דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא לעזור להרגיע את הפריחה על הפנים – תרופות טבעיות לנסות!

הסעדים של סבתא לעזור להרגיע את הפריחה על הפנים – תרופות טבעיות לנסות!

פריחה על פנים סבתא

פריחות על הפנים יכולות להיות מציקות ומביכות.הם יכולים לנוע בין גירויים בעור קלים וזמניים ועד מצבי עור כרוניים לטווח הארוך.ללא קשר לסוג הפריחה, אנשים רבים פונים לתרופות מסורתיות שהועברו מסבתותיהם להקלה.המשך לקרוא כדי לגלות כמה מהפריחה היעילה והטבעית ביותר על תרופות סבתות פנים.

אמבט שיבולת שועל

התרופה המרגיעה הזו שימשה במשך דורות.שיבולת שועל מכילה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון חזקות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לפריחות.לשימוש, פשוט מערבבים 3-4 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.שיבולת השועל תיצור משחה מרגיעה נחמדה שניתן לעסות על האזור המושפע.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לתנאי עור רבים כולל פריחות בפנים.זהו חיטוי טבעי והוא עמוס בחומצות שומן מזינות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאיר מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ:

לקבלת אפקט מרגיע וקירור נוסף, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר או קמומיל לשמן הקוקוס לפני המריחה על העור.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבעיות עור.תכונותיו נגד פטריות ואנטי דלקתיות יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הנגרם כתוצאה מפריחה.לשימוש, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם 4 חלקים מים ומרחו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאר כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת לתנאי העור ומשמשת במשך מאות שנים כחומר ריפוי.הוא ארוז בנוגדי חמצון, מינרלים וויטמינים שיכולים לעזור להרגיע, לרפא ולהפחית דלקת הנגרמת כתוצאה מפריחה.לשימוש, פשוט החל את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור המושפע.צא למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לבעיות עור.זהו חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי-דלקתיות ומרגיעות עוצמתיות שיכולות להפחית אדמומיות ודלקת הנגרמת כתוצאה מפריחה.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש גולמי על האזור הפגוע והשאיר למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי חזק שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת כתוצאה מפריחה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים על האזור הפגוע.השאר כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסקנה

פרחות על הפנים יכולות להיות קשה להתמודד איתן, אך ישנם כמה תרופות טבעיות המועברות מסבתות שיכולות לעזור.מאמבטיות שיבולת שועל לשמן עץ התה, תרופות מסורתיות אלה יכולות להציע הקלה מהגרד והדלקת הקשורים לפריחה.זכור להתייעץ תמיד עם רופא או מומחה לעור לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

תרופות סבתא נפוצות לפריחות על הפנים

השימוש בתרופות סבתות לפריחות עור הופך פופולרי יותר ויותר כפתרון טבעי לתנאי עור מינוריים.תרופות טבעיות יכולות לרוב לנקות את גירויי העור תוך הימנעות מתופעות הלוואי של כמה תרופות ללא מרשם וטיפולים כימיים.להלן כמה מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לפריחות על הפנים.

שימוש בדבש לטיפול בפריחה

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לתנאי העור.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי -פטרייתיות ואנטי -ויראליות, וניתן להשתמש בהן לטיפול בפריחות על הפנים.כדי להשתמש בדבש לטיפול בפריחה, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

אלוורה לגירוי בעור

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו לפיחהוא ורפא גירויים בעור.כדי להשתמש באלוורה לפריחה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

תרופות צמחיות לפריחות על הפנים

תרופות צמחי מרפא פופולריות גם לטיפול בפריחות עור, מכיוון שלרבים רבים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי טבעיות.להלן כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר לטיפול בפריחות על הפנים:

  • קמומיל
  • קלנדולה
  • לבנדר
  • רוזמרין
  • echinacea

כדי להשתמש בצמחי מרפא אלה כדי לטפל בפריחות על הפנים, צור משחה על ידי שילוב של 2 כפות העשב עם 3 כפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע, השאיר אותו למשך 20 דקות ואז שטף במים חמים.

סיכום

תרופות סבתות הופכות פופולריות יותר ויותר כפתרון טבעי לגירויים בעור ופריחות.דבש, אלוורה ותרופות צמחי מרפא כמו קמומיל, קלנדולה, לבנדר, רוזמרין ואכינצאה הם כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר לטיפול בפריחות על הפנים.אמנם תרופות אלה בדרך כלל בטוחות ויעילות, אך תמיד חשוב לדבר עם רופא לפני שתשתמש בטיפול חדש כלשהו.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות סבתות נפוצות לפריחות על הפנים?

א: תרופות סבתא נפוצות לפריחות על הפנים כוללות דבש, אלוורה ותרופות צמחיות כמו קמומיל, קלנדולה, לבנדר, רוזמרין ואכינצאה.

ש: כיצד עלי להשתמש בדבש כדי לטפל בפריחה?

א: להשתמש בדבש לטיפול בפריחה, פשוט החל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

ש: כיצד עלי להשתמש בצמחי מרפא כדי לטפל בפריחה?

א: להשתמש בצמחי מרפא לטיפול בפריחה, ליצור משחה על ידי שילוב של 2 כפות של עשב עם 3 כפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע, השאיר אותו למשך 20 דקות ואז שטף במים חמים.

פריחות על הפנים יכולות להיות כואבות ומביכות כאחד, אך עם הסעדים הנכונים יש תקווה.תרופות סבתות כמו דבש, אלוורה ותרופות צמחיות יכולות להיות יעילות בטיפול בגירויים בעור קלים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא לפני שתנסה טיפול חדש כלשהו.למידע נוסף, עיין בהגדרה זו של דלקת עור בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן