מדבק ביותר הפוגע בבעלי חיים בעלי כוונה כמו פרות, כבשים, חזירים ועיזים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות סבתות מסורתיות שעשויות לעזור להפחית את תסמיני המחלה.אלה כוללים חומץ תפוחים, תה ירוק ודבש.על פי ההערכה, על כל התרופות הטבעיות הללו יש אנטי -ויראלי ותכונות נגד פטריות, שעשויות לעזור להפחית את הסימפטומים של FMD.

שאלות נפוצות

  • ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?
    ת: כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך לפני שתשתמש בסעדים ביתיים כלשהם.
  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?
    ת: יש להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

למידע נוסף על מחלות כף רגל ופה, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה מפורטת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן