דף הבית » תרופות סבתא » תרופות ביתיות מפתיעות לסבתא מגרדת כף רגל – בטח מעולם לא שמעתם!

תרופות ביתיות מפתיעות לסבתא מגרדת כף רגל – בטח מעולם לא שמעתם!

מבוא

תרופות סבתות מגרדות ברגל קיימות כבר מאות שנים.הם תרופה ביתית פופולרית לסובלים מרגליים מגרדות.רגליים מגרדות יכולות להיגרם על ידי מגוון מצבים הכוללים עור יבש, כף רגל ספורטאי, אקזמה, פסוריאזיס וזיהומים פטרייתיים.הסעדים פשוטים וטבעיים, ורבים מהם יכולים להיות מכינים מפריטים שככל הנראה יש לך כבר במטבח שלך.במאמר זה, נסתכל על כמה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר של כף הרגל, ונספק טיפים כיצד להשתמש בהם.

כפות רגליים משרות

השריית רגליים באמבט סבון חם וסבון היא אחת התרופות הנפוצות ביותר של סבתא כף הרגל.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגירוד.כדי לבצע את האמבטיה, ממיסים 1/4 כוס מלח אפסום במים חמים.משרים 20 דקות ואז שוטפים את הפתרון.אם אתה מגלה שתמיסת מלח האפסום קשה מדי לעור שלך, אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי כמו לבנדר או קמומיל למים.

OATMEAL

תרופה פופולרית נוספת לרגליים מגרדות היא להכין משחת שיבולת שועל.כדי ליצור את העיסה, הוסף 1/2 כוס שיבולת שועל לא מבושלת לבלנדר ומערבבים עד שהיא יוצרת אבקה עדינה.ואז מוסיפים 1/4 כוס מים חמים ומערבבים עד שהם יוצרים משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 עד 20 דקות.שוטפים במים חמים.

תוכן העניינים:

טיפ:

אם משחת שיבולת שועל עבה מדי, הוסיפו עוד מים עד שהיא מגיעה לעקביות הרצויה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא גם תרופה יעילה לרגליים מגרדות.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1/4 כוס חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והספגו את כפות הרגליים למשך 20 דקות.לאחר השרייה, שוטפים במים חמים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת לרגליים מגרדות.כדי להכין את התרופה, מערבבים 1/4 כוס סודה לשתייה עם כוס מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים גם כדי לספק הקלה מכפות רגליים מגרדות.שמנים אתרים לבנדר, עץ תה ושמנים אתרים קמומיליים הם כל אפשרויות נהדרות.הוסף כמה טיפות של השמן לאמבטיה חמה וספוג את כפות הרגליים למשך 20 דקות.

טיפ:

כדי למקסם את ההשפעות של השמן האתרי, הוסיפו כמה טיפות של השמן לקצת קרם גוף וחול על האזור הנגוע.

סיכום

תרופות סבתות מגרדות ברגל קיימות כבר מאות שנים והן דרך נהדרת לספק הקלה מכפות רגליים מגרדות.השריית רגליים במים חמים, הכנת משחת שיבולת שועל, בעזרת חומץ תפוחים, סודה לשתייה ושמנים אתרים הם כולם תרופות פופולריות.בעזרת טיפים אלה תוכלו להכין תרופות סבתות מגרדות משלכם ולספק הקלה מגרד.

סבתות רגליים מגרדות הן תלונה נפוצה בקרב מבוגרים מבוגרים.אמנם המצב עשוי להיות לא נוח, אך ישנם תרופות טבעיות רבות זמינות.להלן כמה מהטיפולים הנפוצים ביותר לסבתות רגליים מגרדות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לסבתות רגליים מגרדות.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לסבתות רגליים מגרדות, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים ביום עד שהגירוד שוכך.

שמן זית וסודה לשתייה

ניתן להשתמש בשמן זית וסודה לשתייה ליצירת משחה שניתן ליישם על האזור הפגוע כדי להפחית את הגירוד.כדי להכין את העיסה, מערבבים כף אחת של שמן זית וכפית סודה לשתייה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים ביום עד שהגירוד שוכך.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בסבתות רגליים מגרדות.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד.כדי להשתמש בשמן קוקוס לסבתות רגליים מגרדות, יש למרוח אכמות קטנה של שמן קוקוס לאזור הפגוע ומעסה אותו בעור למשך 10 עד 15 דקות.חזור על תרופה זו פעמיים ביום עד שהגירוד שוכך.

טיפולים אחרים לסבתות רגליים מגרדות

בנוסף לתרופות הטבעיות שלמעלה, ישנם טיפולים אחרים הזמינים לסבתות רגליים מגרדות.אלה כוללים קרמים ללא מרשם, סטרואידים אקטואליים ותרופות דרך הפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את אחד מהטיפולים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבור האדם.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות טבעיות לסבתות רגליים מגרדות?
    חלק מהתרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לסבתות רגליים מגרדות כוללות חומץ תפוחים, שמן זית וסודה לשתייה ושמן קוקוס.
  • אילו טיפולים אחרים זמינים לסבתות רגליים מגרדות?
    טיפולים אחרים לסבתות רגליים מגרדות כוללים קרמים ללא מרשם, סטרואידים אקטואליים ותרופות דרך הפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את אחד מהטיפולים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבור האדם.

לסיכום, סבתות רגליים מגרדות הן תלונה נפוצה בקרב מבוגרים.אמנם המצב עשוי להיות לא נוח, אך ישנם תרופות טבעיות רבות, כמו חומץ תפוחים, שמן זית וסודה לשתייה ושמן קוקוס.בנוסף, ניתן להשיג טיפולים אחרים לסבתות רגליים מגרדות, כמו קרמים ללא מרשם, סטרואידים אקטואליים ותרופות דרך הפה.חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה את אחד מהטיפולים הללו כדי להבטיח שהם בטוחים ויעילים עבור האדם.עמוד הוויקיפדיה ב סבתות כפות רגליים מגרדות מספק מידע נוסף על המצב וטיפוליו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן