דף הבית » תרופות סבתא » הסעדים של סבתא: שום דבר לא מכה את החוכמה של סבתא לטיפול באף מחניק!

הסעדים של סבתא: שום דבר לא מכה את החוכמה של סבתא לטיפול באף מחניק!

מבוא

אפים מחניקים יכולים להיות לא נוחים ומעצבנים להפליא.זה יכול להיות קשה לישון, קשה לנשום ויכול להוביל לבעיות בריאות אחרות.למרבה המזל, יש המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור.רבים מהתרופות הללו הועברו על ידי סבתותינו, והן עדיין יעילות כיום כמו לפני עשרות שנים.במאמר זה נחקור כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאף מחניק, כמו גם טיפ מועיל כדי להפוך את החוויה לנוחה יותר.

הסעדים של סבתא לאף מחניק

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא אחת התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לאף מחניק.כל מה שאתה צריך זה סיר מים רותחים ומגבת.הניחו את סיר המים הרותחים על משטח יציב ועעדו את המגבת מעל הראש והסיר.זה יוצר מבנה דמוי אוהל.נשען מעל הסיר ושאף את הקיטור.ה- Hot Steam יעזור לשחרר ריר ולנקות את מעברי האף.עשה זאת במשך 10-15 דקות, או עד שתתחיל להרגיש הקלה.

שטיפות מלח

תרופה פופולרית נוספת לאף מחניק היא שטיפת מלח.זה כולל ערבוב כפית מלח בכוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי להכניס את התערובת לנחיר אחד ואז השתמש בנחיריים האחר כדי לפוצץ אותה.חזור על תהליך זה עבור הנחיר האחר.שטיפות מלח יכולות לעזור להסיר ריר ולהפחתת דלקת.

שמנים אתרים

שימוש בשמנים אתרים יכול להיות גם דרך נהדרת לעזור לפנות אף מחניק.שמני אקליפטוס, מנטה ומנטול נהדרים להקל על העומס ולפתוח דרכי הנשימה.הוסף כמה טיפות של השמן האתרי לקערת מים חמים והשתמש במגבת כדי ליצור אוהל כמתואר לעיל.נשען מעל הקערה ושאף את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן לרקמה ולשאוף אותו ישירות, או לשפשף כמה טיפות על החזה שלך.

אוכל חריף

אכילת אוכל חריף יכולה גם לעזור לפנות אף מחניק.חריפות האוכל עוזרת לפתוח את קטעי האף שלך, ומאפשרת לך לנשום קל יותר.נסה להוסיף כמה פלפלי צ’ילי או פלפל קאיין לארוחות שלך.זה יעזור לנקות את הסינוסים שלך ולהפחית את הדלקת.

טיפ מועיל

כשמנסים אחד מהתרופות הללו, חשוב לשמור על ראשך מוגבה.זה יעזור למנוע מהריר להתנקז בגרונך, מה שעלול להוביל לשיעול ולגירויים אחרים.נסה לישון עם כרית נוספת או להעלות את הראש עם כמה כריות.זה יעזור למנוע מהריר להתנקז ולהקל על הנשימה.

מסקנה

אפים מחניקים יכולים להיות לא נוחים להפליא ואף להוביל לבעיות בריאות אחרות.למרבה המזל, יש המון תרופות טבעיות שהועברו על ידי סבא וסבתא שיכולים לעזור.שאיפת קיטור, שטיפות מלח, שמנים אתרים ומזונות חריפים הם כל אפשרויות נהדרות להקלה על גודש ולפתחת דרכי הנשימה.רק זכרו לשמור על ראשכם מוגבה כשניסו את התרופות הללו שיעזרו למנוע מהריר להתנקז בגרון.

תרופות צמחים לאף מחניק

לסבתא יש הרבה תרופות צמחי מרפא לאף מחניק.תרופות צמחיות מיוצרות מרכיבים טבעיים ויכולים לעזור להפחית דלקת וגודש.להלן כמה מהתרופות האהובות על סבתא.

שום ודבש

שום ודבש הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לאף מחניק.שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות, והדבש הוא כריתת דם טבעית.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים בעדינות שיני שום או שתיים של שום ומערבבים אותו עם כף דבש אחת.צרכו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום.

ג’ינג’ר ולימון

ג’ינג’ר ולימון הם תרופה פופולרית נוספת לאף מחניק.ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות, ולימון הוא כריתת דם טבעית.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך חמש דקות.מסננים ומוסיפים כף אחת של מיץ לימון סחוט טרי.צורכים תערובת זו שתיים או הREE פעמים ביום.

תרופות שמן אתרים

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית נוספת לאף מחניק.שמנים אתריים ידועים בתכונותיהם האנטי-ויראליות, האנטיבקטריאליות והאנטי-דלקתיות.להלן כמה מהשמנים האתריים האהובים על סבתא לאף מחניק.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו המפורסמות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתיים לשלוש טיפות של שמן אקליפטוס לכוס מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך חמש דקות.

שמן מנטה

שמן מנטה ידוע בתכונותיו המפוצצות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתיים לשלוש טיפות שמן מנטה לכוס מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך חמש דקות.

שאלות נפוצות קשורות

ש: מהם היתרונות של הסעדים של סבתא לאף מחניק?

א: הסעדים של סבתא לאף מחניק יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש, ויכולים גם לספק הקלה מסינוסים חסומים.תרופות צמחיות מיוצרות מרכיבים טבעיים, ואילו שמנים אתרים ידועים בתכונות האנטי-ויראליות, האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות שלהם.

לסיכום, לסבתא יש תרופות רבות לאף מחניק.תרופות צמחיות כמו שום ודבש, וג’ינג’ר ולימון, ידועים בתכונותיהם האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות.שמנים אתרים כמו אקליפטוס ושמני מנטה ידועים בתכונותיהם המפוצצות והאנטי דלקתיות.הסעדים של סבתא לאף מחניק יכולים לעזור להפחית דלקת וגודש ויכולים לספק הקלה מסינוסים חסומים.למידע נוסף הגדרת Wikipedia.org אודות התרופות של סבתא לאף מבט .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן